2004-12-21, 12:58
Medlem
Just nu är rusta reklamen jobbigast, borde va skottpengar på gubben!
Citera
2004-12-21, 13:02
Medlem
Jag pallar inte rösten på gubben som snackar i Coca cola reklamen (Fortsätt bataljen på coca cola.se)
*gammal må-illa smiley*
Citera
2004-12-28, 23:29
Medlem
Bobfishs avatar
Tack & lov så tycks "It's skinka" reklamen ha försvunnit förevigt så jag har skaffat mig ett nytt hatobjekt, nämligen Duracell-kaninen.Jag hatar den där rosa hurtbullen som uppenbarligen bara går runt och slöar hela dagarna medans hans med-kaniner jobbar och sliter i sitt anletes svett. Hur förklarar man annars att han är så pigg när de andra säckar ihop?
Citera
2005-01-22, 09:12
Medlem
Hatreklam nr1: Den där en familj lagar mat och fular sig o ska dansa sådär orientaliskt... Fan alltså, jag vill döda dem så jävla störiga dom är!

Hatreklam nr2: Sensodyne-reklamerna där en tandläkare ska berätta om tandkrämen. Vad är det för kameravinklar egentligen? Dampkamera?

Det var mina bidrag.
Citera
2005-01-22, 20:17
Medlem
Spaders avatar
"Nya Vanish Oxy action" eller vafan den heter.
HATAR den gubbens röst. Den är verkligen gräslig... passar till dubbade barnprogram, inget annat.

/Spader
Citera
2005-01-23, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
"Nya Vanish Oxy action" eller vafan den heter.
HATAR den gubbens röst. Den är verkligen gräslig... passar till dubbade barnprogram, inget annat.

/Spader

Jag håller med, hans röst är så jävla barnslig. "På mattor, Viiin, Glass..."

Annars är ju Skinka and bladspenat en hemsk jävel.
Citera
2005-01-23, 13:23
Medlem
Mr_Blisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelliv2k
Hatreklam nr1: Den där en familj lagar mat och fular sig o ska dansa sådär orientaliskt... Fan alltså, jag vill döda dem så jävla störiga dom är!

När den kommer på TV stoppar jag fingrarna i öronen, stoppar huvudet under kudden och så utstöter jag långa "huuuuummmmmmmmmmmm".
Nu förstår jag vad som kan driva människor till att mörda. Om jag fick tag på personen som kläckte idén skulle jag genast.....AAAAAAAAAARGH!
Det är den absolut vidrigaste reklamfilm som gjorts!
Överlag är alla reklamfilmer som ska vara roliga genom att visa svenskar som gör sköna, spontana sydländska grejjer fruktansvärda. OCh personerna bakom åker fan mig upp mot väggen när revolutionen kommer.
Citera
2005-01-23, 15:41
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotte
Jag håller med, hans röst är så jävla barnslig. "På mattor, Viiin, Glass..."

Annars är ju Skinka and bladspenat en hemsk jävel.

Ja. Det är ju sånna där människor (som faktiskt finns på riktigt också) som gör att man skäms över att vara svensk.

Nu minns jag en dryg gammal goding från i mitten av 90-talet.
"Kitchen Wizard Plus"
Gick på femman första gången 95 tror jag det var. Hatade verkligen den där skiten om Mitzu-kniven:
"Ringer ni inom tio minuter, Jag SA tio minuter, då skickar vi med Mitzu-kniven"
Det patetiska var att dom körde med den där reklamen ända in på det nya årtusendet. Det var mig fan då ett par långa "tio minuter".
Massa buggar i den reklamen också. Han knivade med mitzu-kniven på en hammare och sen bytte han ut kniven mot en ny och skulle visa att kniven inte blir slö... usch
Nån annan som minns den dryga reklamen? Med en hårig kock och en skrikig tant med 80-tals frisyr?

/Spader
Citera
2005-01-23, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobfish
Tack & lov så tycks "It's skinka" reklamen ha försvunnit förevigt så jag har skaffat mig ett nytt hatobjekt, nämligen Duracell-kaninen.Jag hatar den där rosa hurtbullen som uppenbarligen bara går runt och slöar hela dagarna medans hans med-kaniner jobbar och sliter i sitt anletes svett. Hur förklarar man annars att han är så pigg när de andra säckar ihop?

trodde jag med men Nej!! verkar som dom plockat fram den nu igen... Nu visas den mer än den någonsin gjort!

Och kaninen ja... den måste gå på tjack eller nåt! Och det mest störande av allt är i slutet när prataren säger nåt i stil med "Nej men oj, vad är det här!...
Vad har det med duracellbatterier och göra.., eller menar dom att han kommer att orka pippa hela natten lång oxå?
Citera
2005-01-23, 20:14
Medlem
Mr_Blisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Nån annan som minns den dryga reklamen? Med en hårig kock och en skrikig tant med 80-tals frisyr?

/Spader

Ajjemen. Tilsammans med "crystal earth", "didi-seven" (vad hände med det förresten. Det var en riktigt långkörare) och "the flow". När jag fick kabel i slutet av 80-talet satt jag hur länge som helst och kikade på infomercials när jag inte orkade pallra mig till jobbet. Jag är fortfarande fascinerade över hur dumhet tillåts visas så flagrant.
Jo....den där stickmaskinen som gick ett tag. Fasiken vilka fina stickade tröjor den kunde göra. Motiv på Sitting Bull, amerikanska flaggan och vithövdad örn förekommer på alla mina kläder.
Som jag stickat själv förstås.
Citera
2005-01-23, 22:16
Medlem
Ozumas avatar
Nu har jag inte läst igenom den här tråden så noga, men jag trodde nog mig se ett par som inte tyckte om reklamen Jamba gör. Och jag kan inte göra mer än att hålla med till fullo.

Jag tycker verkligen verkligen inte om deras nya med den där grodan eller vad det nu ska föreställa.
Citera
2005-01-23, 22:48
Medlem
pentrys avatar
Den där tjejen som har klåda i hårbotten vid ett besök hos svärföräldrarna(?) och som ser en ungjävel och ser sin möjlighet att klia sej i genom att låsas vara en apa. Inte en tillstymmelse till humor Har aldrig tidigare känt sådant hat för något så trivialt som reklam. Kommer inte ens ihåg vad reklamen handlar om. Blint raseri med andra ord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in