Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-08, 00:28
  #181
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av guldring
Halmstad? Så den här familjen finns då inte i gbg.

Jo då en tio tal killar där ute. i bergsjön hammarkullen och majorna! Det flesta är äldre inte lika unga som GM 21-åringen!
Citera
2009-04-08, 00:28
  #182
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Snart på gång. Den som väntar på något gott väntar alldrig förgäves . Kommer snart i en dator nära dig.
Låter bra det, ska bli kul få en bild på flickmördarn..
Citera
2009-04-08, 00:33
  #183
Medlem
tma2662s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyson666
Bara det här som dom åkte fast med hade räkt med att starta krig mot ett så kallade riktigt gäng! och då kan jag säga dig att mkt mer än så finns kvar! så lilla du...sluta snacka din skit!

http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.426893
Mannen, mannen, mannen, mannen..jag ser inget i den artikeln som räcker till att starta krig. En kalle och en kpist och lite deg? heh, vakna upp det är 2009, till och med tuggummitjuvar har det där.
Citera
2009-04-08, 00:33
  #184
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskStolthet
Ja men du är ingen Latino heller, du är en bergskurd, Allah Akbhar. Sluta upp med att förstöra Sverige med dina fula inavlade kurdbroschor. Kamma dig och skaffa ett jobb.

Behöver inte jobba som du din knegare som bara gnäller å gnäller på sitt lilla tråkiga liv, tråts min unga ålder så behöver jag inte knega som du 7 till 4 24/7! Vad har detta med mig å göra då det handlar om La Familia?
Citera
2009-04-08, 00:36
  #185
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyson666
Jo då en tio tal killar där ute. i bergsjön hammarkullen och majorna! Det flesta är äldre inte lika unga som GM 21-åringen!

Om den här s.k la familia är så stora och farliga vf dödar de en oskyldig tjej? Tror du på allvar att de med medlemmar som christian har chans mot de tunga gängen i gbg?
Citera
2009-04-08, 00:39
  #186
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av tma2662
Mannen, mannen, mannen, mannen..jag ser inget i den artikeln som räcker till att starta krig. En kalle och en kpist och lite deg? heh, vakna upp det är 2009, till och med tuggummitjuvar har det där.

Du kanske missa att det stog att det fanns mkt mer än det kvar!
Så du menar att du ej kan starata krig med det där med 3-4st fulla mag till arge vapen och sprängdeg!? Då kan jag säga dig att du inte har en aning om vad som krävs för att starta ett krig den undre världen!
Citera
2009-04-08, 00:40
  #187
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldring
Om den här s.k la familia är så stora och farliga vf dödar de en oskyldig tjej? Tror du på allvar att de med medlemmar som christian har chans mot de tunga gängen i gbg?

Nja tror att det blir rätt tungt framöver för den familjen att göra bussines framöver. Dom har gjort bort sig å det grövsta nu. Ingen vill ens ta i dom med tång .
Citera
2009-04-08, 00:43
  #188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyson666
Du kanske missa att det stog att det fanns mkt mer än det kvar!
Så du menar att du ej kan starata krig med det där med 3-4st fulla mag till arge vapen och sprängdeg!? Då kan jag säga dig att du inte har en aning om vad som krävs för att starta ett krig den undre världen!

Det har nog inte du heller tydligen som jiddrar så mkt bullshit.
Det är nog inte så hälsosamt för dig själv.
Men det är klart du var ju inte medlem och inte talesman ( hoppas jag verkligen inte ) så undrar vad du egentligen är. Inte wannabe heller antar jag som du jiddrar.
Citera
2009-04-08, 00:43
  #189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Nja tror att det blir rätt tungt framöver för den familjen att göra bussines framöver. Dom har gjort bort sig å det grövsta nu. Ingen vill ens ta i dom med tång .


Ja fast mr.tyson vill få folk och tro att de tillhör de tunga i gbg, de skulle bli ihjälskjutna på en dag om de trampa på fel fot i gbg.
Citera
2009-04-08, 00:44
  #190
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av guldring
Om den här s.k la familia är så stora och farliga vf dödar de en oskyldig tjej? Tror du på allvar att de med medlemmar som christian har chans mot de tunga gängen i gbg?

Så vem sa att christian gjorde hela gänget då han gick med för året och dom funits snart i 4år! Christian var väl bland dom yngsta i La Familia!

För att han dödat en tjej betyder det inte att La Familia hade med det att göra eller står bakom en sådan sak! och om du läser noga i tidningen idag så märker du att det var en olyckshändelse din pajas!

Sluta och kasta skit på dom...börja undra om du har något personligt mot dom!?
Citera
2009-04-08, 00:48
  #191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyson666
Så vem sa att christian gjorde hela gänget då han gick med för året och dom funits snart i 4år! Christian var väl bland dom yngsta i La Familia!

För att han dödat en tjej betyder det inte att La Familia hade med det att göra eller står bakom en sådan sak! och om du läser noga i tidningen idag så märker du att det var en olyckshändelse din pajas!

Sluta och kasta skit på dom...börja undra om du har något personligt mot dom!?


Jag rör mig inte precis i de här kretserna för att ha nåt otalt med de men vf inte ge sig på några andra tunga i gbg om de själva är så tunga som du påstår`istället för en tjej?
Citera
2009-04-08, 00:54
  #192
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyson666
Så vem sa att christian gjorde hela gänget då han gick med för året och dom funits snart i 4år! Christian var väl bland dom yngsta i La Familia!

För att han dödat en tjej betyder det inte att La Familia hade med det att göra eller står bakom en sådan sak! och om du läser noga i tidningen idag så märker du att det var en olyckshändelse din pajas!

Sluta och kasta skit på dom...börja undra om du har något personligt mot dom!?

Nä du påstår det med en dåres envishet. I tråd efter tråd. Men jag kan försäkra dig att den fasad du försöker att upprätthålla här är på väg att krakulera. Bilden av strulande pundare och barna mördare är för evigt fast etsad på er.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback