2007-10-30, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alimenta
Verkar som snubben som blev mördad i detta avsnitt verkar ha något att göra med claire, eller är det bara jag som tror det? Tror ni det är Mats pappa som är i farten igen och spökar för Nathan?

En annan gissning till det senare jag nämnde kan ju vara att Nathan har Hiros förmåga och har lämnat meddelande till sig själv!

Du menar givetivs Peter Petrelli och inte Nathan Petrelli
Citera
2007-10-30, 23:34
Medlem
muneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alimenta
Verkar som snubben som blev mördad i detta avsnitt verkar ha något att göra med claire, eller är det bara jag som tror det? Tror ni det är Mats pappa som är i farten igen och spökar för Nathan?

En annan gissning till det senare jag nämnde kan ju vara att Nathan har Hiros förmåga och har lämnat meddelande till sig själv!

Snälla, det stavas Matt's (utan apostrof kan jag också köpa). Skriver du Mats uttalar jag det på svenska.
Citera
2007-10-31, 00:18
Medlem
Alimentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Du menar givetivs Peter Petrelli och inte Nathan Petrelli
Så sant!

Citat:
Ursprungligen postat av muney
Snälla, det stavas Matt's (utan apostrof kan jag också köpa). Skriver du Mats uttalar jag det på svenska.
Citera
2007-10-31, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Skrev inte du ett i stort sett identiskt inlägg i den här tråden för några veckor sedan där du drog paralleller till Lost och hur du skulle avskriva serien om det inte blev bättring? Det har nu gått några veckor och du har inte sett någon bättring men fortsätter ändå titta.

Har du börjat bli senildement gammelsmurf?

Nej, i gårdagens inlägg skippade jag att såga de storylines jag tyckte sög. Stor skillnad!

Old habits die hard. Eftersom serien hookat mig en gång i tiden vill jag ge den några chanser innan jag helt avskriver den. Som jag skrev tidigare, några avsnitt till. Hur många det innebär får jag se.

Sen att tråden tyvärr är min enda källa att uttrycka mina aggressioner över den bristande kvalitén, får ni leva med.
Citera
2007-10-31, 12:07
Medlem
Mr Blondes avatar
Vet inte om det tagits upp innan men, var inte scenerna när Mr Bennet och Haitidude besökte ukraina väldigt väldigt fattigt gjorda?

Så ut som att de vandrade bredvid en film. usch...
Citera
2007-10-31, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Blonde
Vet inte om det tagits upp innan men, var inte scenerna när Mr Bennet och Haitidude besökte ukraina väldigt väldigt fattigt gjorda?

Så ut som att de vandrade bredvid en film. usch...

Jag tänkte på det också, det är väldigt mycket som är fattigt gjort men va fan det är ju gratis jag betalar inte ett öre för det så då får det duga.

Skådispelarna känns inte direkt b-aktiga så på så sätt fungerar det väl fortfarande.

Det går att titta på utan allt för många pauser för att göra annat!
Citera
2007-10-31, 19:54
Medlem
Ni är inte ensamma om att tycka att serien hittills har varit ikonsekvent med för många storylines osv. Skaparen har fått likadan kritik i USA från både kritiker o tittare och svarar med att från avsnitt 7, säsong 2 fram till avsnitt 12 (innan jul uppehållet drar gång) så ska dem avsnitten vara dom bästa som producerats hittills i serien enligt honom själv. Ska bli intressant att följa nästkommande avsnitt.
Citera
2007-10-31, 21:10
Medlem
3 miljoner färre tittare denna tid i jämförelse med första säsongen talar sitt tydliga språk. Nu får dom hotta till det lite!
Citera
2007-10-31, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibagaza01
Ni är inte ensamma om att tycka att serien hittills har varit ikonsekvent med för många storylines osv. Skaparen har fått likadan kritik i USA från både kritiker o tittare och svarar med att från avsnitt 7, säsong 2 fram till avsnitt 12 (innan jul uppehållet drar gång) så ska dem avsnitten vara dom bästa som producerats hittills i serien enligt honom själv. Ska bli intressant att följa nästkommande avsnitt.

Så efter avsnitt 12 tycker producenten själv att det blir ren dyga? Smart kille... (Frågar inte dig såklart nu)

Men va fan jag kan inte göra en bra serie en hel säsong rakt igenom men några bra avsnitt var jag tvungen att skrapa ihop för att få folk att fortsätta titta

Sen tror jag inte alla fyra avsnitt kommer ge 100% heller, 40% på några och 55-75% på de andra. Just nu ligger avsnitten kring ungefär 15-25%.

Haha men som jag sa tidigare, det är gratis och man ska inte klaga (Även fast jag gör det nu)... gratis är gott!
Citera
2007-10-31, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Så efter avsnitt 12 tycker producenten själv att det blir ren dyga? Smart kille... (Frågar inte dig såklart nu)

Men va fan jag kan inte göra en bra serie en hel säsong rakt igenom men några bra avsnitt var jag tvungen att skrapa ihop för att få folk att fortsätta titta

Sen tror jag inte alla fyra avsnitt kommer ge 100% heller, 40% på några och 55-75% på de andra. Just nu ligger avsnitten kring ungefär 15-25%.

Haha men som jag sa tidigare, det är gratis och man ska inte klaga (Även fast jag gör det nu)... gratis är gott!

Det stog inte "bra" utan "bästa" avsnitten är mellan 7-12. Alla avsnitt kan inte vara bäst. Det är en omöjlighet då "bästa" förutsätter att dom är bättre än andra.
Citera
2007-11-01, 11:36
Medlem
Det vore jävligt konstigt om han gick ut och sa att det skulle bli de femte bästa avsnitten...

Tycker för övrigt att serien är rätt underhållande. Schysst tidsfördriv, slår Prison Break med hästlängder.
Citera
2007-11-01, 19:02
Medlem
frellis avatar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här