det har egentligen spårat nu när i princip ingen i hela världen kan dö? om det nu inte finns något sätt att ta kol på folk som claire, och att i princip hela världen kan få superkrafter.
I s3e2 när Matt går igenom öknen så sitter det en gam på en gren och fanskapet är ju fastbunden ifall ni tittar vid klorna, småsaker som irriterar mig något så förbannat...
För er som inte fixar torrent, det går att hitta ganska lätt streamat på nätet. Sök bara på google efter "Heroes season 3" eller dylikt så kommer det några alternativ. Jag använde Cucirca.
I s3e2 när Matt går igenom öknen så sitter det en gam på en gren och fanskapet är ju fastbunden ifall ni tittar vid klorna, småsaker som irriterar mig något så förbannat...
Jag tänkte också på det, djuren känndes så malplacerade... Pytonen på det döda trädet och sköldpaddan va bara skumma... ska inte pyton hänga i djungeln och sköldpaddor... bor de verkligen mitt i öknen?
Jag tänkte också på det, djuren känndes så malplacerade... Pytonen på det döda trädet och sköldpaddan va bara skumma... ska inte pyton hänga i djungeln och sköldpaddor... bor de verkligen mitt i öknen?
Ja pytonen kändes ganska malplacerad.. Men sköldpaddor finns det väl i öknar?