2006-01-02, 07:02
Medlem
Schnyggves avatar
jag hatar också den så sjukt mycket...det är så drygt för "presenteras" ju varenda jävla program av nån pokersajt, och då är det ju alltid nån äcklig slinga efter reklamen, innan programmet! jag hatar det!
Citera
2006-01-02, 07:51
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrilL
ingen mer än jag som hatar . VANISH helvetes reklamen för tvättmedel?

Haha vilken jävla slampa, kommer hon fram till mig och kastar vinet så skulle hon åka på en fet mike tyson!
Citera
2006-01-04, 19:46
Medlem
RootMoss avatar
Reklam jag ogillar: Onoff.
"Liiinus, haru sett kattalåegen för onoffs mellandasreea?"
"Näääeee...."
"Komijjenu Linus..."
Usch!

Reklam jag hatar: Tv4
Deras förbannade trailers som visas vid varje förbannade reklamavbrott. Jag vet inte hur många gånger de tycker de behöver trycka in i folk att 10 kända människor ska lära sig dansa, eller att Geena Davis ska spela president, innan folk fattar.
Citera
2006-01-05, 21:11
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.P
Är det så jävla svårt att byta kanal till något annat där de inte visar reklam för tillfället. eller gör något annat under reklampausen. Ta en macka, sätt igång diskmaskinen/tvättmaskinen, gå ut å rök, ring en vän, prata med din närmaste, ta en öl- ja vad fan som helst. Varför titta???

Ja eftersom dom flesta kanalerna verkar få för sig och lägga all reklam på samma tid, så vart fan man än byter till så är det reklam...

Dessutom undrar jag varför Kexchocklad sponsrar Österrikes alpina landslag? Världens bästa skyltar dom ju med, och det kan ju inte va sveriges iaf?
Citera
2006-01-31, 11:45
Medlem
Kvik

Är det bara jag som tycker att musiken i kvik kök reklamen är jävligt irriterande?
Citera
2006-02-01, 06:21
Medlem
Squalos avatar
Den sämsta reklamen som går måste ju vara den för dom där små pizzorna.

Det är ju sån här karaoke-text över skärmen, och i första klippet så är det vit text, och när den kommer till mitten av rutan försvinner den passerade halvan, men i andra klippet så blir inte den passerade texten transparent, utan gul. När detta sker, så blir texten längst ut i vänstra hörnet av bilden, som varit transparent ett bra tag, gul. Detta är något så otroligt fult, och måster vara en fet jävla tabbe. Kanske den största jälva miss i "miljon+ kronors TV-reklamens" historia. Jag stör mig något så förjävligt.
Citera
2006-02-01, 08:28
Medlem
Harwins avatar
Nån som minns den gamla ruskigt dåligt dubbade reklamen för cheerios?

Usch.
Citera
2006-02-02, 00:50
Medlem
Det här programmet presenteras av parbet.com.... Blir förbannad att man inte ens kan slippa det när man ska se på simpsons klockan tre på natten.
Citera
2006-02-05, 18:08
Medlem
tweek_s avatar
De nya reklamerna för McDonalds, otroligt störande. Man vill ju bara klubba ihjäl de där två killarna varje gång man ser dem i rutan.
Citera
2006-02-05, 18:19
Medlem
skalizs avatar
"Är det mexikansk vecka så ÄR det mexikansk vecka", "Har man goda grannar så HAR man goda grannar" och nån mer med en äcklig unge! Minns inte vilket företag det är för jag måste alltid byta kanal/stänga av teven så fort dom dyker upp!

Jag hatar dom verkligen nåt fruktansvärt!!
Citera
2006-02-05, 18:24
Medlem
Tacoritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaliz
"Är det mexikansk vecka så ÄR det mexikansk vecka", "Har man goda grannar så HAR man goda grannar" och nån mer med en äcklig unge! Minns inte vilket företag det är för jag måste alltid byta kanal/stänga av teven så fort dom dyker upp!

Jag hatar dom verkligen nåt fruktansvärt!!

Reklam för coop tror jag
Ska vi vara lite rasistiska så är den "goda" grannen faktiskt neger. När jag såg reklamen första gången kändes just negerpappan väldigt felplacerad där :/
Citera
2006-02-05, 22:25
Medlem
NRJ-reklamen med tjejen som inte kan vakna på morgonen. Vill sparka in dörren med en hagelbössa i handen, sen blåsa bort den jävla radion, se om hon vaknar då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in