Citat:
Ursprungligen postat av
Mandic!
Det här känns igen, återdoseringsbehovet är löjligt. Vilka doser kör du? Var beredd på en extrem landning och insomnia som kan vara flera dagar. Ha benso och/eller neuroleptika eller andra droger till hands.
Jag ögonmåttar även om jag har en 0.00våg,
ska köpa dextropur imorgon och väga, samt banka det för lättare dosering.
12:00 DOS: 30mg vappat (waste som sagt)
13:00 DOS: 10mg nasalt (det sa PANG efter 5 sek, fungerade väldigt bra nasalt)
14:00 En kompis kommer, han är inte så sugen men vill testa en liten dos oralt
14:15 DOS: Vi tar båda 15mg oralt (Skön bodyhigh som kom efter 30-60 min) Vi snackar och har det soft. Blir glad då jag märker att MDPV gjorde oss båda kreativa så vi började skriva musik och kör tv-spel.
17:00 DOS: Sen gick min kompis för att köpa cigg. Passar då på att ta 15-25mg rektalt. (Blev varm efter 5 sek, kändes redan starkare efter 30 sek, sedan 1 min, och sedan lugnade det ner sig men blev bättre. Slog rejält efter 30 min.. blev mycket euforiskt.
17:30 Mår riktigt bra på pannan grymt och det peaker än. Tyvärr blev det en ensameufori då min kompis behövde gå strax efter han lämnat ciggen, han bad mig måla en tavla åt honom i mitt tillstånd..

Blev att jag började döda drakar i Skyrim och det var minst sagt spännande att vara
DRAGONSLAYER hög på MDPV.
18:00 DOS:Tog 2 små linor Etylfenidat, det fanns INGET på combon MDPV + Etylfenidat när jag googlade men kände mig för att vara dum nog att bli den första. Min enda tröst var att de båda skulle vara farmakologiskt väldigt lika så överleva skulle jag nog göra.
18:30 Etylfeninadet försämrade ruset, allt blev mer som en värre amfetamin AT, med sånt där "stenat" rus som man kan få på CS.

Rätt obekvämt, känner mig faktiskt ångestladdad
DOS: Tog 2mg Alprazolam som nu kickat in nu vid 2130.
20:00 DOS: Blev en till panna 15-25mg MDPV.
21:00 Mår prima och börjar skriva det är inlägget, nästa dos tar nasalt för det slog förvånansvärt bra.
-----------------------
Så har tagit 80-90mg MDPV sen 12:00 ungefär.
(10mg Nasalt> 15mg Oralt, 15-25mg~ rektal, 15-25mg rektal~)
Mina tider stämmer nog inte exakt, men under alla extrem eufori var det svårt att hålla koll på det.
Har nu inte återdoserat sen 21.00 så det blir en återdosering nu då upplever
kraftigt hur ruset dalat medans jag skrev detta (skriver mycket på CS

). Det blir 15mg nasalt för det slog så bra, och sedan 25mg rektalt. Sen blir det chilla för idag.

Är överlag väldigt nöjd med ruset, cleanare än jag väntat mig och det verkar som jag fått en fin batch också.
Har skyhög tolerans mot stimulanter men jag kan verkligen inte hålla med om att MDPV hade ett så högt återdoersingbehov som jag väntat mig. Kanske blir värre när man kört ett tag?
Tack för varningen.

Haft CSpsykoser förr, inte kul!
Jag har Alprozlam, Abilify, Zyprexa och Seroquel framme.
Seroquel är nog bäst, den gör mig mest trött och har kortast halveringstid(12h).
Hade aldrig vågat provat MDPV utan ett stash neuroplektika och benzo.
Edit: Oj det tog strax över 1 timma att skriva det här inlägget.
Man verkar bli riktigt korkad när MPDV börjar dala.
Nu typ... 3 timmar senare har jag jag återdoserat
Något jag vill säga till ALLA som tänker prova MDPV.
Var MYCKET försiktig med MDPV. Ingen CS har aldrig förr fått mig vela på lina.
Börja med knivsspetsdoser 5mg, arbeta dig sen uppåt till 25mg kanske.
Har bara kört det en dag men får redan förnimmelser av galenskaperna som man läst om.
Det finns rapporter om doser på 1mg oralt som gett effekta.
Riktigt fakta är den bästa skademinimering, var pålästa!