2007-11-11, 19:56
Medlem
l00zekks avatar
Vad var det för folk på fotot bakom gubben Bennet dödade i E06? Var det någon form av info man skulle ta till sig?
Citera
2007-11-11, 21:42
Medlem
dom senaste fyra avsnitten har varit rena rama skräpet.
Massa frågetecken, inget som knyter ihop säcken.
Citera
2007-11-11, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits87
dom senaste fyra avsnitten har varit rena rama skräpet.
Massa frågetecken, inget som knyter ihop säcken.
Det som knyter ihop säcken kmr ju i nästa avsnitt.. Hela det avsnittet skall visst svara på frågor
Citera
2007-11-11, 21:54
Medlem
Spinnacers avatar
Fan va jag hatar West, jävla stalker-tönt. Händerna på täcket Clairebear. Är trött på deras familjedrama, vemfan bryr sig, orka ljuga och bli förbannad för något som hände för åratal sen ZzZZzzz... INTE ETT JÄVLA ORD OM TAVLORNA JAG HAR SETT DEN FUCKING JÄVLA TAVLAN MED DÄR HAN LIGGER DÖD VEMFAN BRYR SIG VISA DEN FÖR RESTEN AV FAMILJEN SÅ DOM FATTAR.

Är jag den enda som fattar att Kensei/Monroe är samma person, det är väl uppenbart?
Har inget emot Nikki nu när tråk-negern dött. Han gick bara runt och va sur och arbetslös och sa: "Micah".

Måste Hiro var så jävla töntig?...
Citera
2007-11-11, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Fan va jag hatar West, jävla stalker-tönt. Händerna på täcket Clairebear. Är trött på deras familjedrama, vemfan bryr sig, orka ljuga och bli förbannad för något som hände för åratal sen ZzZZzzz... INTE ETT JÄVLA ORD OM TAVLORNA JAG HAR SETT DEN FUCKING JÄVLA TAVLAN MED DÄR HAN LIGGER DÖD VEMFAN BRYR SIG VISA DEN FÖR RESTEN AV FAMILJEN SÅ DOM FATTAR.

Är jag den enda som fattar att Kensei/Monroe är samma person, det är väl uppenbart?
Har inget emot Nikki nu när tråk-negern dött. Han gick bara runt och va sur och arbetslös och sa: "Micah".

är det någon som påstått att dom inte är samma person?
Citera
2007-11-12, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr stein

Nej det är väl ganska uppenbart enbart en synskadad kan missa att det är samma person, undra bara vad han gjort i alla hundra år när han insåg att han inte kan åldras eller dö.

Han måste haft väldigt tråkigt, men han måste ha väldigt mycket att berätta om

Hursom helst, hur dödas han? Spekulera fritt i hur man dödar någon som inte kan dödas.
Citera
2007-11-12, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr stein

Ja det har spekulerats om att han dödat den riktiga Kensie'n och själv tagigt på sig den rollen.
Citera
2007-11-12, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Ja det har spekulerats om att han dödat den riktiga Kensie'n och själv tagigt på sig den rollen.

Precis, eftersom den riktiga Kensie´n borde varit av asiatisk ursprung.

Har åtminstone för mig att Hiro blev förvånad över hans ursprung när han först såg honom, och sen om man tänker efter så var hela hans roll som Kensie ytterst dålig.

Men det måste väl isåfall betyda att han också kan förflytta sig i tiden? Om han tog hans plats dvs, eller?
Citera
2007-11-12, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Nej det är väl ganska uppenbart enbart en synskadad kan missa att det är samma person, undra bara vad han gjort i alla hundra år när han insåg att han inte kan åldras eller dö.

Han måste haft väldigt tråkigt, men han måste ha väldigt mycket att berätta om

Hursom helst, hur dödas han? Spekulera fritt i hur man dödar någon som inte kan dödas.

på samma sett som Syler skulle döda Clair.. så Syler plockar nog fram den kraften snart
Citera
2007-11-12, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer

kan du inte göra en egen version på den här: http://www.youtube.com/watch?v=LWSjUe0FyxQ

..snälla
Citera
2007-11-13, 11:12
Medlem
hortaxis avatar
Så ja! Nu börjar det hända saker, några frågor svarades samtidigt som många nya poppade upp. Men nu börjar säsongen ta fart igen. Ser mycket fram emot nästa avsnitt. Tror de inte kommer vara lika invecklat nu.
Citera
2007-11-13, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hortaxi
Så ja! Nu börjar det hända saker, några frågor svarades samtidigt som många nya poppade upp. Men nu börjar säsongen ta fart igen. Ser mycket fram emot nästa avsnitt. Tror de inte kommer vara lika invecklat nu.

Håller med, även om jag förväntade mer flashiga effekter i avsnittet så fyllde det sin funktion iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in