2009-03-17, 12:21
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkas
Låter ganska troligt efter som Anders(kebab pizzan) Svensson har jävligt lite dick enligt säkra källor.
Förövrigt en sjukt tråkig tråd. För många brunnäsor som skulle betala för att slicka foppas.
röva klart killen har en historia.

Vad har du fått namnet "kebab pizzan" ifrån? :O
Citera
2009-03-17, 12:40
Bannlyst
Foppa är Gud i Örnsköldsvik
Bygden kallas redan "Foppaland", han har rivit upp en hel jävla skog för att anlägga en golfbana rätt centralt, och så vidare

Snart sätter dom väl upp en staty över Foppa "kentaur-ansiktet" Forsberg

Själv tycker jag Hockey är världens bonnigaste sport, och anser Foppas intellektuella kapacitet minst sagtvara låg, så jag står inte i hejjaklacken inför Foppafieringen så att säga.
Citera
2009-03-17, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Min "gaydar" har alltid gått i taket på både honom och Sudden, men den kanske är felkalibrerad? Någon som hört något i den riktningen?

Ha ha! Instämmer till fullo. Bara en tidsfråga innan han kommer ut.
Citera
2009-03-17, 14:58
Medlem
Hofmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Ja, Ö-vik har verkligen utvecklats.

Vi ligger inte ens med våra egna systrar längre, Foppa har lärt oss att vara med internationella än så. För det mesta stånkar vi våra kusiner i stället, än och annan vågar till och med ta steget fullt ut att ligga med någon som man inte är släkt med överhuvudtaget.

Den klassiska lördagsunderhållningen, banjokonsert på kulturhuset, har ersatts av moderniteter som shopping och kabel-tv.

Så helt klart, man ska inte underskatta vad Foppa har betytt för Ö-vik

Skrattade så att det stänkte ett par droppar saliv på skärmen

Inte mycket till skvaller i den här tråden. Ett par lösa rykten och en aning skröna. Vad jag kan fylla i om landslaget är en helt annan sak, där tydligen Channel One Cup (f.d Izvestija) är höjdpunkten på säsongen. Är bekant med kocken, som förvånat tackade nej till horan som ett par spelare släpat till hans dörr. Men de blev inte speciellt besvikna för det, eftersom de tydligen fick mer valuta för sina pengar då.
Citera
2009-03-17, 17:59
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Ha ha! Instämmer till fullo. Bara en tidsfråga innan han kommer ut.

Han ska ju gifta sig i sommar med en kvinna...tvestjärt månne men inte totalt gay.
Citera
2009-03-17, 20:14
Medlem
h4xx3r_kuks avatar
går rykten om att han och mats sundin var på en krog för nått tag sen och gick upp på scenen och sa att allt som beställs från baren inom närmsta timmen bjöd dom på. vet inte ifall det e sant eller ej..........
Citera
2009-03-17, 23:55
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Vad har du fått namnet "kebab pizzan" ifrån? :O
Han menar nog "taco", men eftersom han troligtvis är en bonnlurk så ser han inte skillnaden på två så exotiska maträtter...
Citera
2009-03-18, 00:25
Medlem
Hulkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilfPaiement
Han menar nog "taco", men eftersom han troligtvis är en bonnlurk så ser han inte skillnaden på två så exotiska maträtter...
Tacos så mycket det var gnäll böl kungen Anders(Tacos pizzan) Svensson som har liten dick och ingen annan. Räknas Stockholm inerstad som landet är jätte bond lurk
Senast redigerad av Hulkas 2009-03-18 kl. 00:31.
Citera
2009-03-18, 00:29
Medlem
Har chattat med Foppa

För närmare 10 år sedan brukade " Foppa" hänga på Yahoochattens Sverigesida då och då. Han kallade sig "Stjaernfallet" en period minns jag.
Han spelade för Colorado på den tiden.Och om jag inte minns fel gick det inge vidare för Colorado i Stanley cup 2000 ( ? 1999) och då fick man ju höra ett och annat. Jag vill inte skvallra om allt jag fick veta/höra osv men Foppa är väldigt mänsklig. Naturligtvis sa personen ifråga aldrig att han var Foppa men det listade vi ut ändå . Bla så sa han på chatten att skulle åka till Sverige påföljande måndag någondag innan och påföljande tisdag så stod i kvällspressen att Foppa kommit till Sverige dagen innan. Till en brittisk polare skrev han att han arbetade för ett konsortium ( väl valda ord ha ha). Kan tilläggas att han var väldigt försiktig på chatten för att inte bli igenkänd.
Citera
2009-03-18, 00:36
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkas
Tacos så mycket det var gnäll böl kungen Anders(Tacos pizzan) Svensson som har liten dick och ingen annan. Räknas Stockholm inerstad som landet är jätte bond lurk

Vänta - i don't get it.
Har Svensson en extremt liten kuk och kallas därför "tacos pizzan"?
Citera
2009-03-18, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Vänta - i don't get it.
Har Svensson en extremt liten kuk och kallas därför "tacos pizzan"?

Svensson har aldrig kallats "taco pizzan"utan anders "tacos" svensson för att han gillar och äta tacos.Och det har ingenting med att han har lite kuk och göra
Citera
2009-03-18, 04:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Du var inte så gammal år 2001 va? Jag som var torr bakom öronen redan då kan garantera dig att det var fokus så att det räckte när det gäller 9/11...

Huruvida det var den 12 september Foppa gick ut med sitt besked har jag dock ingen aning om.

Vad en tidning skriver på ett visst datum är ett redaktionellt beslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in