2010-01-22, 18:28
Medlem
brolijas avatar
Om alla liberaler såg som mål att få över tre bekanta till partiet, skulle det växa något enormt på bara några år. Vi alla känner flera hundra personer, majoriteten har aldrig någonsin tänkt politik eller liknande, enklare kan det inte vara att övertala?
Citera
2010-01-23, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
När kommer partiprogrammet då?

Ser fram emot ett väl genomtänkt program för hur man ska skära ner på offentliga utgifter utan att sparka ut folk på gatan. Hur man ska skära ner på rätt ställen för att göra skattesänkningar som leder till tillväxt och frivilliga organisationer så att man kan skära ner motsvaranade delar i det offentliga.

Hoppas på det och inget "starve the beast"-program.

Lp kommer inte, i dagsläget, kunna servera en redan utarbetad och färdig plan för hur vi ska införa nattväktarstaten. Hittills har partiet endast bestått av ett fåtal engagerade och mestadels har man arbetat med att få ordning på det praktiska.

Nu till 2010 drar man igång med den politiska verksamheten och ansvaret ligger på er (oss) att bidra med lösningar och funderingar.
Citera
2010-02-02, 00:08
Medlem
Ser att ni har uppdaterat er hemsida Blev ett ordentligt lyft, hoppas att den lockar fler väljare att rösta på er i höst vid valet
Citera
2010-02-02, 00:38
Medlem
Lexzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trellen
Ser att ni har uppdaterat er hemsida Blev ett ordentligt lyft, hoppas att den lockar fler väljare att rösta på er i höst vid valet
Fint :-)

Verkar dock ha missat åtminstone 2 mellanslag i http://www.liberalapartiet.se/content/skatter
Men ni har kanske inte hunnit korrekturläsa än?
Citera
2010-02-02, 00:56
Medlem
Väldigt fin och välbehövlig uppdatering av hemsidan, ger ett betydligt bättre intryck.

Med platt skatt, menar ni samma procentsats för alla eller en klumpsumma?
Citera
2010-02-02, 01:02
Medlem
FrasseFloyds avatar
Riktigt jävla snyggt. Klart att det finns saker att göra, och jag har inte hunnit läsa igenom hemsidan än, men jämfört med vad som var är detta så mycket bättre.
Citera
2010-02-02, 01:11
Medlem
Kheperas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trellen
Ser att ni har uppdaterat er hemsida
Såg det för ett par dagar sedan. Det börjar arta sig!
Citera
2010-02-02, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexzer
Fint :-)

Verkar dock ha missat åtminstone 2 mellanslag i http://www.liberalapartiet.se/content/skatter
Men ni har kanske inte hunnit korrekturläsa än?

Många texter har ställen där man missat mellanslag, någon som har ett knasigt tangentbord kanske?
Citera
2010-02-02, 08:54
Medlem
I undermenyn till "vår politik" står det "våra politik". En enkel felskrivning alltså. Sen tycker jag att det ser underligt att ha en slogan som lyder "Ideér som bygger på frihet..."
Enligt mig bör ni ta bort punkterna på slutet. Det blir mer slagfärdigt då.

mvh
Citera
2010-02-02, 09:05
Medlem
Tack för de positiva kommentarerna!
Det vi gjort är att ha skapat ett snyggt skal, innehållet kommer med tiden. Det är bra att ni påpekar alla små fel, eftersom man lätt blir hemmablind.
Citera
2010-02-02, 10:05
Medlem
iddqds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HrGrand
Tack för de positiva kommentarerna!
Det vi gjort är att ha skapat ett snyggt skal, innehållet kommer med tiden. Det är bra att ni påpekar alla små fel, eftersom man lätt blir hemmablind.
Har jag tid senare idag ska jag kolla igenom sidan lite och komma med lite förslag på förbättringar.
Citera
2010-02-02, 11:19
Medlem
brolijas avatar
Har nu läst igenom det mesta och såg en väldigt stor potential i att locka över Piratpartister när jag läste fliken "Integritet". Någonting man kanske kan satsa lite på?

Dessutom bör ni tillägga någonting i stil med att Sveriges skattebetalare inte ska betala för invandring, om så inte sker frivilligt. Iochmed det kommer Invandringen att berika landet istället för att läggas på befolkningens axlar, då de invandrade individerna har egenskaper som gör dessa självförsörjande och egenskaper som kan föra landet framåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in