2015-10-03, 11:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
enfindam:Kjell syns alltså i media varje dag nu... Som jag tidigare skrivit i flera inlägg så älskar han detta. Han må agera upprörd osv men älskar att synas och höras. Det här är den perfekta plattformen för honom. Han vet att så fort han säger något om nuvarande situation så får han rubriker i media och gräddfil till tv-soffan. Och han älskar varje sekund... Kjells ego kommer alltid att gå före allting annat.

Jo han är en riktigt linslus tror dessutom åldern spelar in här. Kan lätt bli så att man som gammal snöar in på ett område och då blir det extremt. Går liksom inte heller att debattera med en sådan person om nivåer eller att pengar inte växer på träna. De är bortom allt förstånd när de väl går igång.
Citera
2015-10-03, 12:22
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo han är en riktigt linslus tror dessutom åldern spelar in här. Kan lätt bli så att man som gammal snöar in på ett område och då blir det extremt. Går liksom inte heller att debattera med en sådan person om nivåer eller att pengar inte växer på träna. De är bortom allt förstånd när de väl går igång.

Ja, så kan det också vara. Tänk att Kjell Bergqvist skulle bli en sådan mångkulturfanatiker på äldre dar... Synd att han inte valde ett annat område att snöa in på.
Citera
2015-10-03, 14:07
Medlem
enfindams avatar
Jag kan inte hitta klippet med nyhetsmorgon. Har någon möjlighet att lägga ut länken?
Citera
2015-10-03, 14:45
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag kan inte hitta klippet med nyhetsmorgon. Har någon möjlighet att lägga ut länken?

Ligger på nyhetsmorgons förstasida. Här är länken:
http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp...-detta-3206615
Citera
2015-10-03, 15:07
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Tack! Jag blev alldeles tagen av detta. Det är bra att vi får reda på hur det verkligen ser ut. Jag tänker på situationen i Göteborg. Det har ju samlats in miljontals kronor till bl. a Radiohjälpen och Röda Korset, kan inte dom vara behjälpliga vid Migrationsverket lokaler i t. ex Kållered? Var finns alla frivilliga som i Sickla?
Senast redigerad av enfindam 2015-10-03 kl. 15:44.
Citera
2015-10-03, 15:11
Medlem
droppas avatar
Citat:

Haft nöjet att träffa denna herre ett antal ggr, och att va så känt men samtidigt yttra sina åsikter som han gjort gör att man respekterar honom. Tycker att han är helt underbar för han står fan för vad han tycker, o inget jävla krypa mellan stolarna för att inte ses. Mycket trevlig människa
Citera
2015-10-03, 15:41
Medlem
Darwins avatar
Blev riktigt sur efter att ha sett honom på nyhetsmorgon; sitta som en Bono av andrasortering och gnälla och svära över överbelastade myndigheter som tjänstemän som faktiskt gör något praktiskt åt eländet. Vad gör Kjell? Sitter i en soffa och gnäller, och kan inte ens hålla sig nykter.

Bono-wannabees (och Bono själv också för den delen) gör bara saker värre när de kommer på sina höga hästar för att lära yrkesmänn och proffs hur de ska sköta sitt jobb.

Om något borde Löfven komma ner med sin stora svets i högsta hugg och bränna bort Kjells fula skägg i direktsändning!
Citera
2015-10-03, 17:46
Medlem
Vad har hänt med karln? Han ser ut som en tandlös uteliggare och verkar helt vilsen. Ingen charmör direkt och frågan är om det slagit om i huvudet på han?

Jag tror han drogat sönder hjärnan med kokain och nu har han tappat förståndet. Ett psykfall som man borde hålla ögonen på.
Citera
2015-10-03, 18:06
Medlem
5549s avatar
Just nu plockar Kjelle frukterna av sitt hårda slit. Att få sitta i tv och beklaga sig över att andra missköter sitt jobb är det mest givande Kjell kan känna. Jag är glad för Kjells skull.
Han visste mycket väl att det hårda slitet med att beblanda sig med oduschade och smutsiga människor tidiga mornar skulle belöna sig i ett rejält uppsving i media. Löpsedlar och morgonsoffor, det är den riktiga belöningen, Kjell!
Citera
2015-10-03, 18:14
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Just nu plockar Kjelle frukterna av sitt hårda slit. Att få sitta i tv och beklaga sig över att andra missköter sitt jobb är det mest givande Kjell kan känna. Jag är glad för Kjells skull.
Han visste mycket väl att det hårda slitet med att beblanda sig med oduschade och smutsiga människor tidiga mornar skulle belöna sig i ett rejält uppsving i media. Löpsedlar och morgonsoffor, det är den riktiga belöningen, Kjell!
Det är möjligt att det är som du säger, att han har ett bekräftelsebehov och njuter av att synas och höras. Än sen då? Han gör också något vettigt med sitt kändisskap och ger en röst åt dom som inte får den hörd.
Citera
2015-10-03, 18:35
Medlem
prominentens avatar
Tänk om du kunde göra en insats för flyktingar?

Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Citera
2015-10-03, 19:11
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det är möjligt att det är som du säger, att han har ett bekräftelsebehov och njuter av att synas och höras. Än sen då? Han gör också något vettigt med sitt kändisskap och ger en röst åt dom som inte får den hörd.
Nja, han exploaterar dom åt sin egen vinning. Inte riktigt samma sak? Jag kan också duscha av ett par hemlösa och sen sitta och berätta om det i morgonsoffan om det ger mig ett rejält uppsving i min karriär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in