2009-02-10, 05:15
Medlem
blotarns avatar
Tyvärr inte lika bra som förra avsnittet.
Citera
2009-02-10, 06:50
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rept
Jag håller med dig där också, han ska ju vara badass, men ja han blir väl det snart igen, han får väl helt enkelt springa runt och peta på folk med krafter, eftersom han tydligen behöver göra det nu istället för att bara vara i närheten av dom.

Ja men det verkade lite som att han bara kunde ha en kraft åt gången nu... vilket är mindre bra...

och jag förstår inte hur han kunde krama Nathan.. liksom.. lärde han sig inget av den gången han kramade sin pappa??? haha
Citera
2009-02-10, 08:10
Medlem
Carleoneyähs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apollon89
Man kan se nya avsnittet av heroes "live" streamat på atdhe.com såg jag nu

Jo man kan kolla på det på Surfthechannel.com också.
Citera
2009-02-10, 12:04
Medlem
Rödskäggs avatar
Är säkert redan alldeles för tidigt att säga men skitsamma, Fugitives-delen har redan höjt nivån för Heroes jämfört med den såpoperadynga som villains och till stor del generations tvingade ner i halsen på oss. Tim Kring gjorde helt rätt i att kicka Loeb och Alexander då dom inte ville sluta vara så serietidningsanala, nu kanske det går att rädda de fallande tittarsiffrorna och stärka seriens varumärke iom att Bryan Fuller (som var inblandad i många av första säsongens tilltalande element) återvänder till produktionen om ett par veckor.

Ang. veckans avsnitt
Citera
2009-02-10, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rödskägg
Är säkert redan alldeles för tidigt att säga men skitsamma, Fugitives-delen har redan höjt nivån för Heroes jämfört med den såpoperadynga som villains och till stor del generations tvingade ner i halsen på oss. Tim Kring gjorde helt rätt i att kicka Loeb och Alexander då dom inte ville sluta vara så serietidningsanala, nu kanske det går att rädda de fallande tittarsiffrorna och stärka seriens varumärke iom att Bryan Fuller (som var inblandad i många av första säsongens tilltalande element) återvänder till produktionen om ett par veckor.

Det där var mer än vad jag hade koll på, intressant! Blir en spännande säsong.
För övrigt tyckte jag Sylar briljerade i dagens avsnitt
Citera
2009-02-10, 14:33
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raksol
Det där var mer än vad jag hade koll på, intressant! Blir en spännande säsong.
För övrigt tyckte jag Sylar briljerade i dagens avsnitt

Är inte Sylar anledningen till att man tittar på heroes?
Citera
2009-02-10, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blotarn
Tyvärr inte lika bra som förra avsnittet.

Tyckte jag med, nu var det bara Sylars del som var intressant.
Citera
2009-02-10, 18:51
Medlem
mannys avatar
Citera
2009-02-10, 20:13
Medlem
Hossejns avatar
Någon som har någon som helst aning vad låten som spelas hos Sylars fosterpappa. Det är i dagens avsnitt och den spelas när han kliver in i urmakarbutiken.
Citera
2009-02-10, 20:14
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manny

Medel förs direkt till hjärnan som sänker hjärnaktiviteten, vilket gör det omöjligt att använda krafterna. Tror det var samma medel som Suresh använde på Sylar i S1.

Men ett problem är att om Peter förblir som han är så kommer Sylar vara helt oövervinnerlig, så jag tror inte han kommer förbli som han är. Sen undrar jag hur fan Hiro ska få tillbaks sina krafter. . . antar att de hittar någon ny "Hero" i Indien.
Citera
2009-02-10, 21:16
Medlem
Helseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hossejn
Någon som har någon som helst aning vad låten som spelas hos Sylars fosterpappa. Det är i dagens avsnitt och den spelas när han kliver in i urmakarbutiken.

The Ink Spots - I Don't Want To Set The World On Fire
http://www.youtube.com/watch?v=j15Uee_mL3A

Mycket bra säsongsöppning på heroes igen, man har nästan lust vänta tills hela säsongen är komplett så man kan sträckkolla alla avsnitt...
Citera
2009-02-11, 03:07
Medlem
nosight69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
Men ett problem är att om Peter förblir som han är så kommer Sylar vara helt oövervinnerlig, så jag tror inte han kommer förbli som han är. Sen undrar jag hur fan Hiro ska få tillbaks sina krafter. . . antar att de hittar någon ny "Hero" i Indien.
Jag har en teori om hur peter kommer få tillbaka sin riktiga kraft.
Ando förstärker ju andras krafter. Borde inte peters utvecklas från att bara kunna hålla en kraft till att kunna hålla flera om ando förstärkte hans krafter? Bara en tanke liksom. vad tror ni?

Diggade föresten verkligen avsnittet. tror det kommer bli en bra fortsättning. Men jag vill ha lite mer kraft-strider. Nästan enda man har sett är Sylar vs. Peter ett par ggr. Varför inte Peter och Nathan i en rejäl luft-fight ala stålmannen eller liknande?
Senast redigerad av nosight69 2009-02-11 kl. 03:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in