2008-10-03, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t0t0mi
Som vadå? Jag orkar inte kolla själv just nu

Typ när Hiro skulle döda Adam när de skulle hämta viruset. Då fryser Hiro tiden, men Peter påverkas inte.. Hiro fryser ju inte tiden, egentligen, utan rör sig bara väldigt snabbt. Men Peter måste ju precis som Hiro, "starta" den kraften. Det gjorde han inte där..

Angela Petrelli pratade om hur det hela började med Adam, att de först trodde på han och arbetade med han. Men borde inte hon ha kunnat se vad som skulle hända?

När Parkman, Nathan och Peter står i valvet och precis förstört viruset får man se att en säkerhetskamera spelar in vad de säher (Att de ska avslöja sig för världen). Vem är det som kollar på dem?

Angela Petrelli pratar i telefonen efter att Nathan blivit skjuten och säger att det var oundvikligt och att personen hon pratar med har nu öppnat Pandoras ask. Vem pratar hon med? Det var ju framtidspeter som sköt honom..? Så vad menar hon?

Och jag kollade inte på hela,, jag ville bara uppfriska minnet om hur den slutade. Finns säkert fler frågetecken
Citera
2008-10-03, 21:57
Bannlyst
Slut?

Hmm Vad har hänt med sesong 3? jag har kommit till episod 3 men vart har det fjärde tagit vägen? har väntat i dagar nu hmmm?

Har även hört ryktats om att heroes skall ta slut helt tvärt, utan något egentligt slut eftersom man gjorde serien för rörig och förlorade tittare så lades den ned pang bom!! Någo som hört samma sak? Är det det som hänt nu vid se3 ep3 ?
Citera
2008-10-03, 22:32
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veneno
Hmm Vad har hänt med sesong 3? jag har kommit till episod 3 men vart har det fjärde tagit vägen? har väntat i dagar nu hmmm?

Har även hört ryktats om att heroes skall ta slut helt tvärt, utan något egentligt slut eftersom man gjorde serien för rörig och förlorade tittare så lades den ned pang bom!! Någo som hört samma sak? Är det det som hänt nu vid se3 ep3 ?

Episod 4 har inte visats ännu, så du får helt enkelt vänta tills på tisdag som alla andra.

Och nej, Heroes slutar inte pang bom, är minst 10 avsnitt kvar.
Citera
2008-10-03, 22:34
Medlem
Citat:

E03 kom ju ut i Måndags i USA, ganska tidigt på morgonen på nätet här i Sverige.. Så E04 kommer ju på Tisdag ^^,

Har dock inte hört några av de där ryktena
Citera
2008-10-03, 22:59
Medlem
Giorgis avatar
Citat:

I Am Become Death will air Monday, October 6, 2008.

Peter uses a dark power in a gamble to prevent the future; Hiro and Ando consult an unlikely source while investigating who hired Daphne; Noah plans to get rid of his partner; Claire hunts a villain from her dad's files; and Suresh becomes impulsive.

Edit - http://www.youtube.com/watch?v=nmKcYN91a7w jävligt skum trailer.
Senast redigerad av Giorgi 2008-10-03 kl. 23:01.
Citera
2008-10-04, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
I Am Become Death will air Monday, October 6, 2008.

Peter uses a dark power in a gamble to prevent the future; Hiro and Ando consult an unlikely source while investigating who hired Daphne; Noah plans to get rid of his partner; Claire hunts a villain from her dad's files; and Suresh becomes impulsive.

Edit - http://www.youtube.com/watch?v=nmKcYN91a7w jävligt skum trailer.

tycker hela serien håller på och flippa ur nu... precis som lost och prison break
Citera
2008-10-05, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av al3ks
tycker hela serien håller på och flippa ur nu... precis som lost och prison break
Prison Break tycker jag håller måttet ändå?

Även säsong tre av Heroes, tvåan var ju helt värdelös, men det känns onekligen som om det bara blir bättre nu.
Citera
2008-10-07, 05:07
Medlem
Giorgis avatar
lätt bästa avsnittet på säsongen än så länge. Förklarade ganska mycket tycker jag.
Citera
2008-10-07, 05:55
Medlem
Calaveras avatar
Hiro, you son of a...

Bra avsnitt...men man blir lite rädd att det går för mycket åt lost hållet - dvs för mkt saker och för få utsträckta frågetecken.
Men men - intressant var det, och underhållande...dessutom är ju Heyden snygg som brunett
Citera
2008-10-07, 13:02
Medlem
MiniGangsters avatar
Bra avsnitt, synd att man inte fick se Molander mera! Gött att se Sylar bli lite förbannad också
Citera
2008-10-07, 13:05
Medlem
Brakkisaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
lätt bästa avsnittet på säsongen än så länge. Förklarade ganska mycket tycker jag.
Kunde inte hålla med mer, väldigt intressant avsnitt.
Mycket innehåll och twists..
hurra för heroes.
Citera
2008-10-07, 13:10
Medlem
aCeees avatar
Mycket bra avsnitt.
Fan va jag garvade när jag såg Sylar i "Hail for the chef" - förkläde
Väldigt mystiskt slut, undrar hur fan han kom dit. Eller har jag glömt något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in