2010-09-21, 15:13
Medlem
TageMans avatar
Och där åkte ND förbi
Citera
2010-09-21, 15:26
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Jag tror vi landar på drygt 500 totalt. Ända bra resultat med en 200%-ig ökning. Jag kan inte detta med matte så blev det fel så håll det för dig själv.
Citera
2010-09-21, 15:32
Medlem
Jrgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageMan
Och där åkte ND förbi
Om man räknar med de handskrivna rösterna på "Liberala partiet" så har ND fortfarande färre.
Citera
2010-09-21, 15:38
Medlem
Faderkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageMan
Och där åkte ND förbi
Och nu har KLP 2 röster fler än ND, handskrivna röster på Liberala partiet borträknat.
Citera
2010-09-21, 15:49
Medlem
Poita_s avatar
Varför har ni så lite uppmärksamhet för?
Nydemokrati kom in i riksdagen snabbt, vad gjorde dom för att få uppmärksamhet, jag skulle verkligen vilja se er ha en chans att komma in i riksdagen nästa val men då måste ni ju komma loss lite, har ni någon plan?
Citera
2010-09-21, 16:22
Medlem
Smerdyakovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poita_
Varför har ni så lite uppmärksamhet för?
Nydemokrati kom in i riksdagen snabbt, vad gjorde dom för att få uppmärksamhet, jag skulle verkligen vilja se er ha en chans att komma in i riksdagen nästa val men då måste ni ju komma loss lite, har ni någon plan?
För att rusa som Ny Demokrati behöver man ju en kändis som partiledare.
Citera
2010-09-21, 17:25
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerdyakov
För att rusa som Ny Demokrati behöver man ju en kändis som partiledare.

Och en populär och uppmärksammad fråga som man lyfter.
Citera
2010-09-21, 17:30
Medlem
Poita_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mhael
Och en populär och uppmärksammad fråga som man lyfter.

Ok, lyft en viktig fråga då!

Nu måste ni ta o komma igång, ni måste göra någonting, jag vill rösta på er nästa val.
Citera
2010-09-21, 17:33
Medlem
Jrgens avatar
Citat:
Ok, lyft en viktig fråga då!

Nu måste ni ta o komma igång, ni måste göra någonting, jag vill rösta på er nästa val.
Det är väl bara att gå med i partiet och driva lite viktiga frågor själv?
Citera
2010-09-21, 17:51
Medlem
Poita_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jrgen
Det är väl bara att gå med i partiet och driva lite viktiga frågor själv?

Jag är bara 19 år, har skola etc. att sköta.

Jag tycker att allt på LPs hemsida låter jättebra, skulle väldigt gärna rösta på er av följande anledningar:
  • Jag tycker inte om FRA, IPRED, det kommander datalagringsdirektivet etc. och jag hatar övervakningskameror, jag skulle verkligen inte vilja att stockholm blir som london i framtiden med kameror överallt.
  • Jag ogillar EU, och allt deras fuffens angående INDECT, ACTA, centralbanksväsende, centraliserat styre i och med Lissabonfördraget etc.
  • Jag tycker om Ron Pauls budskap om frihet till egendom, legelisera droger och prostitution etc. Ni verkar stå för samma saker.
  • Jag tycker om låga skatter.
Men jag tycker att ni kanske borde göra något slags valmanifest om lite mer kortsiktiga mål, bland annat så tror jag inte svenska folket uppskattar att man vill avskaffa gratis skola till alla, sjukvård etc.
Så kanske om ni skulle sätta upp lite mer kortsiktiga mål likt Ny Demokrati om att banta byråkratin. Och sen kan ni ju se hur det går och sedan jobba vidare i rätt riktning.
Senast redigerad av Poita_ 2010-09-21 kl. 17:54.
Citera
2010-09-21, 17:57
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Jag är bara 19 år, har skola etc. att sköta.

Tror du inte alla andra har "skola etc." att sköta då? Man behöver ju inte göra ett heltidsjobb av det direkt. Att lägga en halvtimme i veckan på att t.ex. sätta upp affischer kan göra stor nytta.
Citera
2010-09-21, 18:15
Medlem
Robespierres avatar
http://www.hayekinstitutetsverige.com/2010/09/2014-dags-for-liberala-partiet.html

Kommentar från KLP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in