Jag vill bara tacka för alla varma ord! Det är kul att höra!

Jag var riktigt nervös där, det ska jag erkänna. En helt ny situation, och ett ämne jag egentligen inte kan ett dugg om! Det känns skönt att ha gjort det dock. Jag kan ta med mig den här erfarenheten till nästa gång och bygga på det.
Jag vet inte exakt vilken länk som ligger här på FB, men det finns ju ett klipp med "försnack" oxå där jag får pressentera partiet bl a.
Lite OT kan jag säga att min motdebatör var en av de mest otrevliga och arroganta personer jag har träffat. Hon la ribban ganska lågt, när jag gick fram för att hälsa, då tittade hon lite föraktfullt på mig och sa: "Är det dig jag ska debattera mot?" Under hela tiden kunde hon heller inte släppa det faktum att hon skulle debattera mot en person som INTE tillhörde ett riksdagsparti. Jag var nära ett flertal ggr att be henne dra åt helvete pga henne attityd, men jag var "politisk"

, och sa att det var ju upp till Patrick (han som intervjuade oss) att bestämma vilka som skulle vara med.
Sedan uppmanar jag alla att rösta på Lp, samt bidra på det sätt ni kan.

Om ngn bor i Uppsala-området, gå med i vår facebookgrupp. Liberala partiet Uppsala, så ses vi framöver.
Freedom brings people togheter som Den Gode Doktorn brukar säga!