Ja det är sexism men de som röstar på sd borde rimligtvis uppskatta det.
Det är bra att det finns ett parti för sexister och rasister. I en demokrati ska de också representeras och det är inte deras fel att de blivit så många.
Jag tycker det var en riktigt smart fråga att ställa.
Tycker det är fånigt av Ebba och co att låtsas indignerad men det ingår väl i valkampanjen för att fiska röster från rasister och sexister som inte lämnat garderoben.
Han sa väl något liknande till Annie Lööf för några år sedan, fast då ifrågasatte han varför hon var så arg hela tiden. Det var lite roligare än det här, mycket tack vare Annies reaktion.
Så att fråga varför någon är så arg jämt var i alla fall inte sexism för några år sedan. Tiderna förändras ju dock.
Allt är sexism när det handlar om daltade kvinnor i gynocentriska Sverige.
Men schadenfreuden är ju enorm att vi importerar våldtäktsmän och Islam på löpande band till feminismens Mecca.
Visst finns det gott om sura kärringar men att Magda skulle vara en har jag inte märkt eller tänkt på.
Generellt verkar det fungera riktigt bra att kalla en kvinna sur om man vill ha en reaktion. Ordet i sig verkar nämligen ha ett provocerande värde. Ska inte mansplaina för hårt men det kanske ger dem tankar om att de kanske beter sig som kroniska PMS-subbor, Karens och gnällkärringar.
Kvinnor mycket mer observanta och ängsliga för att sticka ut på fel sätt så "sur" är ett triggande ord.
Sedan får man själv vara lite vuxen och fundera om man ska kalla någon sur för att reta upp dem eller för att man faktiskt kallar en spade för en spade.
Ja det är sexism men de som röstar på sd borde rimligtvis uppskatta det.
Det är bra att det finns ett parti för sexister och rasister. I en demokrati ska de också representeras och det är inte deras fel att de blivit så många.
Jag tycker det var en riktigt smart fråga att ställa.
Tycker det är fånigt av Ebba och co att låtsas indignerad men det ingår väl i valkampanjen för att fiska röster från rasister och sexister som inte lämnat garderoben.
varför tycker du det är bra med gängvåld, skjutningar och sprängningar? Varför vill du inte att brottslingar ska få straff?