2011-12-28, 07:19
Moderator
Oddballs avatar
Glöm inte att han är delägare i ett flygbolag också.

Nej - är mitt svar på din fråga/påstående. Det är väl bra att han har lite intressen? Ger ju mkt tillbaka till sin hembygd.
Citera
2011-12-28, 07:30
Medlem
frantiks avatar
Tja..hade jag haft så mycket pengar hade jag ju självklart fått mina drömmar att gå i uppfyllelese. Golf har han dessutom spelat sen han i princip lämnade Sverige för Quebec. Det är bara lita annorlunda intressen.
Sen det här tjatet om hans tjej, vafan. Kom igen. Jag tror det bara är fördomar, tror inte alls hon är "sån". Och vad fan vet vi egentligen?

Nä, Foppa kan göra vad han vill, inom lagliga och vissa moraliska gränser givetvis. Han är alltid gud i mina ögon.
Citera
2011-12-28, 09:43
Medlem
Inget revolutionerande direkt bland kändisar med pengar i större mängder än vad dem kan göra av med. Vad hade du själv gjort i en sådan situation TS?
Citera
2011-12-28, 10:10
Medlem
mishimas avatar
Alla hockeyspelare är väl travintresserade och ett helt gäng hockeyspelare äger väl travhäst; Sundin, bröderna Sedin, Huselius osv. Var det inte någon travtränare som att det enda hockeyspelare läser är Travronden.
Citera
2011-12-28, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Twelvee
Inget revolutionerande direkt bland kändisar med pengar i större mängder än vad dem kan göra av med. Vad hade du själv gjort i en sådan situation TS?

Vem är "dem"?
Citera
2011-12-28, 10:24
Medlem
mishimas avatar
Sammanfogade två trådar

/mod
Citera
2011-12-28, 16:07
Medlem
meister2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarflashback
Har börjat fundera över en sak. Sedan Peter Forsberg la av med hockeyn så har jag lagt märke till att han verkligen försöker få ut så absolut mycket som möjligt av sin ställning. Jag menar, verkar vara en rätt så god vän till kronprinsessan (adeln), 22-årig stureplanshängande flickvän, spelar golf, köpte väl en egen häst? m.m. Vet inte varför, men hade en känsla av att han inte var "sån", men jag blir överbevisad gång på gång. Verkar vara galet mycket strebervirke i honom. Någon mer som har lagt märke till detta?

Tycker det tvärtom det är coolt med alla f.d. idrottsstjärnor som verkar vilja göra nåt vettigt efter karriären. Inte minst att plugga för att höja upp sin kompetens eller göra en KY-utbildning för att antingen stanna "inom sin sport" eller göra något helt annat. Typ Kajsa B. som är som är sommelier.

Och inte minst att de inte bara "litar på" andra runt dem.. Se bara Borg.
Han hade kunnat haft ett imperium av olika saker/tjänster...Men å andra sidan kanske han inte var intresserad av det. Vad vet jag........

Foppa är också cool genom att han investerar i sin hembyggd (som andra redan skrivit i tråden).
Senast redigerad av meister2002 2011-12-28 kl. 16:14.
Citera
2011-12-29, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swardfish
Nej, mycket möjligt.Men jag blir rädd när jag ser honom

Desutom är Zetterberg och Salo inte mycket bättre dom, inte för att jag är bög men tacka vet jag Lunkan!
måste du välja den drygaste av dem alla !
Citera
2011-12-29, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mlsn
Njet, problemet med Foppa och tjejer är alla golddiggers som är ute efter han
så=det ju med alla rika inom sport o underhållnbranschen !
Citera
2011-12-29, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meister2002
Tycker det tvärtom det är coolt med alla f.d. idrottsstjärnor som verkar vilja göra nåt vettigt efter karriären. Inte minst att plugga för att höja upp sin kompetens eller göra en KY-utbildning för att antingen stanna "inom sin sport" eller göra något helt annat. Typ Kajsa B. som är som är sommelier.

Och inte minst att de inte bara "litar på" andra runt dem.. Se bara Borg.
Han hade kunnat haft ett imperium av olika saker/tjänster...Men å andra sidan kanske han inte var intresserad av det. Vad vet jag........

Foppa är också cool genom att han investerar i sin hembyggd (som andra redan skrivit i tråden).
sen har vi ju 1 knallkork som hänger ut 1 avliden person som pedofil---får att få stanna kvar i ramplj fy fan !
Citera
2012-03-26, 21:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Vilket läppstift var det som Foppa använde ikväll på svts hockey kväll? Han passade verkligen i det! Rödaste läpparna pålänge.
Hoho, dessa manliga "vi är röeeee" läpparna är en släktklenod som förts vidrigare ända sedan
1600-talet, kan jag minsan skvallra om..genom att undertecknad bara plutar med munnen framför spegeln jag är inte stolt...och jag känner ofta för att lappa till min farsa i snytet när han försöker inmundiga göingesoppa med den där lätt irriterade vaginan som omsluter skeden men jag får för mig tjejer tycker dom är snygga faktiskt av nån jävla anledning...alltså dessa
(Nicola?)Nordingrå läppar syftade jag då på!

Jag har börjat omvärdera Floppa sedan han avslöjades som min ohängde släkting!! och nu vill
rota här efter mer skvaller om hur jag kan bli som person, med tanke på att vi hitills både ser likadant fula ut i nyllet och båda var tvångsmässiga passningsläggare när motståndsarlaget tagit ut målisen och man kom helt fri själv inom idrotten. (spelade jag boule månne?)
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-03-26 kl. 21:55.
Citera
2012-06-02, 18:26
Medlem
Carlstads avatar
Grattis Kungen av hockey! Blev det en pöjk?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14920853.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in