2006-10-20, 09:57
Medlem
Pirxs avatar
Han hade väl bara glömt löständerna hemma.
Citera
2006-10-20, 10:08
Medlem
baseballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroko
Kom och tänka på det här igår, det var ju iofs ett tag sedan....

Olle Palmlöf kom med ett utspel under något sportprogram för ett tag sedan att Peter Forsberg var en sell-out med all reklam och brunkräm i ansiktet.
Och att han knappast behövde de pengarna.

Dagen efter var Peter Forsberg med i direktsändning och försvarade sitt reklamhoreri, men hans framtänder var utslagna och han lespade som fan.
Komik på hög nivå!

Nu till min fråga, vem fan hade slagit ut hans tänder, det lär inte ha varit under träning för foppa gick ju skadad då!

Herrn gillar ju som bekant att supa som de icke frireligösa i Övik,
har han blivit nitad på krogen eller gjort en Waldner, upplys mig!

ingen lär spöa foppa på krogen va?
knappast många hockey-spelare som har alla tänder kvar, han kanske skulle fixa en ny grill och sket i att sätta ditt dom gamla under tiden?
Citera
2006-10-20, 10:25
Medlem
ABBORREs avatar
Va fan är detta? vad tror du? nitad på krogen så tänderna slogs ut, och ingen skriver om detta?
Citera
2006-10-20, 13:02
Medlem
xallos avatar
Åker man upp till Foppas svenska hemtrakter (ö-vik)så kan man mer som regel än undantag se denne herre bli utburen från stadshotellet vid stängning då han i 99% av fallen blir fullast på stället, dock är han supertrevlig oavsett hur packad han är, så att någon mulat tänderna på honom är oerhört tveksamt!
Foppa är en helt igenom trevlig prick, dock är han så ful att bara en mor kan älska honom men det är en annan historia!
Citera
2006-10-20, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Åker man upp till Foppas svenska hemtrakter (ö-vik)så kan man mer som regel än undantag se denne herre bli utburen från stadshotellet vid stängning då han i 99% av fallen blir fullast på stället, dock är han supertrevlig oavsett hur packad han är, så att någon mulat tänderna på honom är oerhört tveksamt!
Foppa är en helt igenom trevlig prick, dock är han så ful att bara en mor kan älska honom men det är en annan historia!

Uppfattningen att Peter ska vara sådär aspackad ofta har inte jag, han kan bli det. Men det är väldigt sällan, Nicklas Sundström däremot har väl fått hjälp att lyfta både ett och två ben ur statt. Åtminstone innan han gifte sig.

Sen har jag nåt minne av att det var nån packad knarkare från nåt behandlingshem knuffade till Peter en kväll under lockoutsäsongen, hela övik hjälpte till att jaga ut killen från stan. Men att han skulle få tänderna utslagna på krogen verkar onödigt då han själv kan plocka ut dem.
Citera
2006-10-20, 13:31
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsD
Uppfattningen att Peter ska vara sådär aspackad ofta har inte jag, han kan bli det. Men det är väldigt sällan, Nicklas Sundström däremot har väl fått hjälp att lyfta både ett och två ben ur statt. Åtminstone innan han gifte sig.

Sen har jag nåt minne av att det var nån packad knarkare från nåt behandlingshem knuffade till Peter en kväll under lockoutsäsongen, hela övik hjälpte till att jaga ut killen från stan. Men att han skulle få tänderna utslagna på krogen verkar onödigt då han själv kan plocka ut dem.

Bor du däruppe så har du säkerligen bättre koll än jag, jag har krökat med karln ett par gånger både i ö-vik och på gottland och då blev han duktigt packad!
Det var iof säkert 4-5 år sedan senast så att jag antar att han precis som jag har vuxit till sig och mognat!
Citera
2006-10-21, 11:18
Medlem
Han hänger inte på stattshotellet, däremot på Harrys eller O'learys.
Vet att han misshandlade nån kille ute på ulvön för ett par år sedan,
florerar också att han blev skjussad i rullstol av sina polare under barnensdag för han var så jävla packad för en massa år sedan.

Dessutom så såg jag att en kille tog fram kuken och daska foppa i nacken med den på hamncompaniets uteservering... humor på hög nivå.

Sundström är fortfarande ute och ränner på 18 års hak. Han nekar inte spriten...

Foppa hade tydligen tryckt sundströms fruga bara några veckor innan deras bröllop, det var en anledning till att han valde att spela i Italien istället för modo under lockout-säsongen!

Riktig bock, den där Peter...
Citera
2006-10-21, 16:33
Medlem
johnjohns avatar
Vem skulle inte knulla alla brudar som vill om man var superduperkändis som Foppa.
Citera
2006-10-21, 23:01
Medlem
Catyas avatar
Foppa har aldrig gjort nåt större väsen av sig. Jag har i alla inte sett honom snorpackad och odräglig nån gång då jag varit i Övik. Snarare som en i mängden. Att bli packad på lördag och gå till Pingstkyrkan på söndag är Öviksbornas melodi!
Andreas Salomonsson däremot är lite grisig och stöter på alla tjejer när han är ute, fast han har fru och barn.
Niklas Sundström känns bara tråkig, ingen utstrålning för fem öre. Måste säga att det var lite intressant det här med hans fru. Undra om Foppa fick ta henne i tvåan? Hon verkar bara jävligt dryg, det lilla jag sett av henne. Ungefär som sin man.

Foppas tänder... Hmm... vem bryr sig? Han är ju lika ful oavsett han har såna eller ej
Citera
2006-10-22, 08:02
Medlem
Megaforces avatar
Löständer

Det är länge sen han förlorade sina framtänder, men pga risken för käkbrott så har han ännu inte implanterat nya tänder utan kör med brygga. Så gör många NHL-spelare och först när de slutar som aktiva så fixar de tänderna. Att ha implantat är för riskabelt eftersom man kan förstöra benstommen så att det aldrig går att sätta i implantat igen senare.
Citera
2006-10-22, 08:36
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Det är länge sen han förlorade sina framtänder, men pga risken för käkbrott så har han ännu inte implanterat nya tänder utan kör med brygga. Så gör många NHL-spelare och först när de slutar som aktiva så fixar de tänderna. Att ha implantat är för riskabelt eftersom man kan förstöra benstommen så att det aldrig går att sätta i implantat igen senare.

Så Foppa är tandlös ??
Citera
2006-10-22, 15:01
Medlem
Har du mer detaljerat skvaller Catya?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in