Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-10-11, 16:37
  #1
Medlem
Racooons avatar
Jag är väldigt vacklande i min syn på Kjell. Ibland så tycker jag han verkar väldigt cool, men ibland blir han bara jobbig. Nån som har något skvaller på honom? Han måtte väl lämnat några spår under sina golden days?

Nån som såg programmet, överdriver fröken Gynning?

http://www.expressen.se/index.jsp?a=714055
Citera
2006-10-11, 17:01
  #2
Medlem
Tolvans avatar
De få gånger jag har haft det tveksamma nöjet att ha med honnom att göra har han varit väldigt nedlåtande och sexistisk.
Jag jobbar för en butikskjedja som säljer elektroniska prylar och han kunde inte köpa att jag faktiskt var den i butiken som kunde mest om det han efterfrågade. Det var väldigt mycke "lilla gumman" och han talade över mitt huvud med min manliga arbetskamrat som tydligt sa ifrån att han inte kunde något om produkten i fråga och att det var jag som kunde svara på frågorna.
Han frågade till och med om det fanns någon annan i butiken som kunde det han ville ha svar på och det fast jag stod där framför honnom och jag är ytterst kunnig i ämnet.

Nä i mina ögon är han en vidrig mansgris som borde vakna upp och se sig om i världen.
Citera
2006-10-11, 17:04
  #3
Medlem
freeriderXIIs avatar
Kunden har alltid rätt
Citera
2006-10-11, 17:05
  #4
Medlem
fahlenovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Jag är väldigt vacklande i min syn på Kjell. Ibland så tycker jag han verkar väldigt cool, men ibland blir han bara jobbig. Nån som har något skvaller på honom? Han måtte väl lämnat några spår under sina golden days?

Nån som såg programmet, överdriver fröken Gynning?

http://www.expressen.se/index.jsp?a=714055

Ska en A-kändis sitta och visa respekt mot en C-kändis, menar du? Fröken Gynning har väl sillisar? Varför skaffade hon det om hon inte kan ta att folk kommenterar lökarna?
Citera
2006-10-11, 17:12
  #5
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
De få gånger jag har haft det tveksamma nöjet att ha med honnom att göra har han varit väldigt nedlåtande och sexistisk.
Jag jobbar för en butikskjedja som säljer elektroniska prylar och han kunde inte köpa att jag faktiskt var den i butiken som kunde mest om det han efterfrågade. Det var väldigt mycke "lilla gumman" och han talade över mitt huvud med min manliga arbetskamrat som tydligt sa ifrån att han inte kunde något om produkten i fråga och att det var jag som kunde svara på frågorna.
Han frågade till och med om det fanns någon annan i butiken som kunde det han ville ha svar på och det fast jag stod där framför honnom och jag är ytterst kunnig i ämnet.

Nä i mina ögon är han en vidrig mansgris som borde vakna upp och se sig om i världen.

Haha, han låter som mig
Citera
2006-10-11, 17:14
  #6
Medlem
Bajsfacistens avatar
..

Han är cool, & e en väldigt bra skådespelare.
Citera
2006-10-11, 17:16
  #7
Medlem
Made of stones avatar
Jag mår illa när jag ser den där jävla grisjäveln på tv med sitt förbannade självgoda leende. Och någon vidare skådis är han inte heller
Citera
2006-10-11, 19:16
  #8
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
De få gånger jag har haft det tveksamma nöjet att ha med honnom att göra har han varit väldigt nedlåtande och sexistisk.
Jag jobbar för en butikskjedja som säljer elektroniska prylar och han kunde inte köpa att jag faktiskt var den i butiken som kunde mest om det han efterfrågade. Det var väldigt mycke "lilla gumman" och han talade över mitt huvud med min manliga arbetskamrat som tydligt sa ifrån att han inte kunde något om produkten i fråga och att det var jag som kunde svara på frågorna.
Han frågade till och med om det fanns någon annan i butiken som kunde det han ville ha svar på och det fast jag stod där framför honnom och jag är ytterst kunnig i ämnet.

Nä i mina ögon är han en vidrig mansgris som borde vakna upp och se sig om i världen.

Tänk! Det var precis så här jag trodde att Kjelle var privat! Det han gör i Mäklarna, som för övrigt är en skitrolig serie, är att bara vara sig själv?
Citera
2006-10-11, 19:22
  #9
Banned
stierna875s avatar
verkar rätt störig privat, ungefär som alla i det där gänget, örjan ramberg, persbrandt, bergqvist, torsten flinck.... det är nån sorts grupp-i-gruppen av skådisar som tydligen känner ett behov av att hävda sin "äkthet" genom att supa sig fulla och slåss med varandra och låtsas vara machomän. kanske försöker de kompensera att de har ett så "fjolligt" yrke som skådisar och därför måste bevisa för omvärlden att de är "farliga"?
Citera
2006-10-11, 20:23
  #10
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
De få gånger jag har haft det tveksamma nöjet att ha med honnom att göra har han varit väldigt nedlåtande och sexistisk.
Jag jobbar för en butikskjedja som säljer elektroniska prylar och han kunde inte köpa att jag faktiskt var den i butiken som kunde mest om det han efterfrågade. Det var väldigt mycke "lilla gumman" och han talade över mitt huvud med min manliga arbetskamrat som tydligt sa ifrån att han inte kunde något om produkten i fråga och att det var jag som kunde svara på frågorna.
Han frågade till och med om det fanns någon annan i butiken som kunde det han ville ha svar på och det fast jag stod där framför honnom och jag är ytterst kunnig i ämnet.

Nä i mina ögon är han en vidrig mansgris som borde vakna upp och se sig om i världen.

Nää du har nog fel. Han har väl som alla medelålders män lärt sig att kvinnor Alltid tror att de vet mest på sin arbetsplats, Kombinera elektronik med kvinnlig hybris...han var helt enkelt orolig över att komma hem med kassa grejor. Han är skitbra skådis, speciellt med Malmros
Citera
2006-10-11, 20:25
  #11
Banned
drulovics avatar
Kjelle är kungen, sluta grina. Skulle jag in i en affär och handla elektronikprylar vill jag inte ha ett kjoltyg som står och babblar. Trovärdighet 0
Citera
2006-10-11, 20:28
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Haha, han låter som mig

Och mig, inte f-n köper man elektronik eller bil av en tjej.
Som att låta en apa flyga en 747.

Nej fram med lite mulligt skvaller nu..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback