Den där jävla kinder maxi-reklamen går mig på nerverna, så jävla uppenbart att det ska föreställa en nigger som sitter med en vit tjej och vita tjejen är så jävla kåt på niggern. grrrrr
Ingen film, men det får ni ha överseende med, då detta är en EPISK punkt i ämnet FALSK marknadsföring
Om du avser grafiken på skärmen så har jag för mig att det någonstans på sidan står att bilden inte återger datorns faktiska grafik. Jag minns också den där reklamen (20-25 år gammal va?) och tyckte det var rätt fånigt att de hade ett inklippt foto, med tanke på hur den datorns grafik faktiskt såg ut.
Om du avser grafiken på skärmen så har jag för mig att det någonstans på sidan står att bilden inte återger datorns faktiska grafik. Jag minns också den där reklamen (20-25 år gammal va?) och tyckte det var rätt fånigt att de hade ett inklippt foto, med tanke på hur den datorns grafik faktiskt såg ut.
Jag ska kolla om det står nåt sånt, men det tror jag inte. I och för sig "ljög" ju förpackningarna också rätt hårt på den tiden.
Jag ska kolla om det står nåt sånt, men det tror jag inte. I och för sig "ljög" ju förpackningarna också rätt hårt på den tiden.
Grafiken på baksidan av datorspelsförpackningar har väl varit skolboksexempel på kvalificerat ljug ända sen start, med rena fantasibilder alternativt bilder ur filmer i spelet som inte överhuvudtaget återger den faktiskt spelmiljöns grafik.
Den här jävla reklamen som hävdar att pump-tvålar sprider bakterier... Vad är det första du gör efter att du har tagit tvål? Jo, du tvättar händerna!
Ja! Gör mig galen. På mitt förra jobb så fanns det en handspritsmaskin uppsatt på väggen som sprutade ut en dos när man stoppade händerna under. Ofta när man gick förbi lite för nära så började den spruta ut det på golvet, ibland på folks kläder. Herr-raklödder luktade den starkt dessutom.
Bafucin reklamen är otroligt vidrig... Någon kvinna som av någon anledning sitter och sjunger samt spelar på piano om just Bafucin medan hon oförklarligt nog sitter och nickar en fotboll hela tiden. Alltså hur fan tänkte dem där?
Reklamen för Pauluns flingor hatar jag för tillfället. Det som stör mig är tantens grötiga jävla uttal, särskilt när hon säger "kanel". I början störde det mig inte alls men efter ett tag hörde jag hur förjävligt det lät och nu blir jag så jävla vansinnig när jag hör skiten! Det låter som hon har vadd i käften alternativt svullen tunga efter att ha ätit de satans flingorna!
Bredbandsbolaget gör det igen. Som ISP har jag inget emot dom, men deras reklamklipp är fan i mig vidriga, och hon som sjunger "se tv ondemand som du vill, därtill" FYFAAAAAAAAAAAAN vad jag hatar hennes röst
Senast redigerad av guggliano 2011-10-20 kl. 03:40.
Halebops jävla "ÅååÅÅåÅhhhHhH.. Telefonen du vill haaAAaaahh". Får rysningar i hela kroppen.
Sen är det en reklam för Oreo/Ballerina/Whatever där ungen kör ner hela jävla handen i glaset så det forsar ut mjölk på hela bordet. Vill bara lappa till mongot.