2008-10-16, 07:33
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur kunde Hiro bara döda ando sådär? eller har han något tidshopp inplanerat?

Mr.Petrelli i slutet.. antar att det är nathan, peters och gabriels farsa?

Bah, denna serie spårar ur fan

LÄS PÅ EGEN RISK, SKYLL INTE PÅ MIG SEN
Citera
2008-10-16, 09:23
Medlem
Shuyins avatar
Jag tycker senaste avsnittet var riktigt bra faktiskt. Äntligen fick vi ett namn på den person som samlar sin armé. Listigt där med Parkmans farsa som jag inte alls tänkte på.

Logiskt kaos kanske man ska kalla statusen just nu. Dock tycker jag att de är synd att Mohinder flippat totalt.
Citera
2008-10-16, 21:54
Medlem
Jag tror att Hiro kommer sluta som en riktigt ond själ. Enligt mig hade han tänkt teleportera tillbaka till då Andro skulle dö, men bestämmer sig inte för det pga någon dålig anledning..

Känns lite lamt att alla karaktärer kan komma tillbaka så enkelt
Citera
2008-10-16, 23:31
Medlem
WinstonO'Boogies avatar
Vilken förmåga tycker ni saknas i Heroes? Någon förmåga som ni vill se.
Citera
2008-10-17, 08:17
Medlem
Kricas avatar
Det finns en sak dom inte tänkt på i Horoes som stör mig nått fruktansvärt.
Peter petrelli tar allas krafter han e inärheten av. Han har vart runt haitiern ett antal ggr och således tagit del av hans förmåga. Hur kommer det sig då att haitierns förmåga funkar runt petrelli ändå men petrellis funkar fortfarande inte runt haitiern? Ingen av dom borde funka inärheten av varandra då?
Citera
2008-10-17, 08:26
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Peter petrelli tar allas krafter han e inärheten av. Han har vart runt haitiern ett antal ggr och således tagit del av hans förmåga. Hur kommer det sig då att haitierns förmåga funkar runt petrelli ändå men petrellis funkar fortfarande inte runt haitiern? Ingen av dom borde funka inärheten av varandra då?

Peters förmåga funkar ju inte när haitern är i närheten, så han kan inte "ta" hans kraft. Ganska logiskt.
Citera
2008-10-17, 15:58
Medlem
Fast ska man gå efter Parkmans pappa, så var väl Matt den "farligaste" eller vad det inte så han sa till den där snabba tjejen, kanske var svåraste?

Undra varför.
Citera
2008-10-17, 16:13
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Fast ska man gå efter Parkmans pappa, så var väl Matt den "farligaste" eller vad det inte så han sa till den där snabba tjejen, kanske var svåraste?

Undra varför.

Skulle kunna tänka mig att det är ganska svårt att övertala någon som kan läsa ens tankar Jag menar, Daphne kan ju knappast ljuga för Matt för att få med honom så Matt måste gå med av egen vilja så att säga.
Citera
2008-10-17, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinstonO'Boogie
Vilken förmåga tycker ni saknas i Heroes? Någon förmåga som ni vill se.

Skulle vara kul att ha någon som kunde teleportera sig, snabbare än Hiro..
Ungefär som i filmen jumber, gärna snabbare och med bra reaktion. Skulle bli snygga scener om han skulle möta någon i en fight ^^,

Sen skulle det vara häftigt om det kom någon som kunde styra andras känslor i närheten.. Ledsen, glad arg.

Och gärna det klassiska; jätte stark och skottsäker
Citera
2008-10-17, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
Peters förmåga funkar ju inte när haitern är i närheten, så han kan inte "ta" hans kraft. Ganska logiskt.

men episoden då Peter fick Sylars original förmåga. Han var tvungen att förstå hur det fungera först innan han kunde använda förmågan själv. Alltså förmodligen är Peter för trög att förstå hur Haiterns förmåga fungera för att kunna ta det från honom.
Citera
2008-10-17, 18:09
Medlem
^ Kan också vara så att Sylar har lärt sig hur man skyddar sig och han skulle bara ge honom den om han skulle lära sig hur den fungerade. Men heroes är ju heroes..
Citera
2008-10-17, 18:29
Medlem
Zzyzx Roads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Framtida Peter ska ha haft The Haitans kraft har jag läst någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in