2009-03-18, 04:31
Bannlyst
Mats Sundin är snålheten själv. Det finns inget som han gör som inte har en baktanke som han tänker tjäna på.
Citera
2011-02-23, 08:41
Medlem
Hemmet som fostrade en av världens bästa hockeyspelare genom tiderna.
http://objekt.fastighetsbyran.se/Tem...320_1103916358
Citera
2011-02-23, 09:21
Medlem
sthlmkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsD
Hemmet som fostrade en av världens bästa hockeyspelare genom tiderna.
http://objekt.fastighetsbyran.se/Tem...320_1103916358

Nu måste jag säga att jag blir lite förvånad. Mäklarna brukar ju dra till med de mest hårresande beskrivningarna kring sina objekt för att få dem att verka mer flärdfulla, och jag trodde nog man direkt skulle använt denna praktinfo för att kränga huset några hundra tusen dyrare.
Citera
2011-02-23, 09:35
Medlem
HairyMenNeedLoves avatar
Fast däruppe är de så grymt blasé vad gällande hockeyproffs att det inte är ett säljargument. Kanske om det kommer någon utomsockens så kanske det hade fungerat.

Edit: Fast det är väl knappast hans föräldrar som bor där idag med tanke på bilderna.
Citera
2011-02-23, 09:52
Medlem
wonderlands avatar
Mäklare brukar väl aldrig skriva ut om kändisar har bott i hemmet.
Citera
2011-03-31, 20:52
Medlem
Han skall tydligen börja plugga på handelshögskolan i Stockholm.
Citera
2011-03-31, 21:35
Medlem
OxyFlipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satanigatan2009
För närmare 10 år sedan brukade " Foppa" hänga på Yahoochattens Sverigesida då och då. Han kallade sig "Stjaernfallet" en period minns jag.
Han spelade för Colorado på den tiden.Och om jag inte minns fel gick det inge vidare för Colorado i Stanley cup 2000 ( ? 1999) och då fick man ju höra ett och annat. Jag vill inte skvallra om allt jag fick veta/höra osv men Foppa är väldigt mänsklig. Naturligtvis sa personen ifråga aldrig att han var Foppa men det listade vi ut ändå . Bla så sa han på chatten att skulle åka till Sverige påföljande måndag någondag innan och påföljande tisdag så stod i kvällspressen att Foppa kommit till Sverige dagen innan. Till en brittisk polare skrev han att han arbetade för ett konsortium ( väl valda ord ha ha). Kan tilläggas att han var väldigt försiktig på chatten för att inte bli igenkänd.

Känns inte så jävla troligt att ni listade ut det genom det där, kan vara slump.
Citera
2011-03-31, 21:41
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Mats Sundin är snålheten själv. Det finns inget som han gör som inte har en baktanke som han tänker tjäna på.
Vad snackar du om?? Sudden är hur jävla generös som helst mot alla han känner. Hna skänker även mycket till välgörenhet byggde en villa åt sina föräldrar flög hem hela tre kronor och bjöd på en fest med allt som ingår och betalade allt ur egen ficka efter senaste OS-guldet.
Citera
2011-04-01, 01:40
Medlem
viking76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Han skall tydligen börja plugga på handelshögskolan i Stockholm.

Ja chefs- och ledarskapsutbildning.

Undrar om han kommer att låna CSN-pengar?
Citera
2011-11-10, 23:21
Medlem
Bokmasks avatar
Vilket läppstift var det som Foppa använde ikväll på svts hockey kväll? Han passade verkligen i det! Rödaste läpparna pålänge.
Citera
2011-12-28, 03:21
Medlem
Utnyttjar Peter Forsberg sin "ställning" maximalt?

Har börjat fundera över en sak. Sedan Peter Forsberg la av med hockeyn så har jag lagt märke till att han verkligen försöker få ut så absolut mycket som möjligt av sin ställning. Jag menar, verkar vara en rätt så god vän till kronprinsessan (adeln), 22-årig stureplanshängande flickvän, spelar golf, köpte väl en egen häst? m.m. Vet inte varför, men hade en känsla av att han inte var "sån", men jag blir överbevisad gång på gång. Verkar vara galet mycket strebervirke i honom. Någon mer som har lagt märke till detta?
Citera
2011-12-28, 07:11
Medlem
Så om man spelar golf och gillar hästar så är man "sån"?
Jag förstår npg inte vad du menar - du verkar avundsjuk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in