2010-02-08, 22:37
Medlem
Centerinos avatar
De värsta, jävla reklamerna är fan de norrbottniska "lokalreklamerna".

De är så jäääääääääääääääääääääääävla kassa, de har säkert gjorts i windows movie maker och dylikt. Det är alltid någon bonde som förklarar om "Engströms Traktorer" som finns i Nikkaloutta och Pajala. De är hemska!!!

Det är alltid någon jävla låt som de har gjort, inspirerat av deras företags namn.

T ex:

Här på Engströms,
får du det mesta,
För dina traktorer,
får du det bästa

och så någon jävla trudilutt så ser man en ful bild på deras logo.

Det är fan de sämsta reklamerna jag har sett på TV!
Citera
2010-02-08, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Den dubbade Clearasilreklamen som jag trodde försvunnit tills jag zappade runt igår.

"Om jag ändå hade din hy"
Ja för fan den är vidrig
Citera
2010-02-09, 09:24
Medlem
DigitalAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KidWonderboy
Det är ju faktiskt inte Björk som gjort originalet.

Den värsta just nu är aftonbladets. När taxi-turken säger "en spektakulär manöver" spyr jag...

Haha, ja... låter precis som något en vanlig taxi-turk skulle säga.

Varför måste det låta så tillgjort? Mysko.
Citera
2010-02-09, 10:15
Medlem
superheroess avatar
Hatar redioreklamen för Trygga Hem: "göör ett kloookt vaaaal, meeeed trygga heeeem"
Den förpestar min radio varje morgon
Citera
2010-02-09, 12:11
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Telejacksreklamen där de är i Gävle eller nåt och sjunger en idiotisk "julsång" ... jag skäms å deras vägnar.
All 3:s telejacksreklam är hemsk. Storföretagsprogg som konst.
Citera
2010-02-10, 09:32
Medlem
fags avatar
Den MAX-reklamen med tjejen som växlar mellan engelska och svenska... Jag hatar henne och skulle kunna stoppa ner nånting i hennes hals så att det kommer ut någonstans på mitten av hennes troligen jävligt saggiga kropp.

Citat:
Ehhhhh... den finns med chicken också!

ja... azzå, kyckling.
iofs är alla max-reklamer helt brutalt usla.
Citera
2010-02-10, 09:46
Medlem
gugglianos avatar
Max-reklamen med mat som "flyger snyggt genom luften"

karljäveln låter som om han regisserar en porrfilm för fan "åååsså challapennjåssarna, DÄR"

överhuvudtaget reklam med överdrivna uttal, vidriga dialekter, krystade repliker, löjliga gester
Citera
2010-02-10, 12:05
Medlem
Enfattigens avatar
Inte värsta reklamerna men jag stör mig på att tjejen i Samsungreklamen (Claudia Galli?) säger: "Det är fint och peka" när det står: "Det är fint att peka" på skärmen.

Sen stör jag mig på att TV3, TV6 och TV8 har fått en ful vana på sistone att i reklamer i programmen på för- och eftermiddagarna köra inslag från tv-shop, Sheer cover, Leeeeet's Zumba och allt vad det heter.
Citera
2010-02-10, 19:55
Medlem
linoleum123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Nezeril-reklamen där en tjej kommer till en hållplats och nyser (hon ser förjävlig ut) och killen säger att det inte gör nåt att hon nyser, för han är också förkyld. Tjejen ser som sagt förjävlig ut, men han ser fan ut som "hajen" i dom gamla bond-filmerna

Den är dryg, samma brud som krälar i lera i NetonNet reklam tror jag. Hon ser ut som ett lik på nåt sätt.

Själv hatar jag den tidigare Uncle Ben reklamen: "riiisschet e fä..ääärdigt". Låter helt jävla cp, antagligen för att läppsynkningen ska se ngt bättre ut, tysk reklam från början. Nya Uncle Ben "du har fått hjälp med där dääär..!" "Uncle Ben hjälpte mig!"
Citera
2010-02-10, 20:53
Medlem
Tob-i-ass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linoleum123
Den är dryg, samma brud som krälar i lera i NetonNet reklam tror jag. Hon ser ut som ett lik på nåt sätt.

Själv hatar jag den tidigare Uncle Ben reklamen: "riiisschet e fä..ääärdigt". Låter helt jävla cp, antagligen för att läppsynkningen ska se ngt bättre ut, tysk reklam från början. Nya Uncle Ben "du har fått hjälp med där dääär..!" "Uncle Ben hjälpte mig!"
Hatar uncle ben reklamen! "uncle ben hjälpte mig" låter mer som "Ånkel ben hjälpte mig"
Citera
2010-02-10, 22:33
Medlem
OxZns avatar
Är såååå less på alla röda-korset och dylikt! fuuuu
Citera
2010-02-11, 19:22
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tob-i-as
Hatar uncle ben reklamen! "uncle ben hjälpte mig" låter mer som "Ånkel ben hjälpte mig"

ja, han säger Ånkel han kanske lyssnade på "ånkel kånkel" när han lagade maten?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in