2007-06-13, 19:56
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Cd-On reklamerna. Den går förfan 3 ggr per reklampaus

Tål fan inte mannen som snackar i cdon blir tokig på den rösten.
Citera
2007-06-13, 20:21
Medlem
Crilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Poobles
Finns nån reklam för nåt "må-bra"-piller eller vad fan det är.. Det är nåt långt, korthårigt och oerhört okvinnligt kreatur av det kvinnliga släktet som springer genom staden med sina äckliga ben och sin vidriga uppsyn. Till slut når hon sitt mål där hon börjar dansa stepp-dans med en pygmé.

Jag hatar reklamen, jag hatar den äckliga kvinnan, jag hatar den korta pygmén, jag hatar personen som skrev reklamen, jag hatar den som godkände den. Jag hatar alla som någonsin haft något med skapelsen av den vidrigt kosmogigantiskt avskyvärda, pissdryga apluktande, svindåliga pissjävlasatansskit-bajs som den reklamen är.

Fy.

+1 Jag verkligen avskyr den där jävla kärringen!
Citera
2007-06-13, 20:28
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Tål fan inte mannen som snackar i cdon blir tokig på den rösten.

ja, riktigt jävla sliskig röst. den sätter sig i hjärnan direkt också.
Citera
2007-06-15, 01:53
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crille
+1 Jag verkligen avskyr den där jävla kärringen!
skriv upp mig. jag har avskytt den reklamen sen dag1
Citera
2007-06-15, 02:05
Medlem
csts avatar
Alla Systembolagets klipp om att stå emot trycket att köpa ut samt Glocalnets nya "där kortet har en baksida". Kan ha att göra med att båda ligger på Fan TV just nu och inleder och avslutar alla klipp.

Men är det inte det man vill uppnå med reklamfilm? Att folk kommer ihåg vilka som annonserar till varje pris?
Citera
2007-06-15, 13:03
Medlem
Tragics avatar
Citat:
Finns nån reklam för nåt "må-bra"-piller eller vad fan det är.. Det är nåt långt, korthårigt och oerhört okvinnligt kreatur av det kvinnliga släktet som springer genom staden med sina äckliga ben och sin vidriga uppsyn. Till slut når hon sitt mål där hon börjar dansa stepp-dans med en pygmé.

Jag hatar reklamen, jag hatar den äckliga kvinnan, jag hatar den korta pygmén, jag hatar personen som skrev reklamen, jag hatar den som godkände den. Jag hatar alla som någonsin haft något med skapelsen av den vidrigt kosmogigantiskt avskyvärda, pissdryga apluktande, svindåliga pissjävlasatansskit-bajs som den reklamen är.

Fy.

HORROR!!!! fifan, är som att se en blandning av vår egen Dolph Lundgren och den smått karismatiska "kvinnan" Brigitte Nielsen, dock utan förskönande attributer, utan mer som något Hulken likanade vider.
Citera
2007-06-16, 22:07
Medlem
Byfånens avatar
Jag avskyr den jävla homosexuella kockjäveln men världens största kockhatt och pepparkvarn från helvetet i Findus reklamen.

Hade jag varit på plats så hade jag avlivat det homosex aset medels hans 2 meters pepparkvarn.

"om nu Putte är så duktig behövs jag inte längre " - Slå ihjäl sattyget, han är så jävla vidrig när han rantar runt med en kockmössa och en 2 meters pepparkvarn.

Detta får mig att avstå från Findus produkter !
Citera
2007-06-17, 22:30
Medlem
mongrels avatar
Citat:

Fy.
Haha, vad skönt att höra att det är så många fler än jag som hatar den här! Mitt absolut, ABSOLUT värsta ögonblick i hela den vidriga reklamhistorien är när den äckliga kvinnan kommer fram till stället där hon ska dansa - hennes min och kroppspråk precis när hon drar igång dansen får mig att gråta blod och kräkas bajs varenda gång.

Kandidat nummer två är nog SIBAs reklam. Man märker liksom hur de har försökt haka på trenden med lite "skojig" reklam. Tyvärr har de råkat anlita Hey Baberibas manusförfattare (eller motsvarande) och resultatet är därefter. Frustrerande dåligt.
Citera
2007-06-18, 18:13
Medlem
Bakkelits avatar
AARRRGGHH!!! Bauhaus senaste är fan ännu sämre än den förra!
Har ni sett den? Var faan har dom hittat "manusförfattaren"??
Citera
2007-06-18, 19:46
Medlem
HerrSeriöss avatar
Citat:

Fy.

Jag hatar också hela skiten, är så jävla trött på den skulle kunna gå med på att Den Fete (Göran P.) kom tillbaka och blev statsminister BARA JAG SLAPP SKITEN!!!!1 Som tur är har den väl slutat sändas nu...
Citera
2007-06-18, 23:45
Medlem
P.Gs avatar
Jag mår illa av Burger Kings Donnie Brasco-ripoff, kanske har skrivit det förr men tål fan att upprepas. Usch.
Citera
2007-06-18, 23:48
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen
Jag avskyr den jävla homosexuella kockjäveln men världens största kockhatt och pepparkvarn från helvetet i Findus reklamen.

Hade jag varit på plats så hade jag avlivat det homosex aset medels hans 2 meters pepparkvarn.

"om nu Putte är så duktig behövs jag inte längre " - Slå ihjäl sattyget, han är så jävla vidrig när han rantar runt med en kockmössa och en 2 meters pepparkvarn.

Detta får mig att avstå från Findus produkter !

Ha Ha, Ja jag håller med dig. Den där jäveln får mig att byta kanal varje gång han ploppar upp i rutan!

Usch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in