2008-12-17, 20:44
Medlem
Metalfevers avatar
Hur ska man orka vänta tills 2a februari?
Citera
2008-12-18, 00:10
Medlem
Hur fick Peter sitt ärr på kinden egentligen? Har helt glömt bort det.
Citera
2008-12-18, 08:44
Medlem
Confunduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernadotte
Hur fick Peter sitt ärr på kinden egentligen? Har helt glömt bort det.

Citera
2008-12-18, 12:37
Medlem
Dyngraukmans avatar
Alltså kan någon ge mig en kort anledning fortsätta kolla på säsong 4a?

Finns det något tramsigare än heroes?

Dom började med första säsongen och den var helt okay, men hade ett uselt slut, och sen så på någotvis lyckades dom börja med säsong 2 som sög.

Kan inte serien bli lite mer sammanhängande, folk ändrar åsikter hit o dit, och byter sida hit och dit. Och det finns ingen som är egentligen ond, bara tror på det dom själva gör.

Samma med prison break, exakt samma.
Citera
2008-12-18, 14:12
Medlem
KruxaNs avatar
Jag fattar inte vad ni tycker är fel med Heroes? ..
Har älskat varje säsong!
Citera
2008-12-18, 14:39
Medlem
Märks att NBC tappar tron mer och mer på serien för varje säsong, mindre och mindre budget, första säsongen hade iallafall variation på kulisserna och man använde sig av riktiga utomhus scener samt pyroteknik, dom efterföljande har mer och mer utspelat sig i samma kulisser och man har överanvänt greenscreen och after effects till leda,känns som att det är ridå efter nästa säsong, om den ens får gå till sitt slut.
Citera
2008-12-18, 16:36
Medlem
Är det en ny säsong som kommer?
Jag fattade det bara som att det var slut på Volume 3.. Och att det blir ett litet säsongs uppehåll. Eller?
Citera
2008-12-18, 17:05
Medlem
KruxaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnen13
Är det en ny säsong som kommer?
Jag fattade det bara som att det var slut på Volume 3.. Och att det blir ett litet säsongs uppehåll. Eller?

Ja, bara ett nytt chapter.
Citera
2008-12-18, 22:08
Medlem
Aida7s avatar
Tycker hela den här säsongen har känts off... Det verkar onekligen som att superkrafterna äter upp 20 - 30 IQ-poäng. Det börjar kännas tjatigt att folk inte beter sig som normalt funtade människor. Vareviga säsong ska Claire börja tycka att HRG är en usling, för att sedan förstå att "han gör det för vårt bästa". Ali Larter går inte att bli av med, och de flesta andra verkar mer eller mindre odödliga också, vilket gör att man sällan behöver oroa sig. Hälften av karaktärerna tycks ha genomgått en personlighetstransplantation. Att Nathan gick från "alla ska ha krafter" till "döda alla med krafter" inom loppet av ungefär fem sekunder var bara obegripligt. Det känns som om det bästa den här serien kunde göra vore att någon reser tillbaka till slutet av säsong ett och på något sätt börjar om på nytt därifrån. Det har bara gått nerför sen Kirby Plaza i mitt tycke.

Sen undrar jag när Hiro ska sluta vara fjoll-Hiro och bli cool-Hiro som vi såg i första säsongen.
Citera
2008-12-19, 02:35
Medlem
Hiro är den karaktär som tillfört den lilla humorn som serien har. Man skrattar ju nästan bara han pratar. Sedan så skulle de självklart göra honom till en 10-åring och förstöra den biten. Lyckligtvis är han tillbaka nu, mer kraftlös än någonsin.

Jag tycker om de små grupperingar som har bildats. Ando-Parker-Daffny-Hiro-gruppen ger på något sätt en härlig stämning till serien.

Mohinder har aldrig varit mer störande, men det kan man väl leva med. Synd att hans befängda försök till att få en kraft inte tog kol på honom.

Claire är nästan lite för perfekt till utseendet. Hon är ju inte i närheten av att spela en fotomodell i serien. Lite mindra klägg skulle få ner henne lite granna på jorden.

För övrigt ser jag fram mot volym 4. Även om Nathan inte riktigt passar i rollen som "den onde" så får vi hoppas på att man verkligen utnytttjar den spänning man har byggt upp i volym 3.
Citera
2008-12-19, 02:41
Medlem
Smajos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupusX
Hiro är den karaktär som tillfört den lilla humorn som serien har. Man skrattar ju nästan bara han pratar. Sedan så skulle de självklart göra honom till en 10-åring och förstöra den biten. Lyckligtvis är han tillbaka nu, mer kraftlös än någonsin. ...

Har från första start tyckt han är en patetisk jävla looser utan verklighetsuppfattning och som är grymt iq-befriad. nuff said, han tillför inte serien någonting.
Citera
2008-12-19, 13:03
Medlem
Aida7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupusX
Claire är nästan lite för perfekt till utseendet. Hon är ju inte i närheten av att spela en fotomodell i serien. Lite mindra klägg skulle få ner henne lite granna på jorden.
Kan bara hålla med. Framför allt hennes hår, som verkar har en egen superkraft - alltid perfekt stylat, oavsett vad som sker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in