2007-06-09, 02:24
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isglass
Systembolaget...

"Du kanske inte har lust att köpa ut åt mig, men då kanske inte jag har lust att gå ut gymnasiet"
hatar dom reklamerna. skitdåligt skådespel också
Citera
2007-06-09, 02:56
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Systembolaget...

"Du kanske inte har lust att köpa ut åt mig, men då kanske inte jag har lust att gå ut gymnasiet"

Perfekt, nu vet ju varenda unge vilka knappar dom ska trycka på för att få loss en platta bärs av sina päron
Citera
2007-06-09, 07:10
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFX
I McDonalds reklamen är det nån skånsk grabb som snackar en massa om maten och att man kan få det enligt tallriksmodellen och allt vad det heter. Det var det enda jag uppfattade man hör ju för fan inte ens vad ungjäveln säger!

Måste erkänna att jag tycker reklamen där maken blir kidnappad och frugan inte kan hjälpa honom bara för att hon sitter och käkar en Chicken Gourmet på en filt, är grovt mycket mer irriterande. Hatar nog den mer än Saab-reklamen just nu.
Citera
2007-06-09, 10:52
Medlem
*nickNames avatar
Citat:
Systembolaget...

Jag blir helt överväldigad av mordlusta när jag ser den förbannade reklamen!
Citera
2007-06-10, 14:00
Medlem
eldstals avatar
Den värsta som går nu är AXE reklamen. "Now with added BomChickaWahwah"

http://axebcww.com/main.php?loc=us&bookmark=phenomenon
Citera
2007-06-10, 17:16
Medlem
Nemans avatar
Flügger Färgs reklam med überidioterna Hasse & Lasse stör jag mig så in i bomben på. Samt Klippos jävla evighetsmaskin.
Citera
2007-06-10, 20:24
Medlem
LinLins avatar
Digestivereklamen

Det är mycket som stör mig i den här reklamen, men det jag stör mig mest på är den där förbannade jävla dialekten. Nej, du är inte britt ditt lilla ollon, snacka svenska.

Det är f'resten nåt jag stör mig otroligt mycket på speciellt i amerikanska dokumentärer, där dubbade röster kör med brytning på orginalspråket, som om det skulle bli mer trovärdigt då
Citera
2007-06-11, 19:32
Medlem
Tobbsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
hatar dom reklamerna. skitdåligt skådespel också

Är det inte meningen då? Att det ska låta så dåligt som möjligt, därför dåligt skådespeleri?
Citera
2007-06-11, 20:49
Medlem
Mr_Poobless avatar
Finns nån reklam för nåt "må-bra"-piller eller vad fan det är.. Det är nåt långt, korthårigt och oerhört okvinnligt kreatur av det kvinnliga släktet som springer genom staden med sina äckliga ben och sin vidriga uppsyn. Till slut når hon sitt mål där hon börjar dansa stepp-dans med en pygmé.

Jag hatar reklamen, jag hatar den äckliga kvinnan, jag hatar den korta pygmén, jag hatar personen som skrev reklamen, jag hatar den som godkände den. Jag hatar alla som någonsin haft något med skapelsen av den vidrigt kosmogigantiskt avskyvärda, pissdryga apluktande, svindåliga pissjävlasatansskit-bajs som den reklamen är.

Fy.
Citera
2007-06-12, 19:58
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Poobles
Finns nån reklam för nåt "må-bra"-piller eller vad fan det är.. Det är nåt långt, korthårigt och oerhört okvinnligt kreatur av det kvinnliga släktet som springer genom staden med sina äckliga ben och sin vidriga uppsyn. Till slut når hon sitt mål där hon börjar dansa stepp-dans med en pygmé.

Jag hatar reklamen, jag hatar den äckliga kvinnan, jag hatar den korta pygmén, jag hatar personen som skrev reklamen, jag hatar den som godkände den. Jag hatar alla som någonsin haft något med skapelsen av den vidrigt kosmogigantiskt avskyvärda, pissdryga apluktande, svindåliga pissjävlasatansskit-bajs som den reklamen är.

Fy.

Den reklamen med Marie Fredriksson-look-a-like?

Den har hatats en hel del ggr. tidigare här men som vanligt går det bra med ännu mer hat i denna tråden! (Jag håller med Dig.)
Citera
2007-06-13, 18:36
Medlem
pjalles avatar
Cd-On reklamerna. Den går förfan 3 ggr per reklampaus
Citera
2007-06-13, 19:43
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Poobles

Fy.

Möllers Total, varje da´
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in