2007-11-09, 22:42
Medlem
Tsukiyomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Avskyr Claires pojkvän. Han ser så djävulskt muppig ut så man vill bara slå honom.

Nä men harn är lite söt tycker ja
Citera
2007-11-09, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsfisken
Om ni som skrev några senaste ungefär 6 inläggen hade läst diskutionen om avsnitt 7 hade ni fått svar på era frågot och funderingar. Att starta en diskution och fråga-svar runda om samma saker känns dumt.

Snarare tidigare spekulationer i så fall...
Citera
2007-11-10, 01:05
Medlem
L_a_z_e_rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylerDDD
Håller med, Heroes utklassar Prison Break just nu nåt så fruktansvärt (Följer bara dem 2)

Hoppas Niki dör, jag kan väll inte vara ensam om att avsky henne ?!

och hoppas att Hiro blir lite roligare nu, grymt segt där i historien ....

Nej du är absolut inte ensam, vet en hel del som vill få henne utraderad.
För övrigt tyckte jag att senaste avsnittet var grymt bra, många bollar i luften nu.
Citera
2007-11-10, 13:44
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L_a_z_e_r
Nej du är absolut inte ensam, vet en hel del som vill få henne utraderad.
För övrigt tyckte jag att senaste avsnittet var grymt bra, många bollar i luften nu.

Kanske... för många? DUMDUMDUMDUUUUUM!

Jag hatar också Niki.
Citera
2007-11-11, 01:20
Medlem
hemys avatar
Bara undrar om det är fler än jag som la märke till att i första avsnittet i säsong 1 så blir Claire av med 2 fingrar och 1-2 bryts. När hon ska plocka upp sin mammas ring ur vasken eller vad det är. Fingrarna som hon tappar växer ut igen.

Sen i säsong 2 avsnitt 2 så klipper hon av sig sin tå och sitter och hoppas att den ska växa ut igen. Men hon visste ju sen tidigare att den skulle växa ut eftersom att den gjorde det förra gången med fingrarna. Claire förlorade ju aldrig minnet vad jag minns.
Tycker att det är en fruktansvärt dålig miss av författarna.
Citera
2007-11-11, 01:52
Medlem
Inhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemy
Bara undrar om det är fler än jag som la märke till att i första avsnittet i säsong 1 så blir Claire av med 2 fingrar och 1-2 bryts. När hon ska plocka upp sin mammas ring ur vasken eller vad det är. Fingrarna som hon tappar växer ut igen.

Sen i säsong 2 avsnitt 2 så klipper hon av sig sin tå och sitter och hoppas att den ska växa ut igen. Men hon visste ju sen tidigare att den skulle växa ut eftersom att den gjorde det förra gången med fingrarna. Claire förlorade ju aldrig minnet vad jag minns.
Tycker att det är en fruktansvärt dålig miss av författarna.

Lite halvt luddigt minne av 1a säsongen.

Men är det inte så att alla fingrar bryts? Det är väl inget finger som kapas av?
Citera
2007-11-11, 01:57
Bannlyst
Mitt intresse för serien har sjunkigt dramatiskt senaste avsnitten.. Första sessongen var klockren men nu börjar det gå över styr.. För många ostiga kärleks moments med Clare och det dyker upp på tok för många 'heroes'.. Bara jag som tycker det går utför med en otroligt hög hastighet?
Citera
2007-11-11, 11:29
Medlem
Yules avatar
Ååh jag blir så frustrerad när jag ser på Heroes!

1. Varför kan inte Claires pappa bara VISA henne tavlan så att hon förstår varför han är orolig över att hon har pojkvän?! Så skulle de slippa all bråk.

2. Hiro kan ju bara åka tillbaka i tiden och hindra sig själv ifrån att kyssa tjejen så skulle allt vara frid och fröjd på den fronten också!

Nu kommer det säkert bli massa utdraget tråk om när Adam försöker hämnas på Hiro ... *suck*
Citera
2007-11-11, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yule
Ååh jag blir så frustrerad när jag ser på Heroes!

1. Varför kan inte Claires pappa bara VISA henne tavlan så att hon förstår varför han är orolig över att hon har pojkvän?! Så skulle de slippa all bråk.

2. Hiro kan ju bara åka tillbaka i tiden och hindra sig själv ifrån att kyssa tjejen så skulle allt vara frid och fröjd på den fronten också!

Nu kommer det säkert bli massa utdraget tråk om när Adam försöker hämnas på Hiro ... *suck*

hehe dessa två sakar tänkte jag också på under avsnittet..

kom på en annan grej nu..kan bennet bara plocka fram sin Haitier och radera Clairs minne av West..och tvärt om

sen..verkar det inte som West hela tiden haft nått medvetet syfte med att följa efter och ha kontakt med Claire.. kan ju iofs även varit kärlek vid första ögonkastet och det som fått honom att va på henne som fan
Citera
2007-11-11, 13:25
Medlem
Reflexivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas_johanss
hehe dessa två sakar tänkte jag också på under avsnittet..

kom på en annan grej nu..kan bennet bara plocka fram sin Haitier och radera Clairs minne av West..och tvärt om

sen..verkar det inte som West hela tiden haft nått medvetet syfte med att följa efter och ha kontakt med Claire.. kan ju iofs även varit kärlek vid första ögonkastet och det som fått honom att va på henne som fan

Dock så har Haitiern en egen vilja, och han tycks anse att Claires minne rent allmänt inte bör raderas (så som framgick av första säsongen).
Citera
2007-11-11, 15:02
Medlem
perezhiltohs avatar
Peter Petrelli & Adam Monroe are gonna change some history!

WOW - längtar tills på tisdagmorgon
Citera
2007-11-11, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reflexivitet
Dock så har Haitiern en egen vilja, och han tycks anse att Claires minne rent allmänt inte bör raderas (så som framgick av första säsongen).

sant=)..glömt bort att han i några avsnitt faktiskt tog egna beslut.. nu i denna säsong kan Haitern närmast liknas med en damsugare.. Bennet tar fram den ur sitt skåp när det är nått som gått sönder..sen in i skåpet igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in