Citat:
Ursprungligen postat av
humantoilet
Sertralin funkar, jag har sagt det förut.. nackdelarna är det går inte runka längre för kuken är död.. men du tappar intresset för tjejer .. även filmer kommer kännas meningslöst och tråkigt.
Jag gick på det under några år, aldrig igen. Då dör jag hellre.
Citat:
Ursprungligen postat av
Authix
gå och träna ät inte godis läs böcker om dejting sen är det bara att söka till sociala aktiviteter och träffa folk. oftast kommer kärleken plötsligt något du aldrig är beredd på tro mig vi alla kämpar med någonting
Jag tränar redan varannan dag, men nu känns det som att jag ska sluta. Ingen mening med att fortsätta iallafall. Jag har träffat mycket folk i mitt liv som inte lett till något. Varför skulle kärleken komma nu när den inte gjort det på snart 40 år? För fan min brorsdöttrar som är 12 år har mer relationserfarenhet än mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Vet inte exakt. Hur jävla ful är du? Är det liksom något extremt som får mödrar att gömma sina barn? Det låter ju på din klagan att det måste vara något extremt här. Du är extra ful och ser därpå farlig ut för att det ska vara extra synd om just dig. Om icke sluta fan tyck synd om dig. Även om extremt så ful så det går icke att beskriva så tag i detta. Finns kvinns för dig med. Så länge du snäll och inte inte vill någon annan något ont.
Alltså det är svårt att säga. Jag har ju ingen konstig ansiktsform eller något. Men jag är ganska tanig och kortare än typ alla i min generation. Hade jag varit längre så tror jag inte jag hade varit i denna situation. Jag själv skulle nog beskriva det som att jag utstrålar noll testosteron eller manlighet. Jag ser fortfarande ut som en bebis, och jag har blivit kallad för bebis av andra. För jag ser ut som det. När jag spelat spel online så har andra sagt till mig att jag låter som 12-13 på rösten. Något fel är det.
Citat:
Ursprungligen postat av
FjodorBajkalsjon
Kontakta vårdcentralen och gör två saker.
1) Be om hjälp för din akuta depression.
2) Undersök möjlighet att bli utredd om du har någon bakomliggande NPF.
Ofta är det NPFer som gör att man inte helt socialt synkar med det motsatta könet och inte får en tillräckligt bra kontakt för kärlek och sex.
En del NPFer kan man behandla andra får man lära sig hantera. Bättre kan det bli ivf som helst.
1. Senast jag kände såhär åkte jag in till psykakuten och då gav dom mig bara Propavan för att låta mig sova ut.
2. Detta tänkte jag göra för några år sedan. Men då jag inte ville blanda in mina föräldrar kunde dom inte göra en utredning. Idag har jag ett jobb där NPF inte är tillåten. Då blir jag av med jobbet.