Nä Snorig är inte intresserad av av dom här Aha herrarna. Så det blir nog inget problem med dom. Ville bara killa grabbarna i analen lite

. Dom är för roliga bara

. Sen så är det väl nästan dags att skapa en egen tråd om dom här herrarna, dom verkar ju populära.
Eller har jag missat det, dom kanske redan har en tråd?. Där kan ju man ömsom rosa, och ömsom risa.
Tycker faktiskt dom är värda det. Förstår att det inte är så lätt för dom nu. Aha 24 år hörde jag sitter i häktet. Och den andre är han fri eller sitter han inne?. Ja gör han inte det så lär han nog göra det snart ändå. Pundar gör dom väl än då, och man förstår det faktiskt. Det är ett hårt liv vid frontlinjen. Ständigt på sin vakt.
Hur tror ni dom ser ut om säg 20år?. Det hela är tragiskt tycker jag.
Men men, var och en blir ju salig på sitt sätt

.
Jakten på mordvapnet fortgår Gammelvargen ångar på med sina vänner irl. Och info kommer in som vanligt. Han har ett styvt jobb att sålla i det.
Det är Azadeh det gäller. Inte 2 ggr Aha. Dom har nog med problem. Vi behöver knappast göra något för dom, för att dom skall må sämre. Deras tid är snart över, så är det bara. Dom är i sig själva, sina största fiender. Dom mår nog bara bra i fängelset. Får komma i från trycket som hela tiden vilar på deras axlar. Kanske det blir en vändning i deras liv, kanske inte...
Nä fixa en egen tråd åt dom, det här är ju La Familia tråden.
M.V.H
jamsson.