Citat:
Ursprungligen postat av
frozen
”Intressen: Virka, spela tv-spel, paddla kanot, fritidspolitiker för Vänsterpartiet.”
Jag kunde ge mig fan på att hon är miljöpartist men ack så fel jag hade

Ha ha, ja hur kunde du gissa så fel. Nä, skämt åsido, samma skit i olika paket bara.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Alltså, detta med den ständiga jakten på arbetspass och svårigheten - nästan omöjligheten - i att få en fast anställning i butik, är ett stort problem för många unga idag. Men så IDIOTISKT att ta en sådan individ som exempel! Här är det ju uppenbart att varelsen har sig själv att skylla. Vem skulle tycka att det var trovärdigt, om denne/denna skulle rekommendera en vara? Jag menar om man var kund i butiken.
På H & M i min stad hade de under några år en tjej med massor av smaklösa tatueringar, skrot i ansiktet och dreadlocks. Jag tänkte alltid när jag såg henne, att "jag undrar hur mycket hon skadade den butikens rykte och därmed hela kedjans rykte". Hur skulle en sådan tjej kunna förstå något av stil och mode och vad som passar ihop, och kunne ge råd till andra, liksom? Hon skulle behöva en minder som cleanade upp henne själv i stället.
Det är verkligen ett problem att hon gör sig oanställningsbar på så många vis, dels ser ut som ett miffo, för jobbar man i butik, med försäljning osv så är man en representant för företaget. Sen att hon som ung inte "orkar" jobba heltid, jo tjena vad förvånad jag blir att hon är kommunist.
Jag jobbar själv huvudsakligen med forskning men även med inköp av specialprodukter inom röntgenvärlden, skull jag träffa en säljare som såg ut så så skulle jag verkligen ta mig en funderare på om jag skulle vilja handla prylar för miljontals kronor av det företaget.