2008-10-24, 10:34
Medlem
'Den var aldrig inne
det måste komma från något smutsigt linne' eller något sånt.

Det är ju självklart för precis alla här att hon legat med den andra killen.
Det finns såklart bara ett drag för dig att göra. Om hon inte erkänner kommer du för alltid känna dig lurad och godtrogen, om hon gör det, ja då har hon legat med en annan kille, och försökt mörka det. Utan smittan hade du aldrig fått reda på det.
Citera
2008-10-24, 10:47
Medlem
Zinidins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella_Donna
Jodå, det stämmer att man kan ha klamydia i många år utan att det ger symptom. Dock har hon ju givit dig en "förklaring" som är lite väl långsökt...

Kanske borde ni två prata igenom ert förhållande och hur ni vill ha det, ni har ju båda "vänstrat" om än kanske i olika "svårighetsgrad".

Lycka till!

Detta är rätt tveksamt. Man kan ha klamydia utan att få symptom, men många som jobbar med veneriska sjukdomar idag tror att uppfattningen att klamydia kan vara latent i flera år och sen bryta ut med symptom bara är en konsekvens av att människor inte är ärliga om när dom kan ha fått sin infektion. "jag har absolut inte varit otrogen" o.s.v. när det i själva verket är så att den smittade har knullat snett.
Tyvärr finns inte mycket forskning på latent klamydiainfektion heller har jag upptäckt efter sökning på "latent chlamydia trachomatis infection" på www.pubmed.com
Citera
2008-10-24, 10:47
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cemil
3. Hon säger det finns möjlighet trosorna under den tiden gilidit lite åt sidan men att hon är säker på han inte varit inne i henne.

Men seriöst, klart som fan att hon har idkat älskog med den andra killen.

Tyvärr min vän, du verkar vara en hyvens kille men din dam verkar vara ett riktigt våp.
Citera
2008-10-24, 10:56
Medlem
Barbafettos avatar
Kanske postat innan men jag provar ändå: http://www.smittskyddsinstitutet.se/...ydiainfektion/

Citat: smittar vid samlag och andra oskyddade sexuella kontakter.

NÅT fuffens har hon haft för sig.. Avsugning verkar räcka?

Om det är postat innan så ber jag om ursäkt.. skrattade så tårarna rann åt hennes förklaring!

"Hennes version är att hon satt i sängen med T-shirt och trosor och denna kille kommer in i kalsonger. Han sätter sig bredvid och sen lägger han sig snabbt på henne och lyckas få fram kuken så att den trycks mot hennes trosor. Då säger att hon inte vill och knuffar bort honom. Alltså inget mer, ingen utlösning."
Citera
2008-10-24, 11:00
Medlem
H0nkens avatar
Ja, det är klart att hon knullat med killen. Självklart ska du dumpa horan, men försök att få henne att erkänna först. BTW så lider jag med dig.
Citera
2008-10-24, 13:20
Medlem
unauthorizeds avatar
Tror hon har nuppat med någon helt annan och skyller på den här killen för att han finns på bekvämt långt avstånd. Den smittobärande knullaren finns sannolikt i er närhet, så inventera polarnas medicinskåp. Någon knaprar nog lite penicillin. Men oavsett vem det är så har inte sjukdomen "hoppat" på henne, det har däremot någon annan gjort.
Citera
2008-10-24, 13:47
Bannlyst
Citat:
Hennes version är att hon satt i sängen med T-shirt och trosor och denna kille kommer in i kalsonger. Han sätter sig bredvid och sen lägger han sig snabbt på henne och lyckas få fram kuken så att den trycks mot hennes trosor. Då säger att hon inte vill och knuffar bort honom. Alltså inget mer, ingen utlösning.
Berättade hon detta efter att du blivit smittad? Bra flickvän som inte berättar att en kille gnidit sin penis mot henne isf.
Citera
2008-10-24, 13:52
Medlem
Det är mer än uppenbart att hon ljuger. Klamydian har hon fått genom ett oskyddat samlag med en annan man, punkt jävla slut!

Jag förstår att det gör ont i själen att göra slut med någon som du trots allt älskar och vill tro/lita på men fråga dig hur ont det gör när du om nåt år fattar att hon knullat runt hela tiden? Fast du kommer väl att gå på hennes sagor då med, bara för att du vill tro på dem.

Du är en sorglig toffel om du inte dumpar det lögnaktiga ludret omedelbart.

Edit: Skall du knulla henne innan du dumpar henne så se för f*n till att använda kondom. En viss kategori luder blir mer än gärna med barn för att hålla kvar sin korkade kille (worst case scenario: kräv faderskapstest, ungen tillhör med stor sannolikhet någon annan).
Senast redigerad av henkka 2008-10-24 kl. 13:56.
Citera
2008-10-24, 14:36
Medlem
Tsukiyomis avatar
Citat:
Hon säger det finns möjlighet trosorna under den tiden gilidit lite åt sidan men att hon är säker på han inte varit inne i henne.

Även om de kanske inte hade fullt samlag nu som hon påstår. Tycker du ändå att det är okej att göra som hon gjorde?
Och om du kysste en tjej och hon vill hämnas genom att ha sex.. Hur ska förhållandet då fungera om hon inte kan vara ärlig när hon fått sin revansch (och klamydia på köpet).

Och till er andra på FB med ett dåligt ordförråd, "luder", "hora" o.s.v. va fan? Hon var otrogen, hon är ett as / dålig person / svin. That's it.
Antar att om det vore en kille som var otrogen skulle ni inte kalla honom för något speciellt? Skärpning!
Citera
2008-10-24, 14:49
Medlem
Mesmeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsukiyomi
Och till er andra på FB med ett dåligt ordförråd, "luder", "hora" o.s.v. va fan? Hon var otrogen, hon är ett as / dålig person / svin. That's it.

Självklart ska "luder" och "hora" användas med försiktighet. Men i detta fall tycker jag inte att man ska skräda orden.
Citera
2008-10-24, 15:38
Medlem
mischief_s avatar
Fyfan vad blåögd du är. Värre får man leta efter.
Citera
2008-10-24, 16:03
Medlem
nbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbafetto
Kanske postat innan men jag provar ändå: http://www.smittskyddsinstitutet.se/...ydiainfektion/

Citat: smittar vid samlag och andra oskyddade sexuella kontakter.

NÅT fuffens har hon haft för sig.. Avsugning verkar räcka?

Man kan ju ha en klamydia infektion i halsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in