2014-11-30, 23:47
Medlem
h0rigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Wtf? Hur är det ens möjligt? Jag vet att det inte är så vanligt men det är ju inte ett hg i en burk liksom

Fruktansvärt bra medicin och jävligt svår att få utskriven idag, man måste först bli "godkänd" som patient sen måste läkaren ansöka om licens osv som denne sedan kan beställa från USA eller nåt.

Kan ha kommit till Sverige nu men man måste fortfarande ha licens för att skriva ut det.
Citera
2014-12-04, 19:39
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Eftertraktad och väldigt bra medicin
Jo men för den pengen så är ju tjack betydligt bättre!

Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
om du läste samhällskunskap i gymnasiet fick du lära dig efterfrågan pris kruvan. det betyder att det är två linjer som mötervarandra där pris och efterfrågan möts.

http://henkekatte.files.wordpress.co...etslopp_03.gif

men jag håller med. aldrig att jag skulle betalt 3000kr. 2000kr kanske jag hade kunnat tänka mig!
Nope tyvärr så gjorde jag inte det! Men jag fattar konceptet. Men det är ju fortfarande inte koks straight outta bolivia eller dunder meth typ!
Citera
2014-12-10, 22:34
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
hehe jo sant, hade varit kul o prova möget! att jämföra med gatuamfetamin. jag brukar inte ta affe för att ha roligt utan för få skit gjort. Men ja överpris i värsta klassen ^^
Citera
2014-12-10, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Jo men för den pengen så är ju tjack betydligt bättre!

Nope tyvärr så gjorde jag inte det! Men jag fattar konceptet. Men det är ju fortfarande inte koks straight outta bolivia eller dunder meth typ!

Givetvis är det bättre. Metamina är dock populärt då folk som anser sig vara fint och icke-pundigt kan knarka utan att känna sig som knarkare. I grund och botten är det samma sak - rent tjack utan dess tråkiga levo-halva. Det ses som medicin och inte som knark, vilket är viktigt för knarkande medelsvenssons som anser sig bättre än andra missbrukare. Det - i kombination med svårigheten att få det utskrivet - gör att säljare kan ta få ut mycket mer än "medicinens" egentliga värde.
Citera
2015-01-03, 03:12
Medlem
Dicken96s avatar
Dags att knarka metamina igen. Sist drog jag i mig 100 mg nasalt under ett par timmar på fyllan. Det slutade inte så bra Vad tycker ni är en bra dos för skön effekt (noll tolerans)? Hade tänkt ta dosen oralt men kan ta nasalt.
Citera
2015-01-03, 18:35
Medlem
Dicken96s avatar
Hade tänkt ta dosen ikväll så kan någon vänlig själ svara
Citera
2015-01-03, 19:19
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicken96
Hade tänkt ta dosen ikväll så kan någon vänlig själ svara

50mg Dexamfetamin tycker jag är perfekt dos. Kanske lite mycket för en novis. Jag brukar minst ta 5st metamina 5mg iallafall.
Citera
2015-01-03, 20:53
Medlem
Dicken96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
50mg Dexamfetamin tycker jag är perfekt dos. Kanske lite mycket för en novis. Jag brukar minst ta 5st metamina 5mg iallafall.

Okej, tar 4 (under tungan) till att börja med. Tack för svar
Citera
2015-01-03, 22:38
Medlem
Gurkanms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicken96
Okej, tar 4 (under tungan) till att börja med. Tack för svar

4 brukar få igång mig när jag inte tagit på en längre period, men du kommer nog säkert vela fylla på efter en timme.

Nasalt är svårt då det är så mycket bindningsmedel i, men funkar någorlunda.
Citera
2015-01-06, 22:49
Medlem
Jag har tre frågor:

1. Kan folk se att man är hög på metamina vid normaldosering?

2. Funkar metamina bäst för sig själv eller med någion annan drog?

3. Har den en "come down" dvs mår man uselt när det går ur kroppen?

Ursäkta för noob frågor, men har aldrig testat metamina och verkar hyfsat populärt.
Citera
2015-01-19, 13:51
Medlem
Dicken96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenomorph85
Jag har tre frågor:

1. Kan folk se att man är hög på metamina vid normaldosering?

2. Funkar metamina bäst för sig själv eller med någion annan drog?

3. Har den en "come down" dvs mår man uselt när det går ur kroppen?

Ursäkta för noob frågor, men har aldrig testat metamina och verkar hyfsat populärt.

1.Är i skolan för tillfället och är påverkad av en normal dos Metamina (3 tabletter). Mina vänner märker av detta då jag blir aningen personlighetsförändrad (märks tom i hur jag skriver). Jag blir lugn,mer seriös, koncentrerad, mycket mindre sprallig och impulsiv men fortfarande social fast på ett annat sätt.

Kan dock bli lite stissig och stirrig men jag tror dock ingen misstänker mig påverkad (bortsett från mina polare).

2. Testade vid ett tillfälle att överdosera Metamina (snortade 25 tabletter) i kombination med en hel del alkohol och Metaminan slog ut Alkoholen helt. Rökte också lite marijuana den kvällen, dock väldigt lite. Kände inte ett skit.

3. Individuellt. Mycket mindre avtändning än Ritalin iaf.
Citera
2015-01-19, 14:00
Medlem
Dicken96s avatar
Nu till mina frågor!

Mår mycket bra av Metamina och kan verkligen sköta skolarbetet. Gillar även ruset, saker blir mer intressant och jag blir inte uttråkad.

Är dock lite fundersam över hur beroendepotentialen ser ut. Är det lätt att bli beroende och vilka konsekvenser kan detta ge i längden? Känner nämligen ibland ett sug.

Utvecklar man snabbt tolerans eller tar det ett tag om man håller sig till samma dos?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in