2026-09-11, 06:47
Avslutad
Jämställdhet är det när man inte får kritisera kvinnor. Särskilt inte kvinnor som vill styra landet, dom är det mest synd om.

Citat:
Ursprungligen postat av Balansakten
Klockrent exempel.
Ett negativt uttryck som är direkt kopplat till kvinnor/honor, trots att ansiktet i sig inte egentligen är kopplat till ett visst kön.
Du menar som "killgissa" eller?
Senast redigerad av Twitterturken 2026-09-11 kl. 06:52.
Citera
2026-09-11, 06:55
Medlem
Ludvig.Rudolfs avatar
Maggan är sur för att hon blev utskrattad av studiopubliken och förnedrad inför hela svenska folket. Det är därför hon nu drar sexismkortet. Lite av kvinnans sista utväg.

”Buhu, du är dum mot mig bara för att jag är kvinna”.

Patetiskt!
Senast redigerad av Ludvig.Rudolf 2026-09-11 kl. 06:57.
Citera
2026-09-11, 07:05
Medlem
LKKINGENs avatar
Men Maggan är sur och bitter samt att hon är en av de som har finslipat härskartekniker till något rent av rumsrent.

Att sura är en ganska vanlig företeelse när det kommer till kvinnor som inte får som dom vill.

Tänk er in i Maggans sits.
Hon har smitt planer, lurats, trampat och stått på andra för att slå sig fram till makten sen när hon väl är där så har hon inget att säga till om.
Senast hon vann ett val var det MP som dirigerade orkestern och Maggan fick snällt sitta tyst i baksätet och låtsas gilla läget.
Det är många år med knuten näve i fickan men vad gör inte en politiker för att få sitta på makten..
Citera
2026-09-11, 07:06
Medlem
EnCartes avatar
Man kan se det som en härskarteknik vilket det är till viss del, men att själva kalla det sexism, är också en härskarteknik man använder och ser sig som bättre.

Att det skulle vara nåt könsspecifikt ser jag inte. När män blir kallade saker, menar man att de får tåla det, när kvinnor blir det, blir de kvinnor som vill ha jämställdhet, kränkta, för de behandlas på samma sätt som män. Man vill både ha kakan och äta den och saknar självinsikt.
Citera
2026-09-11, 07:07
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Inte om hon tillåts höja rösten, ta plats, tala med skärpa och slå näven i bordet utan att också kallas okvinnlig.

De flesta av oss kvinnor har fått höra mängder av kommentarer genom våra liv. Det blir provokativt för dem som hört mest.

De flesta män blir också kallade ett och annat, men de flesta sväljer det och förstår att kvinnan är sur.
Citera
2026-09-11, 07:08
Medlem
Nej, det är det inte.
Citera
2026-09-11, 07:20
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Nej, det är det inte.

Instämmer. Det ÄR det inte. Men det ANSES så p.g.a. feministpropagandan.

Feministpropagandan använder fulstämplingen av sanningar som en lömsk härskarteknink.
Citera
2026-09-11, 07:21
Medlem
Man får bara tillskriva kvinnor positiva egenskaper i feministsverige eftersom svenska kvinnor är narcissister.
Citera
2026-09-11, 07:24
Medlem
Hon borde ha svarat Jimmie "Varför är du så tjock". Eller visstja, hon är ju vuxen.
Citera
2026-09-11, 07:29
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Man kan se det som en härskarteknik vilket det är till viss del, men att själva kalla det sexism, är också en härskarteknik man använder och ser sig som bättre.

Att det skulle vara nåt könsspecifikt ser jag inte. När män blir kallade saker, menar man att de får tåla det, när kvinnor blir det, blir de kvinnor som vill ha jämställdhet, kränkta, för de behandlas på samma sätt som män. Man vill både ha kakan och äta den och saknar självinsikt.

Det finns ingenting som heter härskarteknik, det är ett påhittat nonsensord.
Citera
2026-09-11, 07:34
Medlem
Sen får man väl se till situationen också. Maggans mungipor måste ju sett till ratio läpp/mungipa vara de hängigaste av alla partiledare. Ser ut som en klimakterikärring med PCOS.

Om jag skulle säga till ett fetto tillexempel ”men ditt jävla fetto snacka inte skit”, har jag fel i sak? Exakt
Citera
2026-09-11, 07:41
Medlem
Amsvartners avatar
Avd lättkränkta kärringar..

Skaffa ett liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem