2026-09-02, 12:27
Medlem
Är det någon som sett bevis eller sett som vittne hur sonen och pappan funkat ihop när mamman, hennes vänner, soc eller andra på mammans sida inte varit med?

Har pojken blivit våldsutsatt? Det verkar inte så om man läser domarna eller tittar på det som kommit fram.

Varför hade han ens telefonkontakt med mamman som 5 åring och kunde påverkas därmed sprang hem enligt mamman Susanne utsaga? Enligt henne för att han var så rädd för pappan

Hur kommer det sig att hon konstant sen början av sonens liv och separationen med pappan som enligt honom verkar ha varit normalt, verkar inte ha varit några problem innan?

Det är enkelt för en mamma som sett till att sonen inte har en trygg relation med sin pappa samt mamman velar bonuspappa hennes sambo skulle vara sonens pappa och envisats att inte säga pappa till Emil till sonen.

En 5 åring kan bli rädd av många saker och påverkas starkt av sin mamma och andra personer som inte tycker om hans pappa.

Mormorn är ju också helt hysterisk vid polishämtningen
Citera
2026-09-02, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia0000
Är det någon som sett bevis eller sett som vittne hur sonen och pappan funkat ihop när mamman, hennes vänner, soc eller andra på mammans sida inte varit med?

Har pojken blivit våldsutsatt? Det verkar inte så om man läser domarna eller tittar på det som kommit fram.

Varför hade han ens telefonkontakt med mamman som 5 åring och kunde påverkas därmed sprang hem enligt mamman Susanne utsaga? Enligt henne för att han var så rädd för pappan

Hur kommer det sig att hon konstant sen början av sonens liv och separationen med pappan som enligt honom verkar ha varit normalt, verkar inte ha varit några problem innan?

Det är enkelt för en mamma som sett till att sonen inte har en trygg relation med sin pappa samt mamman velar bonuspappa hennes sambo skulle vara sonens pappa och envisats att inte säga pappa till Emil till sonen.

En 5 åring kan bli rädd av många saker och påverkas starkt av sin mamma och andra personer som inte tycker om hans pappa.

Mormorn är ju också helt hysterisk vid polishämtningen

Att mamman frågade sin dotter om pappan kollat på henne mellan benen,
det kommer säkert från att mamman varit utsatt för övergrepp.

Denna fråga eskalerade ju sedan när biologiska pappan lade orosoanmälan pga FRÅGAN.
Inte för att det hade hänt något...

Det här inte en mamma som kan stå upp för att hon frågade för att hon varit utsatt för övergrepp.
Så då fick köra hon på med racet att pappan var kanske lite shady.... med idiotiska resonemang om OCD.
Citera
2026-09-02, 12:43
Medlem
GoFundMe
"Hjälp lilla A att få träffa sin mamma igen ❤️
Ett barn ska aldrig behöva skiljas från sin mamma. Mamman kämpar med att få träffa lilla A"

100 000kr insamlade nu.

Domslutet är tydlig med att det ska bli ett umgänge för mamman, varför ska det vara ett sådant snyftkalas för mamman när det inte ens är ett problem?

Hade en pappa hållit en mamma från hennes dotter i FEM ÅR!
Oj oj oj... vad de hade stått på barrikaderna mot denna pappa. Jisses.
Citera
2026-09-02, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
GoFundMe
"Hjälp lilla A att få träffa sin mamma igen ❤️
Ett barn ska aldrig behöva skiljas från sin mamma. Mamman kämpar med att få träffa lilla A"

100 000kr insamlade nu.

Domslutet är tydlig med att det ska bli ett umgänge för mamman, varför ska det vara ett sådant snyftkalas för mamman när det inte ens är ett problem?

Hade en pappa hållit en mamma från hennes dotter i FEM ÅR!
Oj oj oj... vad de hade stått på barrikaderna mot denna pappa. Jisses.
Vad ska pengarna gå till? Mutor? Droger?
Citera
2026-09-02, 13:10
Medlem
I GoFundMe så anges det att bonuspappan var där när barnet togs.

Det är DEN personen som varit våldsam i barnets närhet,
både lillaA och 17 åriga dottern sa det till socialtjänsten.
Bonuspappan hade dragit mamman i håret.

Mamman angav i rättegången att de numera var särbos.
Så att bonuspappan kunde hantera sin psykiska sjukdom bättre.

Asså..... på riktigt - alla skogstroll på Facebook skiter fullkomligt i vem som totalt brister i omdöme.
Sjukt.
Citera
2026-09-02, 13:21
Medlem
Citat:
Det blir ju per definition att man drar upp all det värsta under en sådant här tvist, saker som har med relationen att göra matas i rättegången. Och ja, jag generaliserar men damer blir lättare sårade och går med känslorna utanpå och nyttjar "han kränkte mig ofta genom att kalla mig fet"... utan att reflektera över hon med skäller och kränker lika mycket själva.

Men män är oftare "jaha, du kallar mig fet.." och?

Generellt kan man nog säga så ja men jag tror inte det här fallet hör hemma i den generella och normala kategorin av nedsmutsande pajkastning där känslorna krupit utanpå.

Nej, känslan säger att det här är något annat men som jag sett åtskilliga gånger förut.
Citera
2026-09-02, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xbaser
Generellt kan man nog säga så ja men jag tror inte det här fallet hör hemma i den generella och normala kategorin av nedsmutsande pajkastning där känslorna krupit utanpå.

Nej, känslan säger att det här är något annat men som jag sett åtskilliga gånger förut.

Så att antyda att någon är pedofil Och till och med lyckats få ut det att folk pratade om det på stan.... nej, det är inte riktigt normalt.

Men det kanske inte var "pajkastning" utan bara att mamman var vrickad....
Citera
2026-09-02, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
En unge som skriker måste alla föräldrar hantera varje dag. Mamman borde förberett barnet bättre. Hon visste att detta skulle ske men istället valde hon att gå bananas och förvärra allting.
Förberett barnet?
Ja kanske, myndigheterna borde förberett sig på lite vanlig jävla medmännsklighet också!
Sedan vilka är GPT-männsikorna att säga vem som har rätt ang barnen , har de tatt hand om ungen eller?
(En AI sammanfattning hos flummare på socionomlinjen som knappt vet vad de heter själva.
Citera
2026-09-02, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastmotsoffgrupp
Förberett barnet?
Ja kanske, myndigheterna borde förberett sig på lite vanlig jävla medmännsklighet också!
Sedan vilka är GPT-männsikorna att säga vem som har rätt ang barnen , har de tatt hand om ungen eller?
(En AI sammanfattning hos flummare på socionomlinjen som knappt vet vad de heter själva.
FEM år har hon haft på sig, men du tänker att myndigheterna så skulle låtit det vara några år till?
För stackars hon, hon kan inte bestämma över en femåring...
Citera
2026-09-02, 13:42
Medlem
Citat:
Vilket håll ligger det åt pappans håll menar du?
För det finns verkligen INGENTING mot pappan i utredningar etc.

Han erkänner han har OCD men det är inte direkt en nackdel eller något som påverkar föräldraförmågan.
Oh, shit en förälder som måste ha väldigt rent runt sig. Hemskt asså.
Ja en konflikt uppstår på grund av 2 personer eller fler om man ej har det med sig själv.
Jag kan " erkänna" att jag har mördat 300 miljoner människor det är ingenting som påverkar befolkningen så vidare värst då vi är en jävla massa fler( grov sjuk jämnförelse men hoppas du förstår?)
Kan " erkänna " en jävla massa brister, dock gör det mig ej kompetent.

Skiter i pissfallet , konstaterar att myndigheter leker något de ej borde det hade kunnat skötts snyggare.
Senast redigerad av Hastmotsoffgrupp 2026-09-02 kl. 13:44.
Citera
2026-09-02, 13:43
Medlem
Citat:
FEM år har hon haft på sig, men du tänker att myndigheterna så skulle låtit det vara några år till?
För stackars hon, hon kan inte bestämma över en femåring...
Jag skiter i pissfallet , det är myndigheternas agerande som är det anmärkningsvärda.
Om det nu var så hemskt , vart var " myyyyndigheterna " då under dessa 5 år???
Senast redigerad av Hastmotsoffgrupp 2026-09-02 kl. 13:48.
Citera
2026-09-02, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastmotsoffgrupp
Jag skiter i pissfallet , det är myndiheternas agerande som är det anmärkningsvärda.

Japp, de borde gått in tagit ungen och gått ut.
Att dra ut på det i flera timmar var plågsamt för alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in