2010-12-09, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Jo men varför har de pålagda skratt vid de scenerna? Det är ju inte roligt varesig man dricker eller inte. Ja det är säkert kul att dra hem ett ligg, där är jag med att de skrattar.

Just för att man ska reagera som du gör.. Man ska tänka "nämen, det här är ju inte kul alls?".. Precis, det är den insikten man ska få
Citera
2010-12-10, 14:12
Medlem
Värsta reklamfilmen?

Säger bara en sak:

-Hallo Svärja!

Lägg där till en hel drös av illa dansande Familjeliv-subbor och du har en komplett reklamfilm som gjord för att framkalla hjärnblödning hos tittaren.
Citera
2010-12-13, 19:40
Medlem
Mikeyjamess avatar
Reklamen som går för chokladen Bueno. Den kvinnliga speakern låter som en bajsnödig idiot.
Citera
2010-12-13, 22:01
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nshen
Säkert redan skrivet 100ggr, men flickan som sitter i bilen med sin farsa och är glad. Sen får man se henne ett par år senare som en äcklig jävla emo-brud med en stor orm i famnen.

"Han heter Lucifer, tillsammans ska vi krossa patriarkatet!" eller nått...fy fan
Kommer inte ens ihåg vad det är reklam för men tycker bara hon ser så jävla vidrig ut.

Så det är det den går ut på Trodde mannen var nån jävla körskolelärare/någons bitch som skulle köra runt folk. Sen att ta till med ett emo...så yesterday...
Citera
2010-12-13, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spiacca
Så det är det den går ut på Trodde mannen var nån jävla körskolelärare/någons bitch som skulle köra runt folk. Sen att ta till med ett emo...så yesterday...

Hahahah
Citera
2010-12-14, 18:57
Medlem
hazard simpsons avatar
Den där jävla låten som spelas när Volvoreklamen kommer. Hatar den så mycket att jag blir direkt våldsam. Påminner lite om Oh Laura....lika jävla vidrig...
Citera
2010-12-14, 19:35
Medlem
Beeveels avatar
Äckelfitthoran Montazami, (spyr bara av namnet) ska snacka om nån jävla hamburgare hela tiden!! kommer aldrig mer äta på Max igen sen ska den självklart vara evighetslång dessutom!
Citera
2010-12-14, 20:31
Medlem
Halebop kommer för alltid bojkottas av mig nu. Enda skälet är dessa jävla reklamfilmer.

Antingen är det en fet arab-pojke med trumma som inte ens kan uttala Halebop (Halebott), eller så är det en ful irakier som snackar om att han är "intresserad av mode", och sedan visar upp en illasittande, skrynklig, ärvd kostym från 70-talet med tillhörande jätte-skjortsnibbar i bästa blommiga mönster.

Jo, det är säkert vad som står på alla senaste "mode-bloggar" han säger sig besöka regelbundet.

DÖ!
Citera
2010-12-14, 20:32
Medlem
Lenson... vafan är det meningen att man ska tro att det är en parodi på ölreklam eller är de seriösa,

grabbgänget som sitter och petar in linser i stället för att dricka en kall pilsner till matchen när de sitter på hustaket.

Gruvarbetarna som efter ett hårt arbetspass petar in en lins och kramas lite

http://www.youtube.com/watch?v=UZmOYnchbNU
Citera
2010-12-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avregistrera
Lenson... vafan är det meningen att man ska tro att det är en parodi på ölreklam eller är de seriösa,

grabbgänget som sitter och petar in linser i stället för att dricka en kall pilsner till matchen när de sitter på hustaket.

Gruvarbetarna som efter ett hårt arbetspass petar in en lins och kramas lite

http://www.youtube.com/watch?v=UZmOYnchbNU

Ja, det är klart det är satir..
Citera
2010-12-14, 20:40
Medlem
Den värsta är den där jävla synsam reklamen där nån tjej sitter och glor mot en i en halv minut.

Blir riktigt arg när jag ser sånna fula reklamer
Citera
2010-12-14, 22:22
Medlem
Prins-Roberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
nya iq reklamen, den med pålagda skratt som ska visa oss att alkohol är roligt för stunden men sen då. Jag upprörs av dne för att de har pålagda skratt dåm man ser en kille som ska förgripa sig sexuellt på sin tjej och då två killar sparkar på en annan som ligger ner. När är sådant roligt?

Snacka om att gått miste om hela poängen.

Själv hatar jag, som någon annan kanske nämnt redan, reklamen med "ni kommer garva läppen av er"-killen i baren. Ärligt talat... Jag har sett den säkert 100 ggr, men vet inte vad den gör reklam för nu när jag tänker efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in