Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Poobles
Finns nån reklam för nåt "må-bra"-piller eller vad fan det är.. Det är nåt långt, korthårigt och oerhört okvinnligt kreatur av det kvinnliga släktet som springer genom staden med sina äckliga ben och sin vidriga uppsyn. Till slut når hon sitt mål där hon börjar dansa stepp-dans med en pygmé.
Jag hatar reklamen, jag hatar den äckliga kvinnan, jag hatar den korta pygmén, jag hatar personen som skrev reklamen, jag hatar den som godkände den. Jag hatar alla som någonsin haft något med skapelsen av den vidrigt kosmogigantiskt avskyvärda, pissdryga apluktande, svindåliga pissjävlasatansskit-bajs som den reklamen är.
Fy.
Haha, vad skönt att höra att det är så många fler än jag som hatar den här! Mitt absolut, ABSOLUT värsta ögonblick i hela den vidriga reklamhistorien är när den äckliga kvinnan kommer fram till stället där hon ska dansa - hennes min och kroppspråk precis när hon drar igång dansen får mig att gråta blod och kräkas bajs varenda gång.
Kandidat nummer två är nog SIBAs reklam. Man märker liksom hur de har försökt haka på trenden med lite "skojig" reklam. Tyvärr har de råkat anlita Hey Baberibas manusförfattare (eller motsvarande) och resultatet är därefter. Frustrerande dåligt.