2007-11-21, 12:52
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Vilken kraft skulle ni helst vilja ha?
Skulle man få välja en karaktär inom heroes skulle jag nog ta haitiern, tycker han har en skön stajl och är inte direkt bunden till någon av grupperna.
Citera
2007-11-21, 15:01
Medlem
Snackss avatar
Tror absolut att det är Adams blod som väckte Noah.
Citera
2007-11-21, 15:21
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snacks

Jag tror det är Claires blod som väckte Noah. Eftersom Bob fyllde på en påse av hennes blod.
Citera
2007-11-21, 15:37
Medlem
Pastor Franzs avatar
Jag undrar varför i hela friden Bob skulle vilja återuppliva Mr. Bennet?
Citera
2007-11-21, 15:40
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Franz
Jag undrar varför i hela friden Bob skulle vilja återuppliva Mr. Bennet?

Bob är ju innerst inne verkligen ingen "badguy" tror han bara vill allas bästa, helt ärligt, fast han kanske är så insnöad i sitt spår så att han inte kan ändra åsikt.

Enda badguy i denna serie är Sylar och möjligtvis Adam.
Citera
2007-11-21, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Bob är ju innerst inne verkligen ingen "badguy" tror han bara vill allas bästa, helt ärligt, fast han kanske är så insnöad i sitt spår så att han inte kan ändra åsikt.

Enda badguy i denna serie är Sylar och möjligtvis Adam.

Ingen som har varit med i företaget har rent mjöl i påsen och samtliga är på något vis en "badguy".

tex Mr Bennet, den trygge familjefadern som satte ett skott i pannan på ryssen, bara sådär helt iskallt... han verkar ju väldigt snäll och god men innerst inne!
Citera
2007-11-21, 18:18
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Nej, men att Adams blod har precis samma verkan som Claires blod som Bob har..
Peter kan flyga, hoppa i tiden osv, skulle han inte ha kunnat zappa in, hämtat Bennet och sen zappat tbx till Montreal igen?

ja men Peter vet ju knappt vem Bennet är.. Säger samma sak, det enda troliga är att han är hos Bob.
Citera
2007-11-21, 20:52
Medlem
hortaxis avatar
Ingen som tror att Mohinder som har räddat honom pga dåligt samvete eller något?
Citera
2007-11-21, 21:35
Medlem
Crossmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snacks

Jag tror det är någon helt ny.
Citera
2007-11-21, 22:42
Medlem
Jelloblimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Hennes blod kan väl bara läka skador, och inte hjälpa folk att bli av med sina krafter, eller?

(...)
Jo fick lite hjärnsläpp, blodet är såklart till negressen som fick vara försökskanin för viruset (& till forskning mot viruset i stort).

Bob skulle kunna använda Bennet till att får få tag i Claire ("kom hit eller så blir pappsen mos").
Citera
2007-11-21, 22:47
Medlem
Bara jag som tyckte det här avsnittet var jävligt meningslöst?
Hela avsnittet gick åt på att döda honom för att sedan återuppliva honom på två sekunder inga jävla framsteg alls i storyn.
Det enda man fick veta var att det var Adam som dödade Híros pappa.
Citera
2007-11-21, 23:07
Medlem
Inhales avatar
Fy satan vilket bra avsnitt, säsongens bästa enligt mig.
De har ju verkligen ingen idétorka eftersom det händer så sjukt mycket hela tiden.

Noah vaknade upp i ett rätt skabbigt sjukhusrum, och som någon skrev tidigare så har ju The Company alltid haft fina och fräscha lokaler.
Inte undra på, då Bob har förmågan att förvandla silver till guld (kanske tom. plast till guld, vad vet jag)
Jag tror de försöker luras lite, iom. de visade klart och tydligt att Bob snodde lite blod från Claire, och så vidare.
Saker som varit för uppenbara har ju visat sig motsatsen tidigare i serien.
Så jag tror Noah finns hos Adam och Peter.

Hiro lär ju numera ha en oplockad gås med Adam, hur fan ska han ta sig till för att hämnas?

Sedan förväntade jag mig att "Flying boy" skulle stryka med då han och Claire faller, hur kunde han klara sig?

Kul också att Parkman kommit på att han kan göra mer än att läsa tankar, kan nog bli en riktig bad-ass.

Vad tror ni, kan alla utveckla sina förmågor så pass mycket som Parkman gjort?

Citat:
Ursprungligen postat av Koi
Bara jag som tyckte det här avsnittet var jävligt meningslöst?

Ja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in