2009-10-08, 13:16
Medlem
Knaffells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.I.B
Jag tycker säsongen har börjat bra

Jävlar när händer detta ? Och hur kommer det sig att hon helt plötsligt blir

Citera
2009-10-08, 14:03
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.I.B
Jag tycker säsongen har börjat bra

Usch, storpannan och stela Lena kysser varrandra
Citera
2009-10-08, 14:53
Medlem
Jag hatar Madeline Zima, vidrig är hon! Kan knappt titta när hon är med.
Citera
2009-10-08, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Usch, storpannan och stela Lena kysser varrandra

Du hade ätit din mammas bajs för att få ligga med någon av dom, så stfu.
Citera
2009-10-08, 17:25
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knaffell
Jojo, men rent teoretiskt sätt så borde det ju vara ganska enkelt för dem att spåra upp Sylar med molly och sedan skicka hiro dit för att gömma sig bakom ett hörn eller liknande och stoppa tiden !

Om du läst vad jag skrivit skulle du se att jag skrev ett eller mellan dem...

Nej tänkte inte på ditt eller men jag skrev ju samtidigt att tidigare försök dom har gjort.. sen skrev jag mitt + att dom två tillsammans inte skulle funka

Har inte Sylar sagt också att varken han eller Clarie kan dö? När han hade cuttat upp hennes huvud så sa han att även om han ville så skulle han inte kunna döda henne.
Citera
2009-10-08, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t0t0mi
Nej tänkte inte på ditt eller men jag skrev ju samtidigt att tidigare försök dom har gjort.. sen skrev jag mitt + att dom två tillsammans inte skulle funka

Har inte Sylar sagt också att varken han eller Clarie kan dö? När han hade cuttat upp hennes huvud så sa han att även om han ville så skulle han inte kunna döda henne.

Har för mig det med, dem kan ju bli i praktiken döda ifall man spetsar deras nacke, men tas den bort så kommer dem tillbaka igen(flyttades inte den punkten på Sylar förresten när han shapeshifta sig ?)
Citera
2009-10-08, 18:11
Medlem
Knaffells avatar
Citat:

Jo det har du faktiskt rätt i.... glömde det.

Han kan ju inte dö!

Men som det står i inlägget före, det är ju endast Claire som "förlorat" den där punkten hon hade i nacken. Sylar har ju kvar den fast han har ändrat platsen då han på något sätt "shapeshift flyttade den".
Citera
2009-10-08, 22:27
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruzz
Jag hatar Madeline Zima, vidrig är hon! Kan knappt titta när hon är med.
Extremt vidrig ja.. Fan vad jag hatar den skådespelaren. Instintinkt ryggar jag tillbaka när jag ser henne.. Måste vara något med hennes blick eller kroppspråk
Citera
2009-10-09, 10:39
Medlem
Citat:
Har inte Sylar sagt också att varken han eller Clarie kan dö?

Alltså... Nja svarar jag på det.

Vi får slå ihop vissa saker som hänt.
Adam (aka. Takezo Kensei) hade levt i 400 år när Arthur tog hans krafter. Varför vittrade han sönder likt en mumie sekunden han förlorade kraften? Teoretiskt sett borde han ju bara sluta hela sig och dö långsamt som alla andra. Men enligt något Angela sa: "Dina celler är utslitna och dör konstant".

Så efter en viss tid dör cellerna så fort och helar-kraften är det enda som håller en vid liv.

Vad hände under solförmörkelsen? Jo alla förlorade sina krafter. Claire uppstod visserligen igen, men hade hon levt i 400 år hade kroppen vittrat sönder innan hon hade lyckats få tillbaka kraften.

Förmodligen kommer det uppstå fler solförmörkelser vilket innebär att ett evigt liv blir svårt.
Citera
2009-10-09, 12:20
Bannlyst
President ska ha livvakter??

Förstår inte varför Nathan inte har en enda livvakt med sig. Jag menar han är ju president för USA och de brukar väl minst ha ett 50-tal vakter runt omkring hela tiden. Dåligt dåligt,
Citera
2009-10-09, 12:25
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llapushnik
Förstår inte varför Nathan inte har en enda livvakt med sig. Jag menar han är ju president för USA och de brukar väl minst ha ett 50-tal vakter runt omkring hela tiden. Dåligt dåligt,

Men nu är inte Nathan president. Eller har jag missat något?
Nej fan han är inte president. Sylar försökte i slutet av förra säsongen skaka hand med honom så han skulle kunna shapeskifta till honom.
Citera
2009-10-09, 12:28
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupusX
Alltså... Nja svarar jag på det.

Vi får slå ihop vissa saker som hänt.
Adam (aka. Takezo Kensei) hade levt i 400 år när Arthur tog hans krafter. Varför vittrade han sönder likt en mumie sekunden han förlorade kraften? Teoretiskt sett borde han ju bara sluta hela sig och dö långsamt som alla andra. Men enligt något Angela sa: "Dina celler är utslitna och dör konstant".

Så efter en viss tid dör cellerna så fort och helar-kraften är det enda som håller en vid liv.

Vad hände under solförmörkelsen? Jo alla förlorade sina krafter. Claire uppstod visserligen igen, men hade hon levt i 400 år hade kroppen vittrat sönder innan hon hade lyckats få tillbaka kraften.

Förmodligen kommer det uppstå fler solförmörkelser vilket innebär att ett evigt liv blir svårt.

Jo men under dom 400 åren som Adam levde så borde det ha uppkommit flera solförmörkelser. Med tanke på att det har förekommit två stycken under Heroes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in