Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-27, 11:06
  #301
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av snorig

jag har namnuppgifter som vänliga har sänt in, dubelkollat dom, finns inte många i Halmstad kan jag säga, och knappt där är dom kända, i falkenberg är dom 3 moppeburna idioter.

Samtidig så bränner vi upp la familia för gott!

Snorig snorig! Du har så fel att det är skrattretande. hahah!
Ta nu kontakt med dina kära kollegor på polishuset i Falkenberg och Hamlmstad så ska du se att det du skriver här på FB inte stämmer.
Du är inget annat än "BLUFF".
__________________
Senast redigerad av L.F 2009-05-27 kl. 11:12.
Citera
2009-05-27, 11:47
  #302
Avstängd
Viktig info!

Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Jaja lugna dig det kommer, det börjar lossna så sakteliga. Att Snorig ligger lågt med uppgifterna just nu har sina förklarliga skäl. Samma skäl som polisen har. Utredningen är i ett känsligt läge just nu därför har dom lagt locket på tills åklagaren har tillräckligt på fötterna för att gå till domstol. Allt har sin tid. Och till La Familia. Gör det rätta, tag fram vapnet och lägg korten på bordet. På något annat vis blir ni inte av med oss. Uppgifter börjar sippra in på den andra tråden som har koppling till denna via gm till dödsskjutningen av Azadeh. Vi ger inte upp. Det lossnar nu.

Va fan snackar du om ärligt talat! Har inte du insätt att det var en olyckshändelse och inget annat. Du ska ha klart för dig att ingen i La Familia hade med det som hänt att göra! Var GM har fått vapnet ifrån och vart han gömt den är inget som L.F känner till. GM levde i sin egen lilla värld och hade inte så mkt kontakt med dom i L.F ska du veta. Ta reda på fakta innan du yttrar dig om något du inte vet.

La Familia har haft möte med Azadehs brors vänner och förklarat att ingen i L.F står bakom det tragiska som hänt.

Det du håller på med här på FB är varken rätt eller fint mot varken Azadeh eller hennes nära och kära! Försök att vissa lite respekt för hennes familj som håller på att bearbetar hennes död och det är inte så lätt då du dagligen skriver din skit här på FB. Man börjar undra om du blivit besat av henne och det här fallet.

Vad är ditt problem? Är det GM eller L.F?

"Å till alla er som skriver ert skit om Azadeh här på FB borde ta skämmas.
Hur fan vågar ni snacka bakom en död preson?"
__________________
Senast redigerad av L.F 2009-05-27 kl. 11:52.
Citera
2009-05-27, 12:31
  #303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.F
Va fan snackar du om ärligt talat! Har inte du insätt att det var en olyckshändelse och inget annat. Du ska ha klart för dig att ingen i La Familia hade med det som hänt att göra! Var GM har fått vapnet ifrån och vart han gömt den är inget som L.F känner till. GM levde i sin egen lilla värld och hade inte så mkt kontakt med dom i L.F ska du veta. Ta reda på fakta innan du yttrar dig om något du inte vet.

La Familia har haft möte med Azadehs brors vänner och förklarat att ingen i L.F står bakom det tragiska som hänt.

Det du håller på med här på FB är varken rätt eller fint mot varken Azadeh eller hennes nära och kära! Försök att vissa lite respekt för hennes familj som håller på att bearbetar hennes död och det är inte så lätt då du dagligen skriver din skit här på FB. Man börjar undra om du blivit besat av henne och det här fallet.

Vad är ditt problem? Är det GM eller L.F?

"Å till alla er som skriver ert skit om Azadeh här på FB borde ta skämmas.
Hur fan vågar ni snacka bakom en död preson?"


WORD !!!
äntligen någon som kan tänka lite....
Citera
2009-05-27, 12:58
  #304
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av solmaz_1
Jaha du, så du menar på att La familia är en etablerad gäng,.. hehehe skämtar du med mig??
Ett gäng vars namn kommer från en italiansk gäng,medlemarna består av några småbarn som är kurder, albaner mm..han som sköt sig var ju inte med sk (KLUBBEN)han var med LAFAMILIA! deras ledare består av en gamal pedofil gubbe som tro sig vara någon sorts God father,deras system består av att sätta små barn som vil ha lite mer i livet i skit genom att först bli vän med de och få de och börja festa med de,röka hasch eller ta lite kola och sedan får de börjar jobba för Lafamilia för att kunna betala sina skulder tillbax till de som alltid har blivit dubblad av La familia!!!! att bränna bilar och tjalla på alla andra som tjänar bättre än de är ju deras käna märke! snälla du vad vet du av vad gäng innebär???
Det fanns aldrig någon Klubben som gäng det var tre personer som inte ville ha något med La familia och göra, då började de med bilbrännder och allt annat skit...
ja, du Tyson!!! du kanske tycker att La familia är något men du verkar ju att tycka att Tyson är någon med så det säger väldigt mycket det!!!

Du ska ta tänka på vad du skriver här på FB!
Det skadar inte om du tar reda på fakta innan du skriver ditt skit här.
Den gubben du skriver om är inte med i L.F och inte hans yngre son G.
Båda är sparkade ur L.F för att dessa inte höll sig till reglerna som finns inom familjen.

Dom 3 killarna du snackar om som var med i (KLUBBEN) är vänner till La Familia idag och dom har inget åtal mellan varandra. Allt är löst mellan dom.
Problemet var som du påpekar mellan yngre folk inom båda grupperingarna och dom finns inte med i varken L.F eller (KLUBBEN)! Dom medlemmarna som gjort bort sig i L.F är inte med familjen. Jag tycker du ska ta reda på vem som är med i dag och där efter yttra dig om La Familia.
Citera
2009-05-27, 18:55
  #305
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.F
http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.474470

Fel info! 45-årig ligaledaren är ingen huvudman inom La Familia.
Han fick sparken ur L.F för 1år sedan då han inte höll sig till reglerna som finns inom familjen.

är du månne en tonårshangaround till detta la famila kompisgänget??
Citera
2009-05-27, 20:31
  #306
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliza
WORD !!!
äntligen någon som kan tänka lite....
För den förmågan är som obefintlig hos dig.

Citat:
Ursprungligen postat av L.F
La Familia har haft möte med Azadehs brors vänner och förklarat att ingen i L.F står bakom det tragiska som hänt.
Ni har alltså bönat och bett dom att skona er?
Citat:
Ursprungligen postat av L.F
GM levde i sin egen lilla värld och hade inte så mkt kontakt med dom i L.F ska du veta.
Han var väl medlem i La Familia?
Citera
2009-05-27, 23:25
  #307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
För den förmågan är som obefintlig hos dig.


Ni har alltså bönat och bett dom att skona er?

Han var väl medlem i La Familia?


Jag försäkrar dig om att jag kan tänka om inte annat så kan jag åtminstonde hålla mig till fakta och det är att GM var inte medlem i LF
Citera
2009-05-28, 03:30
  #308
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliza
Jag försäkrar dig om att jag kan tänka om inte annat så kan jag åtminstonde hålla mig till fakta och det är att GM var inte medlem i LF

Vem fan bryr sig om nån kallar det för medlem eller inte. Han hängde med dårarna. Kompis kan man ju dock inte säga då de sviker i svåra stunder.
Men det tycker jag är bra förstås
Att de sviker de som ena sekunden var medlem, kompis eller va fan ni vill kalla det tyder ju på hur kort intelligensen är. En katt är ju fan mer pålitlig

Jag skall berätta för dig vad fakta är. Det är rövhål som förstör livet för hederliga människor. De rånar, hotar och misshandlar människor som kommer i deras väg utan att blinka.
Säg förfan inte att jag inte kan hålla mig till fakta för då spyr jag.
Vad för fakta snackar du om? Vi snackar ju om skitmänniskor som de flesta vill skicka tillbaks till bergen de kommer ifrån.

vill inte du det? Eller vill du att rånare och våldsmän skall gå fria?
Citera
2009-05-28, 10:01
  #309
Medlem
http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.479401

poliserna jamsson & co vad händer? de flyter på som vanligt i stan tycker jag
Citera
2009-05-28, 12:33
  #310
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
är du månne en tonårshangaround till detta la famila kompisgänget??

Är bara en god vän till La Familia.
Citera
2009-05-28, 14:33
  #311
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Vem fan bryr sig om nån kallar det för medlem eller inte. Han hängde med dårarna. Kompis kan man ju dock inte säga då de sviker i svåra stunder.
Men det tycker jag är bra förstås
Att de sviker de som ena sekunden var medlem, kompis eller va fan ni vill kalla det tyder ju på hur kort intelligensen är. En katt är ju fan mer pålitlig

Jag skall berätta för dig vad fakta är. Det är rövhål som förstör livet för hederliga människor. De rånar, hotar och misshandlar människor som kommer i deras väg utan att blinka.
Säg förfan inte att jag inte kan hålla mig till fakta för då spyr jag.
Vad för fakta snackar du om? Vi snackar ju om skitmänniskor som de flesta vill skicka tillbaks till bergen de kommer ifrån.

vill inte du det? Eller vill du att rånare och våldsmän skall gå fria?

Fakta är att GM INTE var medlem i LF. Sen att man har kompisar som ingår i en organisation är en helt annan femma. Och nej, självklart så vill jag inte att väldtäkts män skall gå fria.
Citera
2009-05-28, 14:54
  #312
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliza
Fakta är att GM INTE var medlem i LF. Sen att man har kompisar som ingår i en organisation är en helt annan femma. Och nej, självklart så vill jag inte att väldtäkts män skall gå fria.

Naturligtvis så vill jag inte att "väldtäkts män" (? våldtäktsmän ?) skall gå fria. Men det var inte det jag skrev.

Läs igen:

Eller vill du att rånare och våldsmän skall gå fria?

Vi kan lägga in en sak till:

1. Rånare

2. vålsdmän

3. knarkförsäljare


Vad tycker du samhället skall göra med 1, 2 och 3?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback