2008-12-02, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanzet
Sa Claire verkligen "my ass is dry" på sjukhuset? Vad fan var det tänkt att det skulle låta som? Throat? Mouth? Eye? Inget låter ju som det hon hostade ur sig. Det enda jag hörde var ass.

haha, jag kollade om snutten där hon sa " my mouth is dry" lät väldigt mycket som hon sa "my ass is dry"
Citera
2008-12-02, 21:18
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KruxaN
Synd att Elle dog , Hiro rulez så jävla lätt svin bra avsnitt annars!
Hur ska Peter klara sig i afrika? ..

Som någon skrev innan.. Haiti ligger söder om USA
Och hur han kommer hem sa ju Nathan också..

Citat:
Ursprungligen postat av ångmaskin
haha, jag kollade om snutten där hon sa " my mouth is dry" lät väldigt mycket som hon sa "my ass is dry"

Hon måste ju säga "my eyes is dry". Tycker inte alls som hon säger mouth.. så det är antingen ass eller eyes :P
Citera
2008-12-02, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t0t0mi
Hon måste ju säga "my eyes is dry". Tycker inte alls som hon säger mouth.. så det är antingen ass eller eyes :P

Hittade en tråd på imdb där de kommer fram till att hon säger "mouth", inget annat. Hade det varit "eyes" hade hon nog sagt "are" efter.

Personligen hör jag bara "ass".
Senast redigerad av rudaxx 2008-12-02 kl. 22:45.
Citera
2008-12-02, 23:22
Medlem
KruxaNs avatar
Älskar scenen där Hiro teleporterar Sylar, Elle och Claire!
Save the cheerleader!
Citera
2008-12-03, 08:55
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudaxx
Hittade en tråd på imdb där de kommer fram till att hon säger "mouth", inget annat. Hade det varit "eyes" hade hon nog sagt "are" efter.

Personligen hör jag bara "ass".

Hehe just fan.. tänkte inte alls på grammatiken där
Men det ser ändå ut som hon kämpar som fan för att öppna ögonen när hon väl säger det.. men det är säkert mouth
... eller ass

Citat:
Älskar scenen där Hiro teleporterar Sylar, Elle och Claire!
Save the cheerleader!

Samma här.. fan helt jävla klockrent.. första riktigt roliga scenen på väldigt länge!
Iofs tyckte jag det var ganska roligt när Syler försökte slänga iväg eller bryta nacken på Noah med sitt finger när han inte hade nå krafter..
Kommer fram med sin badass röst och sen funkar inget.. haha.. så jävla fult!
Men Hiro scenen tar fan priset haha!

Haitiern (stavning?) han är faaan mäktig alltså.. ingen som är van vid sina krafter kan ta honom.
Citera
2008-12-03, 15:19
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Kollade nyss på promon för nästa avsnitt och där är Peter inne i stan och pekar med sitt finger "som han ska skära upp någons huvud" mot nåt/någon. Fått tillbaka sina krafter?

Tror inte att Peter har blivit AV med sina krafter! Haitiern kan ju få krafterna att försvinna när han är i närheten. Kanske Arthur har gjort något liknande, fast på heltid! Typ något Jedi Mindfuck på honom så hans krafter är supressade på något vänster.

Tror alltså inte på teorin om att man kan bli av med sina krafter helt, dock kan säkert någon (typ Arthur Pertelli) "avaktivera" dom.

Min teori :P
Citera
2008-12-03, 15:31
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Tror inte att Peter har blivit AV med sina krafter! Haitiern kan ju få krafterna att försvinna när han är i närheten. Kanske Arthur har gjort något liknande, fast på heltid! Typ något Jedi Mindfuck på honom så hans krafter är supressade på något vänster.

Tror alltså inte på teorin om att man kan bli av med sina krafter helt, dock kan säkert någon (typ Arthur Pertelli) "avaktivera" dom.

High five på "stand by theory"!
Citera
2008-12-03, 15:49
Medlem
KruxaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald

Mm, låter sant. Arthur kan ju förmodligen då kopiera krafter och avaktivera dom :P
Citera
2008-12-03, 16:02
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Mm, låter sant. Arthur kan ju förmodligen då kopiera krafter och avaktivera dom :P

Skulle inte förvåna mig om Peter också kan detta, hade ju varit ball!
Citera
2008-12-03, 18:36
Medlem
Kan det inte vara så att Mohinder kommer fram till en lösning (hur man skapar krafter till andra) och det är så Peter kommer få tillbaka sina?
Kanske till och med kommer bli så att Peter hjälper Arthur med något för att Mohinder ska lyckas (kanske ger honom Claire) bara för att han, Peter, är så desperat att få sina krafter tillbaka..
Citera
2008-12-03, 22:24
Medlem
zapios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnen13
Kan det inte vara så att Mohinder kommer fram till en lösning (hur man skapar krafter till andra) och det är så Peter kommer få tillbaka sina?
Kanske till och med kommer bli så att Peter hjälper Arthur med något för att Mohinder ska lyckas (kanske ger honom Claire) bara för att han, Peter, är så desperat att få sina krafter tillbaka..

Eller är det Nathan som återvänder i syfte att hämta botemedel till Peter, för jag tror inte att Nathan menade det han sa.
Citera
2008-12-04, 15:33
Medlem
_addes avatar
det som förvånar mig är hur Nathan kan använda sina krafter i närheten av Haitiern. båda har ju fått sina krafter tillbaka då solförmörkelsen är över och man har ju tidigare fått se att Haitiern inte behöver sitta som en blodigel på en för att man ska tappa sina krafter, utan kan vara flera meter därifrån.

sen tror jag nog att Peter redan har fått tillbaka sina krafter. jag tror att solförmörkelsen ''nollställer'' krafterna. varför han inte kan använda dem är för att Haitiern är närvarande.

säger väl emot mig själv där något men, ja ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in