Är det någon här som bara tar Attentin som sin huvudmedicin? Jag har försökt att kombinera med Elvanse, men tycker att den är så oförutsägbar när man kombinerar med Attentin. Det blir det väldigt sällan perfekt - antingen för lite och några enstaka gånger för mycket.
Jag har sett folk undra varför Attentin, gentemot Metamina skiljer sig i rus/effekt.
Simpelt. Metamina innehåller även Levo-Amfetamin, som gatutjacket gör. Dvs de ämnet de analyserar på labb, för att urskilja om person brukat sin medicin eller sidoknarkat.
Elvanse, Attentin innehåller bara Dex. Som ger utslag på D-Amfetamin. Metamina ger utslag på båda, och gatutjack med. Därav kan de ej urskilja sidopundare som har Metamina på recept.
Jag har sett folk undra varför Attentin, gentemot Metamina skiljer sig i rus/effekt.
Simpelt. Metamina innehåller även Levo-Amfetamin, som gatutjacket gör. Dvs de ämnet de analyserar på labb, för att urskilja om person brukat sin medicin eller sidoknarkat.
Elvanse, Attentin innehåller bara Dex. Som ger utslag på D-Amfetamin. Metamina ger utslag på båda, och gatutjack med. Därav kan de ej urskilja sidopundare som har Metamina på recept.
Enligt vad jag ser så innehåller det enbart dexamfetamin. Du får hitta en källa som styrker dit FETA inlägg!
Nej, Metamina innehåller enbart Dexamfetaminsulfat.
Du tänkter nog på Amfetamin Recip som innehåller 50% Levo Och 50% Dex.
Enligt vad jag ser så innehåller det enbart dexamfetamin. Du får hitta en källa som styrker dit FETA inlägg!
Ja, detta fick jag förtydligat under min rättegång att det enda receptbelagda medicinerna som innehåller levo och dex är Metamina samt som nedanför skriver. Amefatmin reciep.
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Nej, Metamina innehåller enbart Dexamfetaminsulfat.
Du tänkter nog på Amfetamin Recip som innehåller 50% Levo Och 50% Dex.
Absolut, det är också en av de kända. Men däremot fick jag höra detta på min egna rättegång av åklagare
Är det någon här som bara tar Attentin som sin huvudmedicin? Jag har försökt att kombinera med Elvanse, men tycker att den är så oförutsägbar när man kombinerar med Attentin. Det blir det väldigt sällan perfekt - antingen för lite och några enstaka gånger för mycket.
Tar attentin varje veckodag, 20 mg morgon 20 mg eftermiddag
Funkar bra. Fått argumenter mig fram till enbart attentin
Hej. Har någon annan märkt att attentin numera är gula, ist för vita?
Fick en chock efter att jag snortat, och sen snytit mig, gul näsduk trodde jag åkt på en grov förkylning men kom sen på att det är medicinens färg.
Enligt FASS så är den högst rekommenderade dosen 20 mg vilket egentligen är skevt då det bara motsvarar 50 mg Elvanse.
Men läkare skriver ut högre doser än de, 30 mg är rimligt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!