Åh den absolut värsta mest irriterande reklamen just nu måste ändå vara dulcofibre.
Den där jävla tanten i telefonen "VA? gjorde du?" kan verkligen inte låta förvånad. Fy fan, man får lust att slå sönder tv:n.
Nezeril-reklamen där en tjej kommer till en hållplats och nyser (hon ser förjävlig ut) och killen säger att det inte gör nåt att hon nyser, för han är också förkyld. Tjejen ser som sagt förjävlig ut, men han ser fan ut som "hajen" i dom gamla bond-filmerna
Den satans jävla hjärt- o kärlsjukdomsreklamen när det sitter en svensk kändis i en stol och pratar oavbrutet i en kvart om att man ska ge dem pengar... Sen när han pratat klart kommer en annan röst som SAMMANFATTAR det kändisen har sagt. Psykbryt...
Jag hatar när tv6 gör reklam för sina egna program. Den där jävla fittan med den äckliga rösten som försöker vara rolig och låta "hipp". Jag har helt och hållet slutat att kolla på 6an tack vare det. Undantag vid enstaka sporthändelser. Så jag har ingen aning ifall han är kvar. men såvitt jag vet så sitter han kvar och förpestar tittarnas öron.
Jag hatar när tv6 gör reklam för sina egna program. Den där jävla fittan med den äckliga rösten som försöker vara rolig och låta "hipp". Jag har helt och hållet slutat att kolla på 6an tack vare det. Undantag vid enstaka sporthändelser. Så jag har ingen aning ifall han är kvar. men såvitt jag vet så sitter han kvar och förpestar tittarnas öron.
Ge mig den där jävla horans telefonnummer.
"Hora " brukar referera till en kvinnlig (prostituerad) person, det vet du va? Åtminstone innan sverige blev en del av förenade arabemiraten. Att kalla män för horor är ett blattefenomen. Men du skriver "han" så många gånger att jag antar att du "vet" vad du gör. Skulle du vilja ha hans nummer om du fick veta att han vägde 120kg stenhård och tränade MMA?
Senast redigerad av guggliano 2010-02-08 kl. 20:44.