2010-02-16, 22:44
Medlem
SexyBeasts avatar
Att ingen har nämnt Triss är märkligt. Receptionisten som drar i sig helium är fruktansvärt. Riktigt, riktigt usel. Jag förstår verkligen inte syftet med den!
Citera
2010-02-16, 23:33
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBeast
Att ingen har nämnt Triss är märkligt. Receptionisten som drar i sig helium är fruktansvärt. Riktigt, riktigt usel. Jag förstår verkligen inte syftet med den!
Den är ju blande de bästa jag har sett detta året iaf!
Citera
2010-02-16, 23:52
Medlem
SexyBeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Den är ju blande de bästa jag har sett detta året iaf!

Menar du allvar? Tanken är ju god och kunde ha varit rolig om de hade valt någonting annat än en hög och pipig förbannad röst. Jag kan köpa att viss (det mesta av reklamen) är dålig men när det till och med är en pina att se på. På grund av omotiverat höga eller jobbiga ljud så har jag väldigt svårt för att se att en sådan reklam skulle gå hem.
Citera
2010-02-17, 00:08
Medlem
Teh_Masterers avatar
Den där jävla radio-reklamen med killen som låter som Robert Gustavsson (eller det kanske till och med är han) där han ska värma sin lovika-vante i en microvågsugn där han dessutom ska fejka en dialekt.

1. Hur i helvete startar han micron med luckan öppen?
2. På vilket sätt är något relevant?
3. På vilket sätt är det roligt att han har värmt handen inne i vanten i microvågsugnen?

Sen kommer det upp typ "det där var ju puckat" - NEJ, DITT JÄVLA FITTMONGO, HELA REKLAMEN VAR PUCKAD. Fy fan vad jag hatar livet då den spelas.
Citera
2010-02-17, 00:11
Medlem
Vuxenkos avatar
Den gamla norrländska reklamen för företaget Norra trä och bygg. Var typ 6-7 år sedan jag såg den, och jag har fortfarande mardrömmar om den
Citera
2010-02-17, 10:20
Medlem
hazard simpsons avatar
Dom feta jävla äckliga ursäkterna till människor i Comhem reklamen. Borde ju för fan vara olagligt att visa dom i bild.
Citera
2010-02-17, 12:07
Avslutad
Ingvar Oldsberg med sitt tjat om hjärtsjukdomar. Man riktigt känner hur en hjärtattack är på väg när han upprepar sitt jävla mantra om och om igen. Starta en tv-kanal för pensionärer istället och lägg sådan skit där.
Citera
2010-02-17, 13:08
Bannlyst
All jävla ICA reklam!
Citera
2010-02-17, 15:07
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Ingvar Oldsberg med sitt tjat om hjärtsjukdomar. Man riktigt känner hur en hjärtattack är på väg när han upprepar sitt jävla mantra om och om igen. Starta en tv-kanal för pensionärer istället och lägg sådan skit där.
sen är det svinigt av honom att säga"jag ger ett par hundralappar, det kan du också göra"
Citera
2010-02-17, 15:15
Medlem
fags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
All jävla ICA reklam!
Fuck you! Dessa är TV-kvällens höjdpunkt!
Citera
2010-02-18, 00:19
Medlem
MajorMongos avatar
Nytt hatobjekt: Guldpengar.se!
Deras jävla radioreklam får mig att kräkas i munnen, två störiga fakeblattar står och brölar nån jävla rappakalja om att det är mer guld på den ene svartmuskingen än inne på Fort Knox. Så då ber den andre honom att sälja skiten via Guldpengar.se, varpå en ohyggligt skrikig madam kommer in och vrålar sönder att mitt "BLINGBLING BLIR ETT PLING". Fyfan.
Citera
2010-02-19, 06:12
Bannlyst
"Du vet att du vill titta" - Paradise Hotel-fittan som viskar efter varenda jävla reklam.

DÖÖÖÖÖ!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in