Citat:
Ursprungligen postat av
Grodde
Ja tyvärr är det ju så att kvinnor runt min ålder eller ens 30+ verkar vara lyckliga singlar. Och ja att jag aldrig haft någon kommer skrämma iväg kvinnor. Därför jag är deprimerad över min situation.
Jag bor i Stockholm så här finns det en del att göra. Problemet är att man ska passa in dit man ska också. Och hitta något som passar mig.
Ja dom finns där ibland iallafall. Vi har inte världens bästa kontakt men vi ses ibland.
Jag går på massage ibland och det är ju ganska skönt men det löser ju inte min problematik. Det är inte så lätt att skaffa vänner i min ålder heller. De flesta har sitt.
Det är det jag gör varje dag jag går till jobbet. Även dom gånger jag hittar på saker själv utanför jobbet. Men när jag väl kommer hem kommer alla känslor tillbaka igen att jag är värdelös och ingen tycker om mig. Även när jag hade en positiv inställning varje dag och aktiverade mig jämt och ständigt så träffade jag ingen då heller. Det spelar ju liksom ingen roll vilket liv jag lever för det leder aldrig till något.
Det gjorde jag när jag var typ 25 som jag skrev tidigare. Hos tre olika läkare. Under min barndom minns jag att det var en massa sjukhusbesök gällande min tillväxtkurva och utredning om tillväxthormoner vilket jag inte fick. Jag hatar verkligen vården för det, man ser på mig att något är fel.
Jag har redan varit i Thailand och andra länder i Asien. Det var härligt med semester ja och snart åker jag igen, oklart vart i Asien är bara. Jag blev inte sedd annorlunda där än här förutom av ladyboysen i Bangla road.
När du får bra kontakt med någon som uppriktigt verka är ha trevligt i ditt sällskap, då behöver du ta nästa steg. Det är det som du inte gör.
Som sagt, varenda inlägg du gör är ett bevis på att jag (och många andra i tråden) har rätt gällande din självkänsla och ditt självförtroende.
Om du ska ta ”nästa steg” så behöver du träna på det, misslyckas för att träna igen, och igen, och igen, tills du lyckas.
Sen tar du nästa steg. Sen nästa.
Nånstans därinne i huvudet så vet du att jag har rätt.
Testa att läsa The Game, och sen några andra böcker i ämnet.
Du kommer känna igen din egen karaktär direkt.