2026-08-22, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CMC-Urgayle
Att hon är vänsterpartist och HBTQ aktivist var sannerligen ingen högoddsare. Hennes utseende är inget annat än tragiskt. Hon har i princip för all framtid diskvalificerat sig från någon vettig position inom arbetsmarknaden. Ingen vill ha en sådan person med detta utstyr som ett ansikte utåt i ett seriöst företag. SD vill ju återinföra mentalsjukhusen igen och där hade hon definitivt blivit välkomnad för en lång vistelse.

Vänsterpartist och HBTQ-aktivist, ja då är det sannerligen inte konstigt heller att hon är arbetslös. Hennes utseende gör saken givetvis inte bättre heller.
Citera
2026-08-22, 20:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Vänsterpartist och HBTQ-aktivist, ja då är det sannerligen inte konstigt heller att hon är arbetslös. Hennes utseende gör saken givetvis inte bättre heller.
Nej vem skulle anställa en sån? Blir bara problem. Alla arbetsgivare fattar det.
Men inte hon och journalistenz
Citera
2026-08-22, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vilken motbjudande avart. Vad fan vill människan föreställa? Naturligtvis heter saken "Jamie" för att skapa ännu mer osäkerhet. Hur kommer det sig att alla dessa HBTQRSFVK1-sinnessjuka alltid ser likadana ut? Är det en särskild utseendekod man måste foga sig under?

Naturligtvis är vederbörande "fritidspolitiker för Vänsterpartiet".

Här är en till vacker bild på freaket:

https://cdn.proletaren.se/wp-content/uploads/2025/11/Arvid-och-Jamie-scaled-e1762937764336-1024x577.jpg

Är den andra killen på bilden pojkvännen? För det stod väl att den hade pojkvän?

Eller ska det kanske också tolkas om på nyspråk så att det egentligen är en flickvän som avses, eftersom det verkar som om den här kanske är lesbisk?
Senast redigerad av Hannelle 2026-08-22 kl. 20:52.
Citera
2026-08-22, 20:52
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannelle
Är den andra killen på bilden pojkvännen? För det stod väl att den hade pojkvän?

Eller ska det kanske också tolkas om på nyspråk så att det egentligen är en flickvän eftersom det verkar som om den här kanske är lesbisk?
Ingen aning, kanske vårdpersonal
Citera
2026-08-23, 03:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Denna artikel i tidningen Arbetet är verkligen hur kul som helst. https://arbetet.se/2026/08/20/jamie-27-far-inga-arbetspass-katten-ger-mig-anledning-att-ga-upp-pa-morgonen/ Jaimie älskar att jobba i butik. Jaha-jaså säger jag, ser man ut så och har utspökat sig på det viset så kan jag mycket väl fatta att det är extremt svårt att få ett butiksjobb eller säljjobb där man möter kund öga mot öga.

Visst bryr jag mig inte jättemycket om hur folk ser ut, men jag vill fan inte bli betjänad av någon som i sitt rena utseende bara skriker vänster och politiska ställningstaganden.

Helt otroligt nog fick hon ett jobb på Willys med 80%, men hon "orkade" inte och chefen sa att hon i så fall kan bli behovsanställd, vilket hon gick med på, men hon har inte fått ett enda pass sen dess. Ja, hur kommer det sig

Så, vad anser ni, kan man spöka ut sig hur som helst och tro att man kan få ett butiksjobb? Knappast säger jag.

Jättekonstigt faktiskt att inte alla arbetsgivare kastar sig över Jamie. Men katten var söt.
Citera
2026-08-23, 06:48
Medlem
top_secrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Men varje gång hon fått pass som motsvarar heltidstjänst har hon ju gått in i väggen. Hon verkar ju inte klara av en heltidstjänst.
Precis, och det är bara där skon klämmer. Arbetsgivare skiter i hur du ser ut så länge du kommer till jobbet och gör vad du ska.
Citera
2026-08-23, 07:00
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
”Jag älskar att jobba i butik. Rytmen som finns. Det är så jävla roligt när det blir lite tempo.

Är detta sant? Jag får intryck något utesluts. Troligen har det blivit för mycket på jobbet och arbetsgivaren är inte nöjd med insatsen längre.

Sedan det här med utseendet, hm........ Jag tror inte utseendet i fallet är avgörande.
Citera
2026-08-23, 07:48
Medlem
Men är detta ett skämt?

Ja, uppenbarligen vill hon inte ha jobb eftersom ingen arbetsgivare som finner henne i en googlesökning vill ha en människa som säger sig söka heltidsjobb men ” drabbas av stress” o sjukskriver sig på ett jobb med enbart 32 timmar i veckan… Tämligen korkat således att häva ut sig allt detta i tidningen. Sedan är ju hennes utseende inget som lockar. Hur får man ha nosring och jobba med livsmedel? Det är ju äckligt!

Ekonomisk stress? Ja, det är låg inkomst men hon har mer att röra sig med än en sjukpensionär, plus att hon förefaller ha ett släktnätverk kring sig.

Begriper inte denna sillmjölkegeneration att de ställer till det så in i helsike för sig med sin ständiga offerkofta!?
Citera
2026-08-23, 08:51
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Ett annat av hennes förnamn är Internethia…
Hahahaha, det här blir bara mer komiskt varje gång man tittar in i tråden. Ja det är klart att hon heter det också, varför förvånar det mig inte ens?
Citera
2026-08-23, 08:55
Medlem
Jösses, vilket miffo. Skulle nog platsa på Samhall eller daglig verksamhet om inte annat.
Citera
2026-08-23, 12:01
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannelle

Eller ska det kanske också tolkas om på nyspråk så att det egentligen är en flickvän som avses, eftersom det verkar som om den här kanske är lesbisk?
Nej, de är ombud på Handels kongress. Det skrivs om det i en annan länkad artikel.
Citera
2026-08-23, 13:06
Medlem
ImStillCutes avatar
Ytterligare en Gen-Z som fått en reality check.
Med tanke på ko-bjäfset hon har så ger det lite limit i jobbet. Hantering av kött etc går ju
bort på grund av hygienskäl. Ingen ska inbilla mig att den kobjällran hon har i näsan är hygienisk.
Återstår packade varor som skall ut.
Ansvarig mejeri kunde hon sagt nej till och besparat både sig själv och arbetsgivaren problemet.

Kamma till dig och städa fejjan och sluta gnäll!

Bilden från kongressen där hon står med sillmjölken med terrorist drömmar är just bara pinsam.
Skulle vilja se sillmjölken i en skyttegrav i valfri sandlåda mellan Turkmenistan och Egypten.
Gamla kommunister snurrar som propellrar i gravarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in