Citat:
Ursprungligen postat av
Slutdebatten
Någon som har bra tips på vad jag kan ha och lägga på mina SCAN högrevsburgare? Har Eldorado dressing samt ost hemma just nu, ska jag lägga till rödlök och någon skiva tomat kanske? Ska dressingen på botten eller översta brödlagret?
Gillar du rödlök så varför inte och lägg den i kallt vatten strimlad, så blir den inte så frän i smaken om man nu inte gillar det och skölj av allt. Tomat bryter av det feta och det salta med kyla och saftighet och fräschhet. Du kanske bara har tomat och rödlök som pålägg
Isf kan du justera Eldorados dressingsmak ochså med socker, salt, syra, salt, hetta, och pepprighet i den ordningen genom att klämma ut en del dressing i en skål och balansera dressingen bättre med vad du har hemma i kryddning och syror, gillar du dijon ?
Bara är att offra en halv stekt burgare utan bröd och smaka av med dressingen lök tomat och osten
Vad saknas i smaken tycker du ? Istället för att göra klart allt och bli halvnöjd när burgarna är installerade redan för att hugga in
Det kan va så enkelt att du tycker kanske bara burgaren med mer peppar och salt och brödet med osten å lite ketchup är tillräckligt gott å thats it ? Who knows ?