2006-02-07, 09:22
Medlem
glyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tweek_
De nya reklamerna för McDonalds, otroligt störande. Man vill ju bara klubba ihjäl de där två killarna varje gång man ser dem i rutan.
Exakt, Sånna jobbiga människor
Citera
2006-02-07, 09:35
Medlem
Dennos avatar
Citat:
De nya reklamerna för McDonalds, otroligt störande. Man vill ju bara klubba ihjäl de där två killarna varje gång man ser dem i rutan.

Pratade med min sambo igår om denna.
Sa att McD faktiskt idiotförklarar sina kunder mer eller mindre. Det är ju ingen av de personer som är med i McD´s reklam varken på TV eller radio som verkar smarta.

Är det maten som gör det?
Citera
2006-02-08, 22:09
Medlem
Nittons avatar
En sak jag stört mig på är Vodafones nyaste när dom till synes svenska människorna sitter och hejjar på en match mellan Finland och Ryssland på mobilen
Citera
2006-02-14, 15:47
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JRA
NRJ-reklamen med tjejen som inte kan vakna på morgonen. Vill sparka in dörren med en hagelbössa i handen, sen blåsa bort den jävla radion, se om hon vaknar då.

Men fan vad porrig hon ser ut när hon är "klar för jobbet" DAAAAMN ! ! !
Citera
2006-02-14, 15:52
Medlem
Cobra Styles avatar
Det jag stör mig på mest är att alla kanalerna verkar synka sin reklampauser så de händer samtidigt och på så sätt förstör hela Zapp-funktionen.

Mitt rekord är nog 7 kanalbyten innan jag hamnade på en kanal som visade ett program , reklam ? jaja, byter till 3:an ....Åhh...byter till 5:an .....ÅHH....byter till Discovery ....ÅÅÅÅ...... byter till MTV .....STÖN ...... osv osv.

Härom kvällen visade både 4:an och 5:an den där värdelösa lipsyncade "Cilic Bang" fläckbortags-reklamen så synkat att man kunde bläddra mellan kanalerna utan att märka det på TVn.
Citera
2006-02-16, 01:30
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

ja jättestöriga killar. Men allavrligt. jag stör mig inte på den, tycker me den är rätt kul "Flörtade inte hon med mig?" lite småroligt. Desutom är de ju söta.
Citera
2006-02-22, 11:19
Medlem
jag tycker att de görs alldeles för dålig reklam nu för tiden...
var & varannan reklam blir man mer eller mindre irriterade på...

exempel.. Mcdonalds fjollorna, ICA reklamerna börjar man tröttna på
och den där jävla reklamen för pasta med dom där dockorna... den har gått ett tag nu, och vodafone sitter personlanen och "hurrar" mellan finland & ryssland.... jag menar va de verkligen så svårt att ta Sverige mot ja vad fan som helst???
samma reklam e så jävla vinklad oxå!!!

SOM OM dom skulle sitta vid typ värsta jävla nasastationen och prata i telefon!.... tänk på de nästa gång ni ser den reklamen!

typ 400 datorer och en tvskräm som sträcker sig som en måne.. de där e inte okej... vinklat så in i helvete:shoot2:
Citera
2006-02-28, 07:29
Medlem
Ni har väl sett SNL´s reklamspoof på Taco Town : http://kanonfilm.se/?p=23 skitkul!
Citera
2006-03-03, 13:37
Medlem
JackDanielzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag avskyr den där blonda subban som gör reklam för någon pasta. Ni vet, bråkande italienskt par blir bjudna på microvärmd pasta i husvagnen av mesigt svenskt par. Den där blonda åsnan som sitter och häver ur sig
- It´s skinka och bladspenat...
// Roger P.

Håller fullkomligt med, hon är fruktansvärt irriterande!!!!! :shoot2: HATA
Citera
2006-03-03, 14:48
Medlem
*Lurking_Eyes*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Pratade med min sambo igår om denna.
Sa att McD faktiskt idiotförklarar sina kunder mer eller mindre. Det är ju ingen av de personer som är med i McD´s reklam varken på TV eller radio som verkar smarta.

Är det maten som gör det?

Har inte Burger King något liknande?
Någon reklam om en lätt förståndshandikappad kille som tjatar om vad som är coolt eller inte. Gör mig så aggro. Fast det är säkert tanken med reklamen.
Citera
2006-03-03, 19:00
Medlem
Johnny Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackDanielz
Håller fullkomligt med, hon är fruktansvärt irriterande!!!!! :shoot2: HATA
Ja, men det värsta med skinka and bladspenat-reklamen tycker jag är den här dialogen:

- You don't like it?
- Yes!!

Det är bara fel helt enkelt.
Citera
2006-03-03, 22:41
Medlem
Kicker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JRA
NRJ-reklamen med tjejen som inte kan vakna på morgonen. Vill sparka in dörren med en hagelbössa i handen, sen blåsa bort den jävla radion, se om hon vaknar då.
Du är inte ensam om detta. jag skulle dock föredra tortyr. Hoppas skaparen av denna helvetesreklam halkar på ett bananskal!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in