2010-02-03, 12:39
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongeer
Dom är ju nice. De flesta iaf. Ölreklam öht är ju ganska bra och roliga, med vissa undantag.

Nä, fy fan när det där jävla monstret med plats för en 4-filig motorväg mellan ögonen (i mitten) kommer i bild
Citera
2010-02-03, 12:45
Medlem
MadfoXxs avatar
Åh den absolut värsta mest irriterande reklamen just nu måste ändå vara dulcofibre.
Den där jävla tanten i telefonen "VA? gjorde du?" kan verkligen inte låta förvånad. Fy fan, man får lust att slå sönder tv:n.
Citera
2010-02-03, 19:55
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongeer
Citat:
Ursprungligen postat av damongo
säger bara en sak norrlandsguld usch
Dom är ju nice. De flesta iaf. Ölreklam öht är ju ganska bra och roliga, med vissa undantag.
Den här videon borde Norrlands Guld använda som reklam...

http://www.youtube.com/watch?v=BlsXchb839E
Citera
2010-02-06, 01:41
Medlem
Rotmosrullens avatar
Max's senaste jävla reklam är för jobbig.

"Amerikanarna älskar ju ost".

Sättet hon pratar på gnagar på min själ. Dö kärringjävel!
Citera
2010-02-06, 18:00
Medlem
gugglianos avatar
Nezeril-reklamen där en tjej kommer till en hållplats och nyser (hon ser förjävlig ut) och killen säger att det inte gör nåt att hon nyser, för han är också förkyld. Tjejen ser som sagt förjävlig ut, men han ser fan ut som "hajen" i dom gamla bond-filmerna
Citera
2010-02-07, 15:12
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Tre måste tamejjfan ta rekord i usla reklamer.

"Mina föräldrar hade jack" "åuuuuh! Den har facebook! *kyss*"
Citera
2010-02-07, 17:59
Medlem
Den satans jävla hjärt- o kärlsjukdomsreklamen när det sitter en svensk kändis i en stol och pratar oavbrutet i en kvart om att man ska ge dem pengar... Sen när han pratat klart kommer en annan röst som SAMMANFATTAR det kändisen har sagt. Psykbryt...
Citera
2010-02-07, 23:31
Medlem
Tob-i-ass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Tre måste tamejjfan ta rekord i usla reklamer.

"Mina föräldrar hade jack" "åuuuuh! Den har facebook! *kyss*"

Jag hatar 3's reklamer dom är så jävla usla.
Citera
2010-02-08, 12:03
Medlem
3-reklamen som gick för en tid sedan "Ja tjacka liksom värsta mobilen"

Citera
2010-02-08, 18:29
Medlem
Rickaards avatar
Jag hatar när tv6 gör reklam för sina egna program. Den där jävla fittan med den äckliga rösten som försöker vara rolig och låta "hipp". Jag har helt och hållet slutat att kolla på 6an tack vare det. Undantag vid enstaka sporthändelser. Så jag har ingen aning ifall han är kvar. men såvitt jag vet så sitter han kvar och förpestar tittarnas öron.

Ge mig den där jävla horans telefonnummer.
Citera
2010-02-08, 20:34
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickaard
Jag hatar när tv6 gör reklam för sina egna program. Den där jävla fittan med den äckliga rösten som försöker vara rolig och låta "hipp". Jag har helt och hållet slutat att kolla på 6an tack vare det. Undantag vid enstaka sporthändelser. Så jag har ingen aning ifall han är kvar. men såvitt jag vet så sitter han kvar och förpestar tittarnas öron.

Ge mig den där jävla horans telefonnummer.

"Hora " brukar referera till en kvinnlig (prostituerad) person, det vet du va? Åtminstone innan sverige blev en del av förenade arabemiraten. Att kalla män för horor är ett blattefenomen. Men du skriver "han" så många gånger att jag antar att du "vet" vad du gör. Skulle du vilja ha hans nummer om du fick veta att han vägde 120kg stenhård och tränade MMA?
Senast redigerad av guggliano 2010-02-08 kl. 20:44.
Citera
2010-02-08, 20:56
Bannlyst
Den dubbade Clearasilreklamen som jag trodde försvunnit tills jag zappade runt igår.

"Om jag ändå hade din hy"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in