Citat:
Ursprungligen postat av distans
Det är inte så farligt, men visst känns det lite konstigt när dom gör det. Men du har väl redan gjort det nu så hehe, du får dela med dig av dina nyvunna erfarenheter haha
Hm. Ja, det var väl inte så jättefarligt. Men jag tyckte det var obehagligt till tusen. Smärtan var väl som ett nålstick. Kylan från metallinstrumentet var det som kändes mest.
Sedan att det var en gammal hårig invandrarsnubbe som gjorde det gjorde saken lite värre. Tyckte det var mest äckligt att ha en gammal gubbe fingrandes där nere.
Hur som blev jag positiv.

Jävla skit. Trots att jag vet vem jag fick det från så var jag så dum att jag skrev på pappret hur många jag hade haft sex med de senaste året eller 6 månaderna (minns inte riktigt), sedan kryssat i att jag aldrig använder kondom...

Så undersökartjejen jag fick snacka med efteråt tog det verkligen på allvar.
Visserligen är det endast 5 stycken som behöver kontaktas men jag släpptes inte där ifrån förräns jag lämnat namnen och nummer på alla.
Det är egentligen bara 2 som behöver kontaktas. Haha, fan va pinsamt att jag måste säga till div. ex och kk's... Aja, jag får väl stå mitt kast för att ligga med en tjock klamydiasmittad tjej på fyllan... Visserligen sparade jag runt 400:- på att hon betalade taxin hem till mig, men det var det
inte värt.
Man lär så länge man lever och vice versa...
Summan av kardemumman är att uppge inte alla som ni har haft sex med det senaste året på "undersökningsblanketten" om ni vet när och av vem ni har fått det. Jag kopplade inte att blanketten gick till någon smittskyddstjej efter undersökningen, och om ni inte vill bli förhörda i en timma efteråt så ta endast med de personer ni har haft sex med sedan smittotillfället.
Är ni dock osäkra på av vem ni fått det så ta med alla personerna!