2008-10-02, 10:18
Medlem
Zzyzx Roads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0t0mi
Vad är det för krafter som Syler ha tagit egentligen? En jävla massa iaf..
http://heroeswiki.com/Sylar
Där hittar du nog de flesta krafter han har.
Citera
2008-10-02, 12:30
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnen13
Det är ju bara att knocka honom, eller? Sylar borde kunna ta krafter från någon som är medvetslös.. I och med att speedster tjejens krafter funkade när Haitien var knockad av Ando i biografen.

Ja eller så funkar det bara inom en viss radie.. för Nathan kunde i S.01 flyga ifrån Bennet och Haitiern när dom stog typ.. 4-5 meter ifrån honom.. men samtidigt så kunde inte Matt läsa någons tankar när Haitiern var typ 20 meter när dom skulle avslöja pappersfabriken
Citera
2008-10-02, 12:31
Medlem
t0t0mis avatar
dubbelpost
Senast redigerad av t0t0mi 2008-10-02 kl. 13:06. Anledning: dubbelpost
Citera
2008-10-02, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t0t0mi
Ja eller så funkar det bara inom en viss radie.. för Nathan kunde i S.01 flyga ifrån Bennet och Haitiern när dom stog typ.. 4-5 meter ifrån honom.. men samtidigt så kunde inte Matt läsa någons tankar när Haitiern var typ 20 meter när dom skulle avslöja pappersfabriken

Eller så är det nått han måste "göra" för att starta sin kraft :/ Den kanske inte alltid är igång, precis som när han deletar minnet..
Citera
2008-10-02, 15:03
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Eller så är det nått han måste "göra" för att starta sin kraft :/ Den kanske inte alltid är igång, precis som när han deletar minnet..

Känns också osannolikt då kraften "var igång" när Hiro och hon som kutar snabbt skulle ta formulan från honom. Så visst, han kanske drog igång den innan för att vara på den säkra sidan, men då känns det lite dumt att han inte hade igång den när de skulle gripa Nathan(eller om de bara skulle prata med honom, minns inte riktigt).
Citera
2008-10-02, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Hiro försökte ju en gång men Sylar kunde stå emot hans frysning av tiden, om jag inte minns fel?

Aja som sagt visst vore det enkelt men han är väl en stor del av serien, hoppas bara att Noa en dag får klippa den där skallen en gång för alla
Sylar är inte immun mot frysning av tiden. I senaste avsnittet så frös Peter honom när de var inne på banken och den gången som Hiro frös tiden så hade Hiro möjlighet att döda Sylar men Hiro fegade ur. Efter ett tag så gick allt tillbaka till det normala, men det berodde nog på att Hiro var oerfaren. Hur som helst så kunde Peter ha dödat Sylar i det senaste avsnittet. Ett annat sätt att ta död på Sylar att att låta Haitiern skjuta honom. Sylar kommer inte kunna läka sig själv och snart så är Sylar död. Där efter så kan man stycka upp honom och låta bränna kroppsdelarna.

Skaparna av serien har gjort ett misstag. Peter kan läka sig, men framtids-Peter har ett stort ärr i ansiktet. Det borde han inte ha. Jag antar att det finns där för att tittaren ska kunna skilja på nutids-Peter och framtids-Peter.
Citera
2008-10-03, 00:01
Medlem
...
Citera
2008-10-03, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueprint.

...
Citera
2008-10-03, 06:36
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabelmannen66
Skaparna av serien har gjort ett misstag. Peter kan läka sig, men framtids-Peter har ett stort ärr i ansiktet. Det borde han inte ha. Jag antar att det finns där för att tittaren ska kunna skilja på nutids-Peter och framtids-Peter.

Jag har hört/läst eller bara fått för mig att det kan ha något med Hiros svärd. Ser ju ut som ett jack från något vasst liksom finns säkert någon förklaring och den kommer nog snart.. kan man hoppas på iaf
Citera
2008-10-03, 06:40
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabelmannen66

Jaaa.. han blev väl botad i slutet på S.02.. som en teaser inför S.03.. typ!

Sylar: "I'm back!"
Citera
2008-10-03, 16:15
Medlem
Kollade precis på lite delar från s02e11.. Det är väldigt många frågetecken och händelser som de verkar ignorera i s03 :/ Tyvärr
Citera
2008-10-03, 18:20
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Kollade precis på lite delar från s02e11.. Det är väldigt många frågetecken och händelser som de verkar ignorera i s03 :/ Tyvärr

Som vadå? Jag orkar inte kolla själv just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in