enfindam: Jag såg ditt svar innan det togs bort och det var det vettigaste du skrivit i den här tråden hittills.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Inte alls. Däremot möter jag en del av dem i mitt arbete. Du får väl din info om dem via avpixlat, fria tider eller nån annan nassesajt antar jag...
Bara för att du möter dessa människor via arbetet så betyder det inte att alla som kommer hit gör det i ärligt syfte. Dessutom kan de som du mött ha ljugit för dig.
Jag tar min info från verkligheten - statistiken talar för sig självt (se mitt tidigare inlägg).
Citat:
Ursprungligen postat av
arbeteochbostad
Den här sjuka jäveln till människa måste ju ha drabbats av frontallobsdemens.
Han sitter just nu i Nyhetsmorgon i TV4 och vräker ur sig om den usla svenska insatsen när det gäller flyktingmottagandet. Har idioten glömt att vi är det land i världen som ger absolut mest av vår välfärd till dessa invällare?
Kjell Bergqvist vill inte ge sig förrän hela landet har bytts ut med invällare. Själv behöver han inte bry sig eftersom han har ett hus som väntar i Thailand.
Kjell syns alltså i media varje dag nu... Som jag tidigare skrivit i flera inlägg så älskar han detta. Han må agera upprörd osv men älskar att synas och höras. Det här är den perfekta plattformen för honom. Han vet att så fort han säger något om nuvarande situation så får han rubriker i media och gräddfil till tv-soffan. Och han älskar varje sekund... Kjells ego kommer alltid att gå före allting annat.