Kan jag vara säker att jag inte har det om jag knullat med en brud och HON testar sig nån månad efteråt och sen ngt år efter det igen och hon inte har fått klamydia ngn gång av dom testerna om hon bara knullat me mig inom dom 2 åren innan hon testade sig?
krångligt skrevet .
(lång historia...)
Senast redigerad av Slabbedask 2009-02-18 kl. 11:26.
Kan jag vara säker att jag inte har det om jag knullat med en brud och HON testar sig nån månad efteråt och sen ngt år efter det igen och hon inte har fått klamydia ngn gång av dom testerna om hon bara knullat me mig inom dom 2 åren innan hon testade sig?
krångligt skrevet .
(lång historia...)
Teoretiskt kan hon ju - innan hon testade sig, men efter senaste gången hon haft sex med dig - ha ätit antibiotika (känslig för klamydia) av annan orsak. Därmed kan hon ovetandes ha behandlat sin klamydia och därför sedan testat negativt.
Och som föregående svar: hon kan ljuga och man kan vara helt symtomfri vid klamydia.
Hej, jag ska ta klamydia prov snart och ett prov för urinvägsinfektion, om någon är läkare eller om någon vet hur det går till så skulle ja gärna vilja ha lite info just om hur det är om man har THC i blodet?
Ser dom detta på ett sådant prov, eller är det 100 % säkert att dom inte ser, eller kan dom se, eller måste dom verkligen leta efter det?
För i helvete, kan inte denna enkla uppgift stå när man försöker starta en ny tråd:
Hej kära användare,
För att THC ska upptäckas i urin så måste man leta efter det och det gör man inte på klamydiatester.
MVH Admin
// Moeg
Tat' lugnt.
Och ifall testet inte är menat till att leta efter THC i ditt piss så gör de inte det heller. Jag vet inte, det kanske finns några undantag?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!