2009-02-18, 11:10
Medlem
Pikka-Pikkas avatar
Du har testat dej va?
Är väldigt många som inte får symptom av klamydia!
Citera
2009-02-18, 11:21
Medlem
Slabbedasks avatar
Kan jag vara säker att jag inte har det om jag knullat med en brud och HON testar sig nån månad efteråt och sen ngt år efter det igen och hon inte har fått klamydia ngn gång av dom testerna om hon bara knullat me mig inom dom 2 åren innan hon testade sig?

krångligt skrevet .

(lång historia...)
Senast redigerad av Slabbedask 2009-02-18 kl. 11:26.
Citera
2009-02-18, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pikka-Pikka
Du har testat dej va?
Är väldigt många som inte får symptom av klamydia!

jah har testat mig, inte smittad. Men jag undrar om jag kan bära på bakterien och smitta andra trotts att det inte visade något på provet.
Citera
2009-02-18, 11:37
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spicy_
jah har testat mig, inte smittad. Men jag undrar om jag kan bära på bakterien och smitta andra trotts att det inte visade något på provet.

Visade provet rätt....så svar NEJ!
Citera
2009-02-18, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slabbedask
Kan jag vara säker att jag inte har det om jag knullat med en brud och HON testar sig nån månad efteråt och sen ngt år efter det igen och hon inte har fått klamydia ngn gång av dom testerna om hon bara knullat me mig inom dom 2 åren innan hon testade sig?

krångligt skrevet .

(lång historia...)

Nej. Om inte du knullat nån annan
Citera
2009-02-18, 19:27
Medlem
Så kan du märka det genom att du får skit ont i bollarna pga det orsak en bitestikel inflammation!
Citera
2009-02-20, 14:25
Medlem
Slabbedasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadepisara
Nej. Om inte du knullat nån annan

Tacksam för svar, tänkte nästan de, men ville höra de från en annan själ också ^^.
Citera
2009-02-20, 15:37
Medlem
david85s avatar
Citat:
Tacksam för svar, tänkte nästan de, men ville höra de från en annan själ också ^^.

Hon kan ljuga. Gå och testa dig før sækerhets skull.
Citera
2009-02-20, 16:18
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:

krångligt skrevet .

(lång historia...)
Teoretiskt kan hon ju - innan hon testade sig, men efter senaste gången hon haft sex med dig - ha ätit antibiotika (känslig för klamydia) av annan orsak. Därmed kan hon ovetandes ha behandlat sin klamydia och därför sedan testat negativt.

Och som föregående svar: hon kan ljuga och man kan vara helt symtomfri vid klamydia.
Citera
2009-02-27, 14:22
Medlem
TheEclipses avatar
Klamydia & Hasch

Hej, jag ska ta klamydia prov snart och ett prov för urinvägsinfektion, om någon är läkare eller om någon vet hur det går till så skulle ja gärna vilja ha lite info just om hur det är om man har THC i blodet?

Ser dom detta på ett sådant prov, eller är det 100 % säkert att dom inte ser, eller kan dom se, eller måste dom verkligen leta efter det?

Tacksam för svar!
Citera
2009-02-27, 14:27
Medlem
Moegs avatar
JA DOM MÅSTE LETA EFTER DET

För i helvete, kan inte denna enkla uppgift stå när man försöker starta en ny tråd:

Hej kära användare,

För att THC ska upptäckas i urin så måste man leta efter det och det gör man inte på klamydiatester.

MVH Admin

// Moeg
Citera
2009-02-27, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moeg
JA DOM MÅSTE LETA EFTER DET

För i helvete, kan inte denna enkla uppgift stå när man försöker starta en ny tråd:

Hej kära användare,

För att THC ska upptäckas i urin så måste man leta efter det och det gör man inte på klamydiatester.

MVH Admin

// Moeg

Tat' lugnt.
Och ifall testet inte är menat till att leta efter THC i ditt piss så gör de inte det heller. Jag vet inte, det kanske finns några undantag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in