2013-05-02, 15:21
Medlem
playahead7s avatar
finns en jävla massa mdpv ute i nacka. lika potent som det ska vara
Citera
2013-05-06, 22:39
Medlem
Mailstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phantazm666
0,2/3ml vatten, gärna ljummet, . Överdosering kan ge psykos och hallucinationer.
0,2 gram av MDPV !!!??? Det måste vara sjukt för mycket iaf. Om det är rent ! Jag har aldrig tagit IV av mdpv och skulle aldrig göra det för är så jävla starkt och lätt o få psykos så skulle avråda alla att avstå ! Det bästa är o röka det ! Då märker man direkt om det är utblandat och riktigt gott är det oxå .
Citera
2013-05-28, 22:36
Medlem
affemelikes avatar
Fått erbjudande om detta vill gärna testa, tar själv nästan enbart i.v skulle checka av doseringen där om det är ok med 0.2 eller ska jag gå lägre, har kört på en del rc's i.v nu på senare tid 3mmc och innan klassningen av EF körde jag som fan

Vad ger ni eller anser är ett rimligt pris/g?

Citera
2013-05-29, 00:03
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affemelike
Fått erbjudande om detta vill gärna testa, tar själv nästan enbart i.v skulle checka av doseringen där om det är ok med 0.2 eller ska jag gå lägre, har kört på en del rc's i.v nu på senare tid 3mmc och innan klassningen av EF körde jag som fan

0,02 låter som en rimligare startdos för nån som aldrig kört PV innan, om det är lika rent som det var när det var lagligt.

Vad PV kostar nuförtiden har jag ingen aning om, men när det begav sig pröjsade jag typ 400 för ett halvgram har jag för mig.
Citera
2013-05-29, 05:27
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affemelike

Som föregående talare, 0.02 är mer rimligt, eller kanske tom 0.01 g. Håll doserna väldigt lågt och återdosera inte för ofta, MDPV gör folk galna..

Vanligt pris är 500-800 kr/g.
Citera
2013-06-10, 19:24
Medlem
Jag har tagit runt 40-60mg sen i 3 omgångar sen 12 idag, och JÄVLAR vilken CS.

Har provat dåligt MDPV en gång, blev lite gladare, piggare, inte mycket till effekt men gav mig försmak på något mer, tog jag mer av det så började jag nodda. Detta jag har nu känns helt annorlunda. Cleant rus. Enorm eufori, energi och härligt bodyhigh. Inte helt olikt 4FMA faktiskt.

När jag startade idag hade jag bestämt fått för mig att MDPV var en rök-stimulant och rökte det först utan större buzz. Tog sedan 10mg i näsan och jäklar vilken skillnad.

Jag råkade spilla ut typ 300mg på mitt fat och blandade i all hets ner det i vatten då jag tänkte att jag kunde dricka det och hade precis läst att det fungerade rektalt. Jag hoppas detta inte försämrar kvaliten bara?

Dags att återdosera nu känner jag.
Citera
2013-06-10, 20:00
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zi
Jag har tagit runt 40-60mg sen i 3 omgångar sen 12 idag, och JÄVLAR vilken CS.

Har provat dåligt MDPV en gång, blev lite gladare, piggare, inte mycket till effekt men gav mig försmak på något mer, tog jag mer av det så började jag nodda. Detta jag har nu känns helt annorlunda. Cleant rus. Enorm eufori, energi och härligt bodyhigh. Inte helt olikt 4FMA faktiskt.

När jag startade idag hade jag bestämt fått för mig att MDPV var en rök-stimulant och rökte det först utan större buzz. Tog sedan 10mg i näsan och jäklar vilken skillnad.

Jag råkade spilla ut typ 300mg på mitt fat och blandade i all hets ner det i vatten då jag tänkte att jag kunde dricka det och hade precis läst att det fungerade rektalt. Jag hoppas detta inte försämrar kvaliten bara?

Dags att återdosera nu känner jag.
Det här känns igen, återdoseringsbehovet är löjligt. Vilka doser kör du? Var beredd på en extrem landning och insomnia som kan vara flera dagar. Ha benso och/eller neuroleptika eller andra droger till hands.
Citera
2013-06-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Det här känns igen, återdoseringsbehovet är löjligt. Vilka doser kör du? Var beredd på en extrem landning och insomnia som kan vara flera dagar. Ha benso och/eller neuroleptika eller andra droger till hands.
Jag ögonmåttar även om jag har en 0.00våg,
ska köpa dextropur imorgon och väga, samt banka det för lättare dosering.

12:00 DOS: 30mg vappat (waste som sagt)

13:00 DOS: 10mg nasalt (det sa PANG efter 5 sek, fungerade väldigt bra nasalt)

14:00 En kompis kommer, han är inte så sugen men vill testa en liten dos oralt

14:15 DOS: Vi tar båda 15mg oralt (Skön bodyhigh som kom efter 30-60 min) Vi snackar och har det soft. Blir glad då jag märker att MDPV gjorde oss båda kreativa så vi började skriva musik och kör tv-spel.

17:00 DOS: Sen gick min kompis för att köpa cigg. Passar då på att ta 15-25mg rektalt. (Blev varm efter 5 sek, kändes redan starkare efter 30 sek, sedan 1 min, och sedan lugnade det ner sig men blev bättre. Slog rejält efter 30 min.. blev mycket euforiskt.

17:30 Mår riktigt bra på pannan grymt och det peaker än. Tyvärr blev det en ensameufori då min kompis behövde gå strax efter han lämnat ciggen, han bad mig måla en tavla åt honom i mitt tillstånd.. Blev att jag började döda drakar i Skyrim och det var minst sagt spännande att vara DRAGONSLAYER hög på MDPV.

18:00 DOS:Tog 2 små linor Etylfenidat, det fanns INGET på combon MDPV + Etylfenidat när jag googlade men kände mig för att vara dum nog att bli den första. Min enda tröst var att de båda skulle vara farmakologiskt väldigt lika så överleva skulle jag nog göra.

18:30 Etylfeninadet försämrade ruset, allt blev mer som en värre amfetamin AT, med sånt där "stenat" rus som man kan få på CS. Rätt obekvämt, känner mig faktiskt ångestladdad DOS: Tog 2mg Alprazolam som nu kickat in nu vid 2130.

20:00 DOS: Blev en till panna 15-25mg MDPV.

21:00 Mår prima och börjar skriva det är inlägget, nästa dos tar nasalt för det slog förvånansvärt bra.

-----------------------
Så har tagit 80-90mg MDPV sen 12:00 ungefär.
(10mg Nasalt> 15mg Oralt, 15-25mg~ rektal, 15-25mg rektal~)

Mina tider stämmer nog inte exakt, men under alla extrem eufori var det svårt att hålla koll på det.

Har nu inte återdoserat sen 21.00 så det blir en återdosering nu då upplever kraftigt hur ruset dalat medans jag skrev detta (skriver mycket på CS ). Det blir 15mg nasalt för det slog så bra, och sedan 25mg rektalt. Sen blir det chilla för idag. Är överlag väldigt nöjd med ruset, cleanare än jag väntat mig och det verkar som jag fått en fin batch också.

Har skyhög tolerans mot stimulanter men jag kan verkligen inte hålla med om att MDPV hade ett så högt återdoersingbehov som jag väntat mig. Kanske blir värre när man kört ett tag?

Tack för varningen. Haft CSpsykoser förr, inte kul!
Jag har Alprozlam, Abilify, Zyprexa och Seroquel framme.
Seroquel är nog bäst, den gör mig mest trött och har kortast halveringstid(12h).
Hade aldrig vågat provat MDPV utan ett stash neuroplektika och benzo.

Edit: Oj det tog strax över 1 timma att skriva det här inlägget.
Man verkar bli riktigt korkad när MPDV börjar dala.
Nu typ... 3 timmar senare har jag jag återdoserat

Något jag vill säga till ALLA som tänker prova MDPV.
Var MYCKET försiktig med MDPV. Ingen CS har aldrig förr fått mig vela på lina.
Börja med knivsspetsdoser 5mg, arbeta dig sen uppåt till 25mg kanske.
Har bara kört det en dag men får redan förnimmelser av galenskaperna som man läst om.
Det finns rapporter om doser på 1mg oralt som gett effekta.

Riktigt fakta är den bästa skademinimering, var pålästa!
Senast redigerad av Zi 2013-06-10 kl. 23:19.
Citera
2013-06-10, 22:45
Medlem
Inclements avatar
MDPV har ganska otrevliga bieffekter för en del och är verksamt redan på 5 mg.

Jag köpte det för sisådär 4-5 år sen och efter något i stil med 25-30 mg på 8-10 timmar
hade jag ingen kontroll över munnen och min tunga åkte fram och tillbaka ur käften så
fort jag skulle säga något...

Ett tips för att undvika otrevligheter är att köpa rent MDPV (vet ej hur lätt det är idag)
och INTE blanda det med syntetmorfin typ tramadol, då den kombon kan ge en sjujävla grand mal.

Kan tillägga att säkerligen fick i mig 0.2-0.3 gram på 2-3 dagar och det slutade med att påsen och dess innehåll hamnade i wc-stolen.
Citera
2013-06-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inclement
MDPV har ganska otrevliga bieffekter för en del och är verksamt redan på 5 mg.

Jag köpte det för sisådär 4-5 år sen och efter något i stil med 25-30 mg på 8-10 timmar
hade jag ingen kontroll över munnen och min tunga åkte fram och tillbaka ur käften så
fort jag skulle säga något...

Ett tips för att undvika otrevligheter är att köpa rent MDPV (vet ej hur lätt det är idag)
och INTE blanda det med syntetmorfin typ tramadol, då den kombon kan ge en sjujävla grand mal.

Kan tillägga att säkerligen fick i mig 0.2-0.3 gram på 2-3 dagar och det slutade med att påsen och dess innehåll hamnade i wc-stolen.
Hur tog det? Jag märkte nasalt slog tilll riktigt ordenligt på 10mg.

Har också märkt stumhet på vissa stimulanter. Just nu rullar tungan och munnen håller på för fullt som på de flesta CS. Lite som en amfetamin-AT fast något värre. Annars har jag har aldrig fått någon värre bieffekt från CS av den magnitud andra skrivit om.. Är väl lyckligt lottad..

All kunskap och återspeglingar är jag intresserad av.
Tack för ditt inlägg!
Senast redigerad av Zi 2013-06-10 kl. 23:05.
Citera
2013-06-10, 23:25
Medlem
Frittframs avatar
En kvinna i 30 års åldern omkom nyligen i Sundsvall!

http://st.nu/medelpad/sundsvall/1.59...avde-dodsoffer

Så ta det piano med pervopulvret
Citera
2013-06-12, 17:35
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16950475.ab

"Påverkad av kannibaldrogen MDPV försökte Eric Eriksson, 27, stoppa en buss på motorvägen och blev överkörd.

Den farliga drogen blir allt vanligare i Sverige - polisen är rädda för att ingripa mot påverkade och sjukvården har anlitat vakter för att kunna hantera missbrukarna.

– Den måste bort, säger Erics mamma Siv Johansson i kvällens "Efterlyst"."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in