Citat:
Ursprungligen postat av cemil
Nu är det så att min flickvän har smittat mig med klamydia. Hon påstår att hon inte haft sex med någon.
Hennes version är att hon satt i sängen med T-shirt och trosor och denna kille kommer in i kalsonger. Han sätter sig bredvid och sen lägger han sig snabbt på henne och lyckas få fram kuken så att den trycks mot hennes trosor. Då säger att hon inte vill och knuffar bort honom. Alltså inget mer, ingen utlösning.
Jag läste dock idag att: "Bakterierna finns i sädesvätska och slidsekret. För att bli smittad krävs att någon av dessa kroppsvätskor
kommer i kontakt med slemhinnor"
Stämmer verkligen ovanstående påstående, att han måste fått utlösning?
Jag har nämligen hört att man kan ha klamydia i svaljet. Hon erkänner att hon kysst denna kille.
Kan hon ha smittats via kyssen?
Uppdatering!
Nu har hon erkänt att han varit i henne. Men.....
Allt ovan stämmer i princip. Hon menar att hon sa nej med glad min till en början. Han fortsatte, och då hon kände hans kuk mot hennes trosor/underliv sa hon åt på skarpen. Han trängde då in i henne och var i henne ca 5-10 sekunder men avbröt då han såg att hon börjat grina. Då gick han därifrån.
Hon berättar att hon hade för stora trosor på sig som gled åt sidan och därför kunde han tränga in i henne. Hon säger att hans kuk var just lite tjockare än en ölkorv så det underlättar ju i detta fall då han *överraskar* henne.
Hon kollade sen för säkerhets skull på toan så att han inte hade kommit i henne.
Detta gör väll hennes version mer trovärdig. Fast det jag anser dumt är att hon inte berättat detta från början. Känns som hon bara berättat saker som hon själv tjänar på. Nu tjänar hon genom att hennes version blir mer trovärdig.